תפריט סגור

שואב אבק דייסון

עם חמישה דגמי ואקום אלחוטיים וארבעה כבלים זקופים, שואב אבק של דייסון זמין לכל צרכי הניקיון שלך. דייסון מתמקד בעיצוב ומציע ואקום עם מהירות שאיבה עוצמתית שעובד היטב על מספר משטחים ומקל על ניקוי רצפות, שטיחים ורצפות קשים. אם אתה מוכן לזרוק קצת כסף על המכונה האוטומטית ולנקות עם סוללה, יש עוד הרבה שואבי אבק מתוספים אחרים שבדקנו וניתן לשדרג אותם לדגמי דייסון איכותיים יותר כגון דייסון V15 Detect. גדול.

בנוסף לקבצים המצורפים

עליך לזכור את אותם גורמים החשובים בעת רכישת שואב אבק שני: ביצועי ואקום, קיבולת מיכל האבק והאם חיי הסוללה מספיקים להתמודד עם גודל וסוג הרצפה שלך בית. Dyson Cyclone V10 הוא שואב אבק מוחלט המסייע לשמור על עץ, אריחים ורצפות קשות אחרות בביתך, שוקל כמה קילוגרמים בלבד ומספק ביצועי שאיבה של 30 דקות. בשילוב עם מסנן HEPA, דגמי שואב אבק ספציפיים לחיות מחמד, כגון Dyson Ball בעלי חיים ואקום לוכדים חיות מחמד ואלרגנים מיקרוסקופיים אחרים כדי להפוך את הבית נקי ובריא יותר.

דייסון מציעה גרסאות שונות של אותו דגם ואקום לסוללות בתנאים הבאים

בעלי חיים, אבסולוט ושלט. ל- Dyson Ball Animal 2 יש ראש נקי המווסת את עצמו ומתחלף ללא מאמץ בין השטיח לרצפה הקשה, והוא ואקום חזק כך שהוא יכול לשלוף לכלוך ושיער מהשטיח. Dyson Small Ball Upright Vacuum כולל ראש יניקה מתקדם המתכוונן לעצמו, החותם יניקה על רצפות ושטיחים קשים וגם כולל נימי סיבי פחמן ללכידת חלקיקי אבק עדינים.

דייסון מייצרת כמה משואבי האבק הטובים בעולם

הכוללים עיצוב אלגנטי וחדשני וביצועי שאיבה מרשימים. שדרוג או אחזור Dyson V15 חושפים תכונות ניקיון יוצאות דופן, תכונות חכמות, ניקוי שטיחים באיכות גבוהה של Dyson, שואבי אבק רבים לתוספות וחיי סוללה ארוכים ברוב הבתים. הכדור רב קומות 2-ואקום הוא ואקום זקוף קווי, אך יכול להציע ביצועי שאיבה חזקים יותר מדגמי סוללות.

דייסון ציקלון V10

הוא שואב אבק אלחוטי מוחלט המסייע לך לנקות ללא רבב עץ, אריחים ורצפות קשות אחרות בביתך מבלי לגרד אותו. שואבי אבק של דייסון ידועים בלחימה מאומצת של כל סוגי הלכלוך, מאבק דק ועד שיער בעלי חיים, על שטיחים ורצפות חשופות. המבחר הכללי הטוב ביותר שלנו מגיע לדייסון קטן כדור רב קומות זקוף בזכות כוח היניקה החזק, יכולות מרובות המשטחים ויכולת התמרון הקלה.

בהתאם לגרסה שאתה מקבל

שואבי אבק מתקדמים של דייסון, כולל דייסון V11 ו- V15, טובים עד מצוינים לניקוי רצפות חשופות. ה- V6 הוא הניסיון הרציני הראשון של דייסון לוואקום אלחוטי ומתחרה בדגמי כבלים זקופים. מצאו שואב אבק לתרמיל גב אלחוטי קל לשימוש לניקוי קירות או שואב אבק Duoclean עם שני גלילי מברשות לביצועי ואקום טובים יותר על רצפות פרקט ושטיחים.

מאז דייסון הפסיק לייצר מגוון עצום של שואבי אבק בארבע תצורות שונות

אך עדיין ניתן למכור דגמים ישנים יותר בהנחות ענק. אחד הדגמים החדשים ביותר של דייסון הוא ואקום סופ סטיק, שעומד בשמו. שואבי אבק יוקרתיים של דייסון, כולל דייסון V11 ו- V15, הם שואבי פנטסטי.
לפרטים נוספים בנושא של שואב אבק דייסון מומלץ לבדוק כאן: vacuums.co.il

חידושים של דייסון הם רבים

ריקון ללא שקיות, יניקה מחזורית, ראש מסתובב, סוללה נגד בוהק ועוד, אך נתונים אלה מחווירים בהשוואה למספר שואבי האבק בתיק המותגים. שואבי אבק ביד של דייסון וביסל, למשל, מציעים ביצועים יוצאי דופן. זהו מנקה היחפים הטוב ביותר שבדקנו, עם שואב אבק אלחוטי המסופק עם גליל רך משני לניקוי משטחים קשים בהתאמה אישית.

בבדיקה הפנימית שלנו גילינו כי ה- V11 ו- V15 סופגים כמות מדהימה של אבק דק ושיער משטיחים ושטיחים המנוקים טוב יותר מכל שואב אבק אחר

שמות שואבי האבק החדשים של דייסון בדרך כלל עוקבים אחר תארים כגון ראש מנוע, בעלי חיים או הנעה מומנט מוחלטת ובמקרה של ה- V11 בגודל גדול במיוחד. הכדור, הידוע גם בשם Balltier 2, הוא הוואקום הגבוה ביותר שדיסון ייצר אי פעם בקטגוריה זו.

ראש היניקה של שואב האבק ניתן להעלות ולהוריד בהתאם למשטח הניקוי

פונקציה פרקטית לערבוב שטיחים גבוהים ורצפות עץ. ל- V10, סוללת דייסון הראשונה בקטלוג, יש סל אנכי המאפשר לך להוציא את תכולת השואב מבלי להכניס את הידיים לכלוך תוך כדי תנועה. דייסון הוא מותג שואבי האבק הידוע ביותר בעולם ומציע מגוון סגנונות העונים על כל צרכי הניקיון.

דייסון בנתה את המוניטין שלה על גב מנקות הרצפה המסוגננות והעוצמתיות שלה וידועה במחירי הפרימיום שהם דורשים

הגידול בהנחות הוא מגוון עצום של מערכות ואקום בארבע תצורות שונות שעולות מדגמים ברמת הכניסה לייצור. להלן כמה מהמחירים הזולים ביותר עבור דייסון ודייסון רפור.