תפריט סגור

בושם דיור לאישה

אם אתה תוהה מדוע אינך פועל לפי מתכון פשוט זה של נר DIY והופך את בקבוק הבושם האהוב עליך לנר, ישנן מספר סיבות. ראשית, אתה יודע את ההבדל בין נרות בושם למפזרי שמן.

תפקידו של מפזר השמן הוא לשאת את הבושם ולהפיץ את הניחוח בחדר. כשהוא נכנס לחדר, התרסיס מפזר את הניחוח כמו בושם, מה שאומר שהניחוח לא מחזיק מעמד כל כך הרבה זמן. ברגע שהריח נעלם, זכור שריח הנר דוהה כמו אש שכבה.

בין אם אתה מחפש בקבוק חדש להוספה לאוסף שלך

או מישהו אחר, ניחוחות עם האריזה היפה שלהם גורמים לריגושים נפלאים של קניות מתנות, אבל הידיעה שבושם נראה טוב לא בהכרח אומר שזה זה מריח טוב. אנחנו לא מייצרים בשמים בארון הניחוחות שלנו כי בקבוק בושם על השולחן שלנו נראה נחמד.

בשנים האחרונות ראינו עלייה מדהימה בפופולריות ובביקוש לבשמי נישה כאשר יותר ויותר אנשים מגלים ניחוחות ייחודיים שמושכים מעבר למסה של ניחוחות מושכים

המשך לקרוא ל -33 אפשרויות, החל מניחוחות תרסיס במחירים סבירים ועד לבשמים של שבבי כחול ועד לבשמים ללא בושם.

הניחוח הפריך והלא מסובך הזה

הוא אחד הניחוחות הטבעיים ביותר שנתקלתי בהם. Glossier You Eau de Parfum $ 50 $ 60 $ 60 בושם מבריק ויעיל זה הוא אחד הטובים בשוק כדי לשפר את הריח והאווירה הטבעיים שלך עם ההבטחה של תווי ויירה ניוטון. הוא מכיל תווים חמים, עציים ונקיים.

בושם מבריק אינו זול

אך הצינורות נערים, וחלק גדול מהמוצר בבקבוקי זכוכית, לא פלסטיק, מוסיפה ויירה ניוטון, שמציינת כי ניחוח מבריק זה מכיל תווים חמים, עציים ונקיים בעיקר. Malin Goetz Cannabis Eau de Parfum 50 מ"ל, $ 95 $ 95 אם אתה חושש שבושם בשם קנאביס יגרום לך להרגיש כמו מעונות סטודנטים, לי אומרת שזה לא המקרה של הניחוח הזה.
למידע מורחב בתחום של בושם דיור לאישה מומלץ לבקר באתר perfume4all.co.il

Carolina Herrera Good Girl אם אתה רוצה להתפנק בניחוח מפואר מלא מסתורין וחושניות נשית, Good Girl הוא אחד הבשמים המעודנים ביותר ללבוש ביום ובלילה. ניחוח קלאסי של Bijan לנשים ניחוח הנשים הקלאסי של Bijan ידוע באגדה ובמצוינות אמריקאית.

הקו הצרפתי הנישה, שהוקם בשנת 1994 על ידי קתרין פרוקטוס, מתמחה בבשמים, מוצרי צמחים וניחוחות ביתיים. נישה פרפומריה נוסדה בגראס בשנת 2006 על ידי פיטר מילסטה כמעבדת בשמים ובשמים בהתאמה אישית.

בשנת 2013 חתם קו הבשמים אלכסנדר מקווין על הסכם רישוי ניחוח חדש עם פרוקטר אנד גמבל. הניחוחות המיוצרים במסגרת סידור זה הם Interparfum (הניחוח הראשון בשנתו Bebe eau de parfum 2009) ושני ניחוחות קודמים משנות ה -2000, שהופסקו מאז.

בין אם זה תווי האלכוהול של בארונדה או תווי האפגנו השחורים הכהים

ניחוחותיו של בית הבושם הנישה האיטלקי Nasomatto אומרים כל פעם. לכל ניחוח בקו שלו יש מכסה בקבוק ייחודי העשוי מחומר אחר – למשל אין שתי פקקים זהים, הם עשויים מחומרי גלם אמיתיים. הכובעים שלהם גדולים יותר מהבקבוקים שלהם ומכילים עד 30 מ"ל של Extrait de Parfum לריכוז וניחוח.

כפי שהשם מרמז

הניחוחות בשורה שלהם הם בהשראת סיפורים דמיוניים המסופרים על ידי מחברים דמיוניים ומבושמים עם תווים דמיוניים. התווים העליונים הם ריחות אסרטיביים, חדים, מיידיים המתאדים במהירות ונותנים רושם ראשוני של הבושם. תווי האמצע, המתוארים כלב הניחוח, מרככים את תווי העליונה והבסיס.

מפזר זה משתמש בטכנולוגיית דיפוזיה של אוויר קר

כדי לפרק שמני ניחוח (האהוב עלי הוא שמן ארומה לונדון, תערובת של עור, טבק, עץ ארז ותווי וניל) לספריי דק ויבש המפחית אלרגנים באוויר. אין לי חשק ללבוש אותו, אבל אני אוהב את הניחוח הזה והלוואי שיהיה לי בית שבו אני יכול להריח אותו. ניחוחות לא חייבים להיות ריחות שאינם מריחים רע, ולכולנו יש דאודורנטים שעושים זאת.

קיים קשר חשוב בין ניחוח, רגשות, זיכרונות וריחות המשפיעים על מצב הרוח שלנו ועל רווחתנו. תרבויות עתיקות השתמשו בריחות ובריחות כדי לסמן חרדה עקבית, דיכאון, כאבים ונדודי שינה.

ניחוחות וניחוחות סנסציוניים מרימים את מצב הרוח ומחיים את הנשמה. ריח העוד החזיר אותי לילדותי כשגדלתי בכווית, שם הוא אחד הניחוחות היקרים ביותר בחברה מרתקת זו.

מעצבת הפנים בניו יורק

קורטני סמפלינר, מסתמכת על מפזר החכם של פורה כדי לגרום לבית שלה להריח כמו טירה צרפתית. מעצבת הפנים בניו יורק, אמה בריל, אוהבת חלונות דיפטיק ריחניים. אם זה לא מספיק מדהים, הבית של החבר הכי טוב שלי מריח טוב יותר כשהיא אומרת לי שזה מריח בזכות מפזר.