תפריט סגור

ג\'ל אלוורה לבעיות עיכול

כשתלך לחנות טבע תראה הרבה מיץ אלוורה וג'ל, אבל מה זה באמת עושה? זהו טעם נרכש, יש בו לגיונות של אוהדים ייעודיים וידוע שהוא משמש בטוניקות צמחים שונות המשמשות לטיפול בחוסר איזון הורמונלי. למרות שאנשים רבים חושבים שזה אותו הדבר, אני יכול לומר לך שזה לא. זה למעשה לא מרכיב אחד, אלא שילוב של מרכיבים רבים ושונים.

מיץ אלוורה יכול לשמש כדי להיפטר מעיכול, לטיפול בצרבת ובאקנה, כמו גם למגוון בעיות עיכול אחרות כמו נפיחות, בחילות, שלשולים, כאבי בטן ובעיות עיכול.
כדי לקרוא מידע בתחום של ג\'ל אלוורה לבעיות עיכול וקרם אלו פורפוליס לטחורים באפשרותך לגלוש לאתר artmedicalcenter.co.il

מחקר שהתפרסם בשנת 2012 הראה כי נוגדי חומצה ותוספי מזון המכילים ג'ל אלוורה יכולים לגרום ללחץ דם ולרמות כולסטרול נמוכות יותר מאשר נוגדי חומצה

הוא האמין כי הוא מסייע במאבק וריפוי של מגוון הפרעות עיכול כגון GERD (מחלת ריפלוקס במערכת העיכול) וקוליטיס כיבית (כיבים פפטי כיביים). בשל תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-בקטריאליות, הוא יכול להיות גם טיפול יעיל לסיבוכים ארוכי טווח הקשורים ל- GERd. ניתן להשתמש במיץ אלוורה להרגעה ולריפוי כיבי קיבה, מכיוון שיש לו תכונות ריפוי טבעיות שיכולות להחזיר את רירית הבטן לבריאות. מלבד סגולות הריפוי שלו, ג'ל אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי, מה שאומר שהוא יכול לטפל גם בנגעים פנימיים כמו כיבים ללא שימוש באנטיביוטיקה או אנטיביוטיקה אחרת, על פי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

ג'ל אלוורה יכול לשמש כחומר משלשל טבעי ולעזור להשאיר חלק גדול ממערכת העיכול. שתיית הכמוסות או אכילת הג'ל הפירותי בשייק יכול לספק חיץ חומצה טבעי המסייע להרגעת מערכת העיכול שלך, על פי ה- FDA.

אלוורה יכול גם לסייע בניקוי רעלים ממערכת העיכול שלך, מה שעוזר בשטיפת רעלים מזיקים ושימור מזון מהמערכת שלך. הבנת אופן פעולת המעיים במהלך העיכול תעזור לך להבין טוב יותר כיצד אלוורה יכולה לעזור לגופך להחלים.

ג'ל אלוורה ניתן לצרוך בצורה של מיץ

למרוח אותו על העור באופן מקומי או להשתמש בו ישירות מהצומח. בעוד שהג'ל משמש כקרם אלוורה או קרם לעור, יש אנשים שגם שותים אותו ומוסיפים אותו למתכונים שונים, שלעתים מכילים ג'ל. מי שרוצה לנסות זאת בגלל תסמיני IBS, צריך להתייעץ עם רופא לפני שאוכל אותו ולוודא שהוא מנוקה. את המתכון ל"אלו – ורה ג'ל "תוכלו למצוא במאמר שלנו על אופן הכנת ג'ל אלוורה מעלי אלוורה טריים.

יתרון נוסף של אלוורה

הוא יכולתו לסייע לעיכול ובטוח לצרוך אלוורה מטוהרים מכיוון שהוא מכיל פחות אנתרקינון בהשוואה למיץ אלוורה לא מטוהר. זה מיובש ושטוף כדי להסיר שאריות של חומר המשלשל לטקס. למחלות רובד וחניכיים, הוסיפו כפית ג'ל למשחת השיניים המינרליזציה הביתית והשתמשו במשחת שיניים המכילה אותה למשך עד 24 שבועות.

מיץ אלוורה הוכח כמסייע בהרגעת מערכת העיכול ובהרפייתם ומקדם את האיזון בין חיידקים טובים ורעים במעיים

דבר שיכול להקל על אי נוחות בבטן, כולל עצירות. יש גם תכונה מרפאה ומרגיעה של אלוורה ומחלות מעיים לעיתים קרובות הולכות יד ביד עם דלקת.

כמוסות מנטה ומיץ אלוורה תומכות גם במערכת העיכול ומונעות גזים אם לוקחים אותן באופן קבוע

תגלה שהשילוב של כמוסת המנטה עם ג'ל האלוורה במשקה מקל על שמירת תכולת הקיבה נמוכה. כאשר הצלופח נבלע במשקה שלו, הוא מסייע בבחילות, הקאות, שלשולים, עצירות, התכווצויות בקיבה ובעיות עיכול אחרות. זה עלול להוביל לפגיעה קבועה בכליות ואף לגרום לאי ספיקת כליות.

ההשפעה המשלשלת של מיץ אלוורה יכולה להסיר רעלים שנבלעו ממערכת העיכול. זה יכול לשמש גם להרגעת המעי הגס ולהקלה על תסמיני IBS, והוא אידיאלי ליישומים אקטואליים.

ג'ל אלוורה משמש אנשים כבר אלפי שנים לטיפול בפגיעות עור שונות ויש לו יתרונות שונים שאולי לא ידעתם עליהם

אחד היישומים הפופולריים ביותר של ג'ל אלוורה לטיפול בעור הוא טיפול באקנה, אקזמה, פסוריאזיס ומחלות עור אחרות כגון כוויות שמש ונזקי שמש. אין מספיק ראיות המציעות כי אלוורה מיץ מציעה את אותם יתרונות בריאותיים מדהימים. אין מספיק מחקר מדעי כדי להוכיח את היתרונות של ג'ל אלוורה, אך יש מספיק מחקר בתחום התזונה והרפואה כדי להוכיח כי אלוורה יכולה לטפל ברבים מהמחלות שלדבריו הם עוזרים.

ג'ל אלוורה

הוא חומר שקוף, עבה, דביק שאפשר לקצור מצמח האלויים כאשר חותכים את העלים. ניתן להכין מי אלוורה עם קנקן מים שנוסף לכוס מים חמים או כוס מים קרים או אפילו מים מבקבוק. אתה יכול לאכול את זה, ואם אתה אוכל את זה טוב, זה צריך להיכלל בתזונה שלך, אבל אתה יכול לקנות אותו ולשתות אותו כמיץ בחנויות טבע. ישנן גם כמוסות מיץ אלוורה ברוב חנויות המכולת וגם ברשת.