תפריט סגור

מה זה פירסינג הליקס?

פירסינג הליקס נרחב הוא כנראה הדבר הראשון שעולה בראש כשחושבים על פירסינג בסחוס. במאמר של היום אפרט את כל מה שאתה צריך לדעת על קבלת פירסינג הליקס, כולל היתרונות, הסיכונים והיתרונות שלו (או היעדרם).

פירסינג הליקס חיצוני

הוא הפירסינג שעובר דרך הסחוס העליון של האוזן, ואילו ההליקס הקדמי הוא הסוג השני. לקרוא להם "פירסינג סחוס" זה שגוי, שכן כל האוזן מורכבת מסחוס.

מחיר פירסינג הליקס יכול להשתנות בהתאם למיקום סטודיו הפירסינג 

וגם לפי הניסיון של הפירסר ועלות התכשיטים.

אפשר למצוא עגילי הליקס מאוד יפים במחירים נוחים – והאמת שכדאי לבחור את העדיל לפירסינג בקפידה לפי האופי הייחודי שלך ולפי מה שמצאים לך. יש גם עגילי זהב מאוד יפים ויחודיים שיכולים להתאים בול לעגילי הליקס, הכל תלוי באופי הייחודי שמתאים לך 🙂

בנוגע למחירים, בארה"ב העלות האופיינית של פירסינג הליקס היא בין 20 ל -55 דולר, בארץ המחירים דומים אך בסופו של דבר לכל הפירסינגים מחירים משלהם. דבר אחד שעשוי להיות חשוב לתקציב שלך הוא שפירסינג הליקס כפול יכול לעלות יותר מאשר פירסינג של הליקס רגיל מכיוון שזה אומר יותר עבודה ומכיוון שמדובר בשני פירסינג, זה עולה כפליים מפירסינג בודד כי אתה מקבל שני פירסינג נפרדים.

ישנם סוגים שונים של פירסינג הליקס

אבל אם אתה רוצה לתת לפירסינג אופי ייחודי, אתה יכול לנקב אותו בשני חורים או בחור אחד. 

מכיוון ששני הפירסינגים בסחוס האוזניים קשורים קשר הדוק, פירסינג הליקס כפול יכול להימשך עד שישה חודשים עד להחלמתו, כאשר הזמן המדויק תלוי בגופך הספציפי. יש אנשים הסובלים מכאבים לאחר ההליך מכיוון שהסחוס  דורש לחץ ומאמץ נוסף ממנקב מנוסה. אך בדר"כ משתלדים לעשות את הנקב באיזור של הסחוס שאין לו קצות עצבים.

מה שכן, חשוב מאוד לבצע את הפירסינג במקום מסודר ונקי, עם פירסר מקצועי, ועם תכשירים שעוברים חיטוי. מומלץ לשאול את מבצע הפירסינג על הניסיון שלו – איך מחטאים את המכשרים ואיך דואגים לסטריליות שלהם. במיוחד במצב הנוכחי בהם אנחנו מקפידים יותר על זיהוים שלא יעברו מאחד לשני, זו הזדמנות לדאוג לשמור על הבריאות שלנו בזמן ביצוע פירסינג חדש.