תפריט סגור

כל מה שרציתם לדעת על הקמת חברה באירופה

אשר את הוראות המדינה האירופית הספציפית בה ברצונך להרחיב את העסק שלך. אם יש לך חברה קיימת ורוצה להתרחב למדינות אירופה אחרות, תוכל להקים חברה בת או סניף של חברה זרה. בדרך זו תוכל להעביר את העסק שלך בקלות למדינה אירופאית אחרת.

אם הקמת חברה אסטונית

עליך למלא את בקשתך לקבלת אישור שהייה אלקטרוני ולאסוף את תעודת הזהות שלך. אתה מתבקש להקים אזור פעילות ראשוני אך בניגוד למדינות אחרות, אינך צריך להתאמץ לרשום חברה חדשה באסטוניה על מנת שהעסק שלך יוכל להתפתח ולהציע מוצרים ושירותים שונים.

חלק ממדינות אירופה מחייבות אותך להוכיח שיש לך מספיק כסף למימון העסק שלך

אתה צריך חשבון עסקי (iban או מספר חשבון עסקי בינלאומי) שהחברה שלך יכולה לקבל ומחזיקה, אליו תוכל לשלוח כסף, לשלם עבור הון המניות ולשלם בעצמך. למרות שזה לא נדרש, זה יכול להיות קשה לנהל עסק כאשר אתה פותח עסק של אדם אחד.

זה לא נדרש על ידי ממשלות אירופה

אך מדינות מסוימות דורשות מהחברה שלך ליצור מקומות עבודה עבור המקומיים. אזרחים שאינם האיחוד האירופי שרוצים להקים עסק בספרד צריכים לקבל אישור עבודה תקף כדי לעבור דירה. חלק ממדינות אירופה מצפות גם מבעלי עסקים זרים להירשם לארגוני עסקים או לשכות מסחר על מנת לשלב את העסק שלהם.

אם אתה עומד לעבור כעצמאי לגרמניה ולעמוד בקריטריונים מסוימים תקבל אישור שהייה לעצמך ולמשפחתך

כל עוד תוכל להוכיח כי לחברה שלך יש השפעה חיובית על כלכלה גרמנית. אזרחי כל מדינות האיחוד האירופי המעוניינים להפוך לעצמאים או להקים עסק זקוקים לתעודת מגורים כדי לגור ולעבוד בספרד. על מנת לקבל אישור שהייה להקמת עסק במדינה נדרשת תוכנית עסקית הנבדקת על ידי רשויות העבודה וההגירה כדי לקבוע אם היא עונה על הצרכים הכלכליים של המדינה.

הכרת כללי המע"מ השונים בכל אחת ממדינות אירופה תעזור לך לגבש אסטרטגיית שוק למדינה שבה אתה מתכוון לעשות עסקים

שיקולים אלה יסייעו לקבוע אילו מדינות אירופה יתאימו לחברה שלך בעתיד. גישה פרגמטית היא להגדיר את צרכי העסק שלך ולהשתמש במידע זה כדי לבחור את המדינה המתאימה ביותר לצרכיך.

הקמת עסק באירופה יכולה להיות מאתגרת

אך עם הידע והמומחיות הנכונים תוכל להתחיל ולפעול באחת מ -44 מדינות באירופה. בעוד שחלק ממדינות האיחוד האירופי מציעות תמריצים כלכליים מיוחדים ושיעורי מס לחברות מקומיות וזרות, על פי הבנק העולמי, ישנן כמה ממדינות האיחוד הטובות בקטגוריה זו. אנו מציעים אירלנד, בולגריה, שוויץ, ליטא, לוקסמבורג ורומניה כדי שהעסק שלך יתחיל באיחוד האירופי. התייעץ עם קצין הקשר הזר שלך או שקול לעבוד עם חברה המסייעת ליזמים זרים להקים עסקים באירופה. כאשר אתה פותח עסק באירופה יש לך גישה לאחד המרכזים הכלכליים הגדולים בעולם, עם תשתית מתוחכמת, הגנה משפטית חזקה וכוח אדם מיומן. שקול לעבוד עם ארגון המתמחה בסיוע לחברות זרות במדינות מסוימות באירופה שאיתן אתה רוצה לעבוד כדי לייעל את ההתקדמות שלך ולהימנע ממלכודות בדרך.

זה מאוד הגיוני מבחינה כלכלית להקים עסק באירופה

כדי להרחיב עסק קיים ביבשת ולשתף את השוק האירופי הרווחי. הקמת עסק באירופה עשויה להיראות כבריחה קלה אך לא לזמן רב: אנשי עסקים אירופיים רבים דוברים אנגלית, תשתיות טובות, חוזים אמינים ותהליכים עסקיים דומים.

זהו אחד המקומות הקשים ביותר להקים עסק

במיוחד אם אינך מכיר את הכללים והתרבות האירופית. ההרחבה ההדרגתית של האיחוד האירופי ל -28 חברים תקשה על אזרחים ממדינות מחוץ לאירופה להשיג אישור שהייה להקים עסק. חלק מהמדינות מקלות על הגירה, משיגות אישור שהייה ופותחות שם עסק, בעוד שאחרות לא מאפשרות לא-אירופאים להתיישב ולהקים שם עסקים.

זרים המעוניינים לפתוח עסק זקוקים להיתר שהייה במדינה בה הם מעוניינים להקים את העסק

הדרך הנפוצה ביותר להקמת חברה במדינה אירופאית היא הקמת חברה באחריות מוגבלת (הידועה גם בשם SARL בעולם דובר צרפתית וכחברה באחריות מוגבלת בעולם דוברי הגרמנית).
למידע נוסף על הקמת חברה באירופה מומלץ לבדוק ב- irelandisraelbiz.com

נותני שירות לעסקים מכירים היטב את דרישות הסוגים השונים של חברות, ורבות מציעות ייעוץ מעמיק משלהן. אולם אין להם אפשרויות בנקאיות לכל סוג עסק, כך שתצטרך לשקול אפשרויות שונות בהתאם לעסק שלך.

פתיחת עסק חדש במדינה זרה יכולה להיות מורטת עצבים

לאחר שנקטת את כל הצעדים הדרושים להקמת עסק באירופה או במדינה שבחרת, חשוב לטפח הלך רוח רעב ולהישאר שם. הקמת עסק באירופה היא אופציה טובה אם אתה זר והעסק שלך מתמקד בכוח הקנייה והצריכה של אירופה והמזרח התיכון.