תפריט סגור

פתרונות קירור לקיץ

בקיץ, מזגנים עובדים שעות נוספות כדי לשמור על קור רוחכם ושל משפחתכם בביתכם. אם אתה מצמיד אותם למאוורר, אינך צריך להשתמש באנרגיה מרובה בחודשי הקיץ. אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שאתה יכול לשמור על מיזוג האוויר שלך – כאשר החום מחניק, זה לשמור על מיזוג האוויר במצב טוב. זוהי דרך נהדרת להשיג את המזגן הדרוש לכם כדי לשרוד את חודשי הקיץ החמים ואת חודשי החורף הקרים בלאס אנג'לס. אם אתה לא חושב שמאוורר יקרר את הפטיו שלך מספיק, כדאי לך לנסות מקרר אידוי בחוץ. השקיעו במכשירים מסוימים בכדי לשמור על קירור המאוורר, כמו מאוורר, כרית קירור, חבילת קירור ג'ל או אפילו חבילת קירור עם ג'ל.

יש לך את זה

14 דרכים טבעיות לקרר את הבית שיעזרו לך לחסוך כסף בחשבון האנרגיה שלך ולהימנע מהצורך להסתמך על מיזוג אוויר במזג אוויר קיצי צורב. רעיונות אלה לקירור בתים מקלים על שמירת חום בחודשים החמים הקרובים ומציעים דרך קלה להפוך את מערכת המיזוג הקיימת שלך ליעילה יותר. יש הרבה טיפים טובים כיצד לשמור על קירור הבית בקיץ ללא חשמל.

כאמור לעיל, אתה יכול אפילו להשתמש ברעיונות אלה כדי להפחית את עלויות הקירור שלך בקיץ. מאוורר הוא דרך נוספת להפחית את עלויות הקירור ועדיין להרגיש קריר בחודשי הקיץ.

תוכלו לאחסן את החבילות הללו במקרר או במקרר שלכם ולהשתמש בהן במהלך היום לקירור או להשתמש בהן בבוקר ובערה לקירור

אתה יכול גם לקנות מקררי אידוי ניידים לשימוש כדי להוריד טמפרטורות באזורים כגון רצפות מפעל שמתחממות במיוחד. מאווררים ומאיידים במקרר יכולים לעזור לשמור על טמפרטורות החדר בנוחות ועלותם נמוכה יותר ממזגנים רגילים.

אם יש לך בית ממוזג

השלבים הבאים יכולים לעזור לשמור על קור רוח במהלך גלי חום. אם אתה ממש ממש מחויב לכל העניין של AC, אתה יכול לעשות כמה שינויים שישאירו אותך קריר לעונה הקרובה. אחת הדרכים הטובות ביותר להגביל את גודש החום ולצנן את הדברים היא לכבות את המזגנים ומזגנים אחרים.

כשמדובר בקירור חדר, אחת השיטות היעילות ביותר היא מאוורר קירור. מערכות קירור נועדו לקרר את הבית כולו, כלומר אינך צריך להשקיע בצורות קירור רבות אחרות, למעט כמה מאווררי תקרה.

גם ללא פתרון קירור

מזגנים הם אפשרות זולה – וקלה להתקנה. מיזוג אוויר מקרר ומסיר לחות את האוויר, וסדיני חלונות חוסמים את זרימת החום, שומרים על האוויר החם בחוץ בקיץ ומקלים על המזגן שלכם לבצע את עבודתו. למרות שלא ניתנות בקלות, יחידות חלונות יכולות להפוך את החללים המועדפים והמשמשים ביותר למקום להתקרר בימים חמים.
בכדי לבדוק עוד פרטים מורחבים על פתרונות קירור לקיץ באפשרותך להעיף מבט ב- gibushon.co.il

מיזוג אוויר בטמפרטורות קרות יותר מקרר את החדר, אך מכריח את המערכת לעשות יותר עבודות. ניתן להתקין מערכת יעילה יותר לקירור קיץ בבתים שאינם מבודדים כראוי, כמו אלה עם מיזוג אוויר.

הם נבדלים ממזגן טיפוסי בכך שהם משתמשים במים לקירור האוויר

חלופה ידידותית לסביבה שניתן להשתמש בה בתקציב נמוך. אם אינכם מזיעים בקיץ, תוכלו להחליף את מיזוג האוויר ולהשתמש במקרר ביצות, חלופה חסכונית למיזוג אוויר. בקרו בחנות של פרידמן כדי ללמוד על האפשרויות הרבות לפתרונות קירור קיץ לבית או למשרד.

מקררי AC-Spot זמניים מושלמים לקירור המוסך, המשרד או אפילו חדר האירועים שלכם באוהל ביום קיץ חם. שימוש בקירור במוסך הופך את השהייה במוסך לחוויה נעימה הרבה יותר מאשר לבלות את כל זמנכם במוסך בימי הקיץ החמים ביותר.

דרך נוספת לשמור על קרירות הבית בקיץ

היא לבודד את עליית הגג מלמעלה למטה. גג לבן הוא דרך נהדרת לשמור על קור רוח בבית בקיץ הזה מכיוון שהוא מחזיר את החום על ידי ספיגת חום ומניעת כניסת חום לשאר הבית. אתה יכול גם לשמור על הבית יותר קריר על ידי שימוש בצל כדי לחסום את החום מהבית.

התקנת מאוורר בגינה שלך

כדי להפיץ את האוויר יכולה לספק רוח קרירה בחום הקיץ. שמירה על האוויר בתנועה היא דרך יעילה לשמור על קור רוח בביתכם ולהקל על בעלי בתים לארח מסיבות בחודשי הקיץ החמים. מידע על כיצד להפחית את עומס הקירור יכול להיות בעל ערך אם אתה משתמש במיזוג אוויר או לא. המשך לקרוא למידע נוסף על אופן תיקון המזגנים שלא מתקררים.