תפריט סגור

שאיבת ביוב 24 שעות

הנה מה שבעלי הבורות צריכים לדעת על שאיבת בור הספיגה שלהם באגם פריור, מינסוטה ואילו צעדים פשוטים אתה יכול לנקוט כדי להבטיח שהמערכת שלך תמשיך לעבוד כמתוכנן. כל בעל בית עם מערכת אלח דם יודע כי שאיבת שטיפה היא אחד משלבי התחזוקה החשובים ביותר. למעשה, זהו שלב התחזוקה הראשון עבור כל מערכת ביוב במינסוטה.

באיזו תדירות כדאי לשאוב את בור הספיגה תלוי במספר גורמים. וודא שאתה יודע מתי הגיע הזמן לשאוב אותו על ידי בדיקת עומק המוצק ומידת התצהיר באופן קבוע.

אם אתה מגיע למסקנה שצריך לשאוב את מיכל הביוב שלך

עליך לעשות זאת בהקדם האפשרי ולהזמין אינסטלטור שיבדוק את מתקני התברואה שלך אם הם סתומים. אם מערכת שאיבת הביוב שלך נכשלת או אם היא נשפכת לנקז, שאב אותה החוצה. אתה יכול גם לבקש רשות שפכים מקומית או הסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית (EPA) לקבלת עזרה אם הביוב או מערכות השאיבה שלך נכשלות.

אנו זמינים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע עבור שירותי החירום הספטיים שלך. איפקס אינסטלטורים יקבלו רכב שירות מאובזר לתיקון מיכל הביוב עבורכם ללא עלות עבורכם וללא עלות ללקוח.

ניקוז ספיגה מקצועי של אתונה מאובזר היטב לכל סוגי מצבי חירום ספיגים

הצוות שלנו מודע לכל התאונות המצערות שיכולות להתרחש בצינורות של מתקן הטיהור שלך. אנו מבינים שמתרחשים מקרי חירום ומתקנים אותם במהירות האפשרית וללא עלות ללקוח. אם אתה חושד בסתימה בצינור הביוב שלך או שאתה פשוט צריך לתכנן ניקוי שגרתי של משאבת הביוב שלך, תורך להדליק אותנו. אם יש לך מיכל ביוב בביתך, שירות שאיבת הביוב שלנו נועד לגרום למערכת שלך לעבוד כמו שצריך. SILVER ביוב וצנרת ביוב היא חברת ביובית של שירות מלא ואנו מצוידים לכל סוג של בעיית אינסטלציה. לחברה המשפחתית שלנו, המפעילה בור ספיגה, יש ניסיון רב שנים בתחזוקת מיכלי אלח דם. אנו מציעים שירות מלא עבור משאבות שפכים ותחזוקה שוטפת של מיכלי ביוב ומציעים מגוון רחב של שירותים אחרים כגון תברואה, חשמל, תברואה ותחזוקה.

אם הביוב שלך זורם בעלייה

כדי להגיע למיכל הביוב שלך בכלל, תזדקק למשאבת ביוב שתסייע לו. אם יש לך מערכת ביוב גדולה יותר והמשאבה שלך פועלת ברציפות במשך זמן רב, עדיף לכבות אותה ולהתקשר לאינסטלטור, שכן סביר להניח שיש לך חסימה בצינור הביוב. התקנה של משאבת ביוב המותקנת כראוי ומשאבת פריקה לביוב המותקנת כראוי תסייע להבטיח שמערכת הדליפה של תלולית החול שלך תזרום כראוי. יתכן שיש סתימות בקו אלח דם, אך לרוב, משאבות ביוב יוכלו לדחוף את הפסולת במורד הקו על ידי פעולה קצרה יותר.

אם המבהיר שלך

הוא מבהיר בתא אחד, מומלץ לא להתקין משאבה ישירות למיכל. אם יש לך 2 או 3 תאים במיכל ההבהרה שלך, אתה יכול גם להתקין משאבות אלח דם צוללות בחדר האחרון של הטנק שלך. באפשרותך להתקין משאבות חטיפה במיכל החטיף הקיים שלך, או להתקין אותם בתחנת השאיבה למיכלי הטיפול בשפכים שלך.
למידע מורחב אודות שאיבת ביוב 24 שעות נא לבדוק כאן: biuvit24.co.il

התקנת משאבת מיכל ספיגה בתא נפרד (או רכישה של תחנת שאיבה ארוזה) היא האפשרות הטובה ביותר לשאוב את מי האלח מהמיכל.

חברות כמו Little Giant בונות גם משאבות לבורות ספיגה שתוכננו במיוחד

כדי לשאוב מים נקיים ממיכל הספיגה המשקה את הדשא והגינה. מתברר שברגע שהמיכל מלא וניקוז מתחיל להצטבר במיכלים, משאבות מיכל אלח דם אמינות, בטוחות והיגייניות יכולות לנקות אותו תוך שנה ללא שום שימוש נוסף.

אם אתה תוהה באיזו תדירות לשאוב את מיכל הביוב שלך וכיצד לתחזק אותו

מדריך זה ילמד אותך הכל אודות ניהול ותחזוקה אמינים של מערכת מיכלי ביוב. כל מה שנדרש לשמירה על המערכת האספטית הוא שאיבה קבועה של מיכל האלח דם. אתה יכול ליצור קשר עם הצוות הידידותי כדי לברר אם שאיבת Taylors, SC יכולה להפוך את חיי היומיום שלך לניהול יותר.

אם אתה צריך לשאוב לרמה גבוהה יותר, נדרשת משאבת בור ספיגה לפחות פעם בשבוע. לאחר מכן, עליך להחזיר את מיכל הביוב לערכו הרגיל של 1,000 ליטרים לשעה (גלונים ליום).

יש לבדוק את כל מערכת הספיגה בכדי לקבוע את הגורם למצב מצער זה

אתה רוצה לבדוק את מכון הטיהור שלך לבעיות אלח דם ופסולת, ובתקווה שאיבת מיכל הביוב הזו יכולה לפתור את הבעיה. מיכלי מי שפכים, במיוחד כאלה עם אחוזי שפכים גבוהים, מכילים לעיתים קרובות מחלות הנגרמות על ידי חיידקים ווירוסים.