תפריט סגור

מחפשים אינסטלטורים? חיפושכם תם!

אינסטלטורים

*ותק רב שנים בתחום האינסטלציה

*זמינות לקבלת עבודות ושליחת אינסטלטורים למקומכם במיידי.

*שירות לקוחות מעולה

*רמת עבודה ומקצועיות יוצאת דופן.     

*מבצעים משוגעים והנחות מטורפות לזימון אינסטלטורים.

שירותי אינסטלטורים על ידי חברה מקצועית – מדוע דווקא חברה מקצועית?

פעמים רבות בחיינו אנו נתקל בסיטואציה לא נעימה – בעיה או תקלה הדורשת תיקון, מערכת הצינורות בבית וכלינו הסניטריים אינם יוצאי דופן במקרה הזה, במידה ויש תקלה תמיד יש לשקול במידה מסוימת האם כדאי לנו להשתמש בשירותי חברת אינסטלטורים.

תחילה נציין כי אכן מגוון המערכות הללו בביתנו אינן פשוטות כלל, ורבות הבעיות אשר דורשות הבנה ברמה בינונית ומעלה בכדי לטפל בבעיות מגוונות בצורה מסוימת, בכדי אפילו להביא לפתרון זמני.

מה הצורך בהזמנת אינסטלטור?

זימון אינסטלטורים הינו רב ביתרונות, כמובן שלעתים ניתן לפתור בעיות מסוימות גם בצורה עצמאית, אך כל בעיה למיניה. תחילה מומלץ להבין מה היא הבעיה לפני שימוש בשירותי אינסטלטורים, ניתן להתייעץ עם איש מקצוע או לנסות כמה דברים עצמאית לבד, במידה והדבר לא עוזר, מומלץ לפנות לחברת אינסטלטורים ולזמן אינסטלטורים למקומכם.

בנוסף לכל ראוי מאד לציין כי לא תמיד מומלץ אף לנסות לפתור את הבעיות לבד, מערכות ביתיות אלו הינן מורכבות מאוד, פתיחת סתימות עם חומרים כימיים לדוגמא, עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך לצנרת או לריהוט הסניטרי עצמו, ובזאת תכפילו את צרותיכם מאשר מניעתן.

פתיחת סתימת שורשים בצנרת בעזרת אינסטלטור

עוד כי בעיות רבות ניתנות לפתרון זמני בלבד, כגון חיתוך שורשים בצנרת, אשר ניתן לחתוך אותם עם מסור מיוחד אך הדבר יהווה פתרון זמני בלבד ואף השורשים הגדלים העתידיים עלולים להרחיב את הסדקים ולגרום לפגם בלתי הפיך בצנרת עצמה, וזאת גם במידה ויש בהישג ידכם כלי זה, קניית מסור לניסור חד פעמי או אפילו תלת-פעמי אינו משתלם מאשר שימוש בשירותי חברת אינסטלטורים.

איש מקצוע אמין ובעל ניסיון יוכל לפתור את הבעיות בצורה מקצועית ומנוסה, כך שגם לטווח הארוך תוכל להיחסך מכם טרחה רבה ודאגות, אפילו פתיחת סתימות פשוטה עלולה להפוך למערבולת שלא ניתן לצאת ממנה עקב פתיחות איכותיות מלכתחילה, ובכך הסתימה נהיית יותר עיקשת בכל פעם עד שפתיחה ידנית או כימית עצמאית כבר לא אפשרית, שרברב מנוסה מחברה מקצועית היה חוסך את הכאב ראש העתידי ומבצע פתיחה איכותית ונקייה.

אינסטלטורים – מה אנו מביאים לשולחן..

אז בעצם עם כל חברות האינסטלטורים הקיימות בשוק, במה אנו מצטיינים יותר מהשאר? תחילה אנו דואגים לכך כי צוות האינסטלטורים שלנו הינו צוות מקצועי ביותר, בעל ניסיון רב שנים בתחום, ובכך נבטיח כי כל אחד מהאינסטלטורים אשר ישלח למקומכם יבטיח לכם עבודה אמינה ופתרון בעיה זריז ככל הניתן ואיכותי לטווח הארוך והקצר.

אנו נהיה זמינים ונקבל עבודות בצורה מיידית, איש מקצוע מיומן יישלח למקומכם באותו הרגע ויבטיח לכם את זמן ההמתנה הקצר ביותר הניתן באזורכם, כל זאת בשילוב עם מבצעים והנחות מדהימות לא ישאיר אותכם שאננים לגבי הבחירה שלכם בנו.

אינסטלטורים מזמינים באופן מקצועי!

יתרה מזאת אנחנו נותנים דגש חזק מאוד על שירות לקוחותינו וסיפוקם מההתחלה ועד הסוף, כבר מהשיחה הראשונה אתם תרגישו כי השירות ברמה אחרת. אנו יותר מנשמח לייעץ לכם בכל הנוגע לעבודות השונות של האינסטלטורים והמגוון הרחב של האופציות הקיימות בשבילכם בשוק ובחברתנו.

אנו מעוניינים לשכנע אתכם באמצעות אינסטלטורים מקצועיים ואמינים ביותר, שירות לקוחות מדהים, זמינות שלא ניתן להאמין, מחירים מטורפים ורמת ביצוע גבוהה ביותר, ובכך להשאיר אותכם כמה שיותר מסופקים מכך שבחרתם להשתמש בנו בכל הנוגע לשירותי זימון אינסטלטורים למקומכם. צרו קשר טלפוני לייעוץ ראשוני חינם כבר עכשיו