תפריט סגור

הסוף לטריקת דלתות – מעצורים לדלת בעיצובים מרהיבים

התקנת פקק לדלת יכולה להיות החלטה נבונה, מכיוון שאינך צריך לדאוג שידית הדלת תפגע בקירות ביתך או בקול המטריד של הדלת שתדפוק בקיר. אם יש לך ילדים שפותחים את דלת הכניסה בזמן שהם בורחים מהבית או מבית הספר, או אם אתה חמוש במכולת מלאה ואינך יכול לעצור את נדנדת הדלת שלך בעת הכניסה, תרצה להגן על הקירות הסמוכים מפני פגיעה. ליד ידית הדלת. מפתן דלת בבית יכול לעשות הרבה כדי להימנע מהבעיות הנגרמות על ידי דלתות הנוטות להיפתח ולנגוע בקירות.

מעצרי הדלת מונעים נזקים והפרעות הנגרמות כתוצאה מדפיקות דלתות בקירותיך

משטח דלת הוא דבר נחמד ושימושי למניעת נזקים לקירות ודלתות סמוכים ולשמירה על דלתות פתוחות. פקק לדלת קיר סופג הרבה מהכוח והרעש שנוצר על ידי הזזת דלת, הוא לא נדבק לקיר והוא דיסקרטי.

צירי דלת ישנים או שחוקים שאינם מותאמים כראוי עלולים לגרום לדלת להיטרק

הצמדת בורג ציר ממשי לדלת בעזרת משטח גומי בקצה חלק זוויתי למניעת פתיחת הדלת דורשת אותו סוג של ציר ואינה מתאימה לכולם. זה יכול לקרות אם אתה מכוון את הציר בצורה לא נכונה, כך שאם אתה לא מוכן להשקיע במפתן הדלת, תוכל לנסות להדביק משטח לבד לדלת הנטרקת שלך לפתרון מהיר של DIY.

אם אינך רוצה לנתק את הגבול בין לוח בסיס לרצפה בעזרת ציר דלתות קונבנציונאלי

ציר ציר יכול להוות אלטרנטיבה שימושית. ברוב תחנות בריחי הציר יש מוטות מושחלים המאפשרים התאמה קלה לשליטה בעת פתיחת הדלת ומונעים ממנה להיטרק. בעיצוב לא בולט, הם עובדים היטב עם דלתות קלות ומונעים מחורים לסגור את הדלת כל כך חזק.

מדי פעם, ניתן להשתמש בעצירה להתאמה במרכז הדלת כחלק מציר הדלת המרכזית. ניתן להתקין עצירה של סיכה לציר גם בציר של דלת המצוידת בשתי כריות מתכווננות כדי למנוע מהדלת להתנפץ לקיר שמאחוריה.

זה נקרא סטייפ ועובד כמו דוכן על אופניים ששומר על הדלת פתוחה ומונע ממנה להיפתח

אם הדלת שלך נוטה להיפתח ולסגור, תוכל להשיג פקק כפול על ידי רכישת שתיים והצבתן משני צדי הדלת. ניתן להשתמש בשילוב של שניים או שלושה כאלה על דלתות עבות וכבדות יותר, כאשר בורג ציר עוצר את הציר.

הנפוצים ביותר הם קפיצי עט לא יקרים עם פקק מאסיבי וקצה גומי המותקן על לוח הבסיס או הקיר מעל שאר הדלת הפתוחה

מכיוון שהם מחליקים מתחת לסיכות הציר של הדלתות שלך, הם מונעים מהדלת שלך להיטרק, והם נשארים יציבים מספיק כדי לא לפגוע בדלתך, בקירותיך, ברצפתך או בקרשים.

דרך פרקטית להגן על הכפתור מפני פגיעה בקיר כאשר הדלת נטרקת היא התקנת פגוש דביק. מדוד את הדלת שלך והדבק פג מזג אוויר למשקוף הדלת ליצירת כרית שמונעת ממנה להיטרק. בכל פעם שהדלת פוגעת במשקוף הדלת, דלת גומי מונעת טריקות קשות.

אם לא אכפת לך להשאיר את הדלתות הפנימיות פתוחות, עצירת דלת היא דרך מצוינת לעצור את הדלת נטרקת. למרות שאופציה זו דורשת השקעה רבה יותר מטכניקות אחרות, דלתות אוטומטיות הן אחת הדרכים היעילות ביותר לעצירת מנעולי דלתות.

גרסאות חדשות יותר מצוידות במעצור דלת המחובר למגנט בצד התחתון של הדלת ונפתח על ידי חיבורו לחומר מגנטי על הקיר או לרכזת קטנה על הרצפה

כרית גומי בקצה מספיקה כדי למנוע מהמעצור לפגוע בידית הדלת או בקיר. כף רגל עצירה עם מכסה גומי בקצה שומרת על הדלת פתוחה והדלת נעולה.

כלי קטן שימושי זה נועד למנוע מהאצבעות הקטנות להיתפס בדלת, כך שהוא אידיאלי לטריקת הדלת. העיצוב של רגל אחת של המעצורים הופך אותם לאידיאליים לתמיכה בדלת פריקת המזון או למסירת חופן מזון.

מיטב הקיר הטוב ביותר להגנה מפני דלת מנעול קיר תקעים סיליקון מגינים על סוגים רבים ושונים של ידיות לדלת. מיטב פקקי הדלתות האביביים של Kiseer 12 חבילות קלות לבנייה, יעילות ואמינות.
למידע נוסף אודות הסוף לטריקת דלתות – מעצורים לדלת בעיצובים מרהיבים ומעצורים לדלת באפשרותך להעיף מבט ב- must-shop.co.il

# 1 פקק דלתות JAMM בדוק את המחירים האחרונים מפתח הדלת הנתון בצורת טריז כולל עקומה המאפשרת לו להחליק בקלות על קצה הדלתות הקדמיות. זה אפילו עובד בקמצוץ משני הצדדים.

בטיפ שימושי זה להתקנת דלתות לפרויקטים חכמים של עשה זאת בעצמך

נגיד לך את הדרכים הטובות ביותר למנוע מהדלתות שלך להיטרק חזק מדי, ולפגוע ביישור שלהן, במסגרת ובחלונות. כמו כן, נבחן את השיטות הטובות ביותר בהן תוכל להשתמש כדי לעצור את הטריקות בדלת ולמנוע רעשים חזקים ורטט בלתי צפויים מטריקות דלתות. מפתח או מפתן דלת (או סף דלת) הוא טריז או חפץ או מכשיר המשמש לסגירת דלת ולפתוח או כדי לסגור אותה כדי למנוע את פתיחתה.

ישנן מספר סיבות לכך שהדלת שלך עלולה להיטרק מעצמה

כולל דלתות שאינן חדות או צנומות, בעיות עם צירי הדלת או שינויים פתאומיים בלחץ האוויר. להלן מספר עצות מצוינות להפסקת טרקת דלתות, כולל כמה שיטות מהירות וזולות, כמו גם כמה שיטות יקרות ומסובכות יותר.