תפריט סגור

מהן תכניות רישום מקרקעין

רישום מקרקעין

בין אם אתה משקיע חדש ובין אם סוגרת כמה חנויות, שיעורי הנכסים המקוונים החדשים שלנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתחיל עם השקעות נדל"ן. קורס זה מכסה את כל שיטות המכירה והתיווך של נדל"ן, כולל יסודות ניהול הנדל"ן, שיווק, מכירות, מימון וניהול מכירות.

זהו קורס חובה לאנשים המבקשים רישיון מקצועי למכירת נדל"ן או תיווך בארצות הברית. הקורס נדרש לרישיון נדל"ן ומעניק ידע עבודה בכל היבטי העסק, מהיסודות וכלה בהיבטים החשובים ביותר כמו חשבונאות, פיננסים, ביטוח, תכנון מס ועוד.

ככל שתתאמני יותר, כך תצליחי ומשתלם יותר אם תדעי את מצב הנדל"ן שלך. הכשרה להיות סוכן נדל"ן לא רק תהיה קשה ומקיפה, אלא גם חלק חשוב בהתפתחות המקצועית ובמסלול הקריירה שלך.

אם תחליט להיות סוכן נדל"ן מורשה לקידום קריירת ההשקעות שלך

תוכל להכיר את כל ההיבטים השונים של העסק, מה אתה יכול ומה לא יכול לעשות, ומעל הכל, חוקים ותקנות של מדינתך. החלק החשוב ביותר ברישיון נדל"ן הוא הקשר שאתה מבצע והקשרים שנבנים בענף הנדל"ן. כמו שאמרתי, "נדל"ן זה עניינים של אנשים", אז רישיון נדל"ן יכול להכניס יותר אנשים לרשת שלך.

אם אינך מבקר באתר נציבות נדל"ן ממלכתית

על המדריך שלך להסביר כיצד תירשם ותשלם עבור בחינת הרישיון שלך, וכן כיצד הוא או היא יירשמו וישלמו על כך. הקפד לתכנן את בחינת הבקיאות שלך בתחום הנדל"ן בהקדם האפשרי, מכיוון שרוב המדינות דורשות ממך לגשת לבחינה תוך מספר מסוים של ימים לאחר השלמת עבודת הקורס שלך.

בהתאם לדרישות רישיון הנדל"ן של המדינה שלך, הכוללות בדרך כלל לפחות שנתיים של הכשרה ולפחות שנה של ישיבה לבחינות הרישיון, זה יכול לקחת בין 3 ל -6 חודשים עד לקבלת רישיון נדל"ן.

הקפד לעקוב אחר תהליך הגשת הבקשה בכל מדינה, שכן ייתכן שתצטרך להיבחן בבחינת סוכן נדל"ן לאחר שתסיים את שיעור רישוי הנכסים שלך, לכן ודא שעברת את הבקשה שלך ובצע את התהליך בכל המדינות.

שים לב כי סוכני נדל"ן אינם יכולים לפעול ללא רישיון ממשרד הנדל"ן הממלכתי

לכן המתן עד שיהיה בידך הרישיון שלך. ברוב המדינות, פתיחת תיווך מחייבת גם רישיון מקרקעין מסוג מיוחד. סוכני נדל"ן בחלק מהמדינות חייבים לרכוש בנוסף לרישיון הנדל"ן רישיון סוכן נדל"ן ורישיון סוכן נדל"ן לעסק שלהם.

בנוסף, כל המדינות דורשות מסוכני נדל"ן לעבור הכשרה לניהול בחיים האמיתיים לפחות כדי להשיג רישיון "סוכן נדל"ן", אך עליך לשמור על רישיון זה זמן רב ככל האפשר, גם אם אתה מחזיק אותו ברשותך. יד.

נקודת התחלה טובה למחקר שלך היא לבקר באתר של נציבות הנדל"ן הממלכתית וכן באתר של נציבות הנדל"ן הממלכתית. זה יכול לספק מידע אודות שמירה על רישיון הנדל"ן שלך ומצבו הפעיל.

מוכר נדל"ן פוטנציאלי מוכשר מתחיל ללמוד עוד כיצד להשיג רישיון נדל"ן מנציבות הנדל"ן הממלכתית וממשרד החינוך הממלכתי.

אם אתה בטוח שאתה כשיר

עליך לעבור שיעור מוכר לרישוי מראש, למצוא סוכן שיעניק לך חסות, לעבור בחינה של סוכן נדל"ן ואז להגיש בקשה לוועדת המנהל של מדינתך בבקשה לבצע רישום מקרקעין בעזרת מודד מוסמך (דרישות משתנה לפי מדינה).

לאחר שעברתם את בחינת הנדל"ן והגשתם את בקשתכם לרישיון לרשות הנדל"ן הממלכתית ושילמתם את העמלות הנדרשות, יהיה עליכם למצוא את הסוכן שעובד עבורכם. לאחר שעברת את בחינת הנדל"ן והגשת את בקשות הרישיון שלך למחלקת הנדל"ן הממלכתית, ושילמת את אגרות הרישיון הנדרשות בסך 1,500 ו -2,000 דולר, בדרך כלל תשתדל להשלים קורס לרישוי מראש בניהול נדל"ן, לעבור את הרישיון בחינות, הפעל את הרישיון והצטרף לסוכן.

לאחר שעברת את בחינות הנדל"ן הרלוונטיות והגשת את בקשתך ושילמת את אגרת הרישיון של המבקש בסך 500 דולר לפחות ועד 3,300 דולר או 4,400 דולר, תצטרך לקבל הכשרה והכשרה מתאימים להקמת סוכן הנדל"ן שאיתו אתה עובד, כגון בדיקת רקע ובדיקת רקע, לאחר תשלום כל העמלות הנדרשות.

אם אתה חדש בענף

תצטרך לקבל רישיון נדל"ן לפני שתוכל לעבוד כמתווך רשמי. קורס רישיון נדל"ן ניתן ללמוד במכון ולידום, ועליך גם לסיים קורס רישוי מראש במשרד הסחר ההוגן במועצת הנדל"ן של מדינתך כדי להגיש בקשה לקבלת סוכנות הנדל"ן. כמובן שאתה זקוק להכשרה והשכלה מתאימים כדי לעבוד כסוכן נדל"ן, מוכר או מתווך.