תפריט סגור

חישוקי רקמה מעוצבים לבית

מסגרות רקמה אולי נראות כחומר מלאכה פשוט, אבל יש הרבה מה לדעת על הכלי הנמצא בכל מקום. אולי חומר היצירה הטוב ביותר שעומד לרשותכם כרגע הוא למעשה ארגז שלם של שאריות בד שצברתם לאורך השנים בפרויקטים שונים של תפירה. חישוקי רקמה הם אידיאליים לכל מי שעשה רקמה צולבת או ידנית, ולא חסרים פרויקטים של מלאכה שאתה יודע שתוכל להשתמש בהם בהם.

בכל זאת

אני עדיין חושב על חישוקי רקמה כדרך נהדרת לחזור ליצירה על ידי שילובם עם מראה אופנוע. עיין במדריך זה בנושא יצירה עם רקמה ישנה ויש בזה הרבה יותר מאשר רק שימוש בצמיג ישן. הנה כמה מהפרויקטים שעשיתי עם חישוקי רקמה, ועוד כמה שיעזרו לך להתנהג שם.

בפוסט זה תוכלו ללמוד עוד על מסגרות רקמה

כולל הבחירה הנכונה וכיצד ומתי להשתמש בהן. החל מהצמיג הגדול ביותר, הניחו אותו על הרצפה מול הקיר אותו תרצו למלא. משם משתמשים בסוגי בד שונים כדי למלא את הצמיג המרכזי ולעטוף את שאריות הבד סביב הצמיג כדי לקרב הכל. הכנתי זר פרחים עם חישוקים רקומים ומשם השתמשתי בחומרים שונים למילוי כל צמיג.
כדי לקרוא עוד על חישוקי רקמה מעוצבים כדאי לגשת לאתר myheartshop.co.il
לעוד פרטים אודות חישוקי רקמה מעוצבים לבית וMyHeart מוצרי נייר מעוצבים ניתן להעיף מבט ב- myheartshop.co.il

אחיזת צמיג שגדולה מ- 8 אינץ 'יכולה להיות לא קלה

לכן וודאו שיש לכם טקסטיל שמתאים בצורה מושלמת לצמיג והטקסטיל תואם את מסגרת הרקמה. עבור חלקים גדולים יותר, זה בסדר למקם מחדש את הבד על הצמיג לפי הצורך, אך עבור עיצובים קטנים יותר, אתה בהחלט רוצה להסיר אותו כשתסיים לתפור במשך היום. וודא שאתה מוציא את הבד תמיד מהצמיג כאשר הוא אינו תפור, ותוכל להחזיר אותו בכל עת אם אתה מוכן להשתמש בטיפים שלעיל.

אני חושב שזה נשמע כאילו אתה פשוט האדם המושלם לנסות למתוח סוגריים למסגרת ועזרי מסגרת רקמה. אני לא יכול להסביר את כל היתרונות של חישוק חישוק אם יש לך שאלות מבלי שניסית זאת בעצמך.

יש הרבה צמיגי DIY לנסות והם המתנה המושלמת עבור יקיריכם

ניתן להכין מסגרות רקמה מחומרים ממוחזרים ולרקום סטים קטנים מהבית להתהדר. תן להם במתנה והראה כמה אתה אוהב את הבית ואת האנשים שהוא מיועד אליו. אני אוהב קישוטי חישוק של חישוק עם רקמת מונוגרמה בעיצוב DIY ויש רבים מהם לנסות.

אם אתה מבקר ברקמה או במתפרה, תמצא גדלים, קוטרים והיקפים שונים של החישוקים. מרבית הצמיגים מרובעים או מלבניים ולכן מקבלים צמיגים בגודל 5-7, אך יש אנשים שמתקשים לצרף צמיגים גדולים יותר עם הבד שלהם מכיוון שלא קשה להשתמש בהם.

סיבה נוספת מדוע אנשים מסוימים עשויים שלא לרצות צמיגי רקמה

היא הקושי לרקום בשטחים קטנים. אם אתה רוקם על משטחים קשים, סיבה נוספת מדוע אנשים לא ירצו לרקום את הצמיג היא שקשה לרקום בד על שטח קטן. סיבה נוספת מדוע אנשים מסוימים לא ירצו לרקום

כשאתם תופרים, הבד עשוי לכוויות חישוק כביכול, סימן שהצמיג משאיר אחריו לאחר שחרורו. אם לא תופרים ניתן לרקום בד שנשאר על הצמיג כשלא תופרים, מה שעלול ליצור קמטים שקשה להוציא.

אם הצמיג שלך הוא צמיג 200×200, אתה יכול לתפור עיצוב שמתאים עליו אם אתה רוצה שהוא יתאים קטן יותר. אם אתה רוצה שכל העיצוב שלך יוחל על הצמיגים, צמיג מרובע יעזור, אך הוא זקוק לצמיג גדול יותר כדי לרקום את העיצוב המרובע.

ברנינה 880 כוללת שטח עבודה בגודל 12 אינץ '

מה שהופך אותו לאידיאלי לרקמה על שמיכות, שמיכות ופרויקטים קטנים אחרים. שתי האחיזות הארגונומיות מקלות על התמרון סביב השמיכה שלך, בין אם אתה תופר צמיג מרובע או צמיג עגול או אפילו צמיג רקום עם צמיג עגול.

צמיג מיוחד הופך את עבודת הרקמה שלך להרבה יותר קלה ונוחה מאשר צמיג רגיל. אל תשכח שיש משהו שאתה באמת ממש צריך אם אתה רוצה לברוח עם זה, וזה צמיג מיוחד עבורך.

ניתן לעשות פרויקטים של מסגרת רקמה בכל ימות השנה

אך הבהונות של פלמינגו מראה כיצד ניתן לשלב אותן במלאכות ליל כל הקדושים. סיידי מ Seasongoods מראה לך כיצד להכין תחפושת ליל כל הקדושים פשוטה מאוד, קלה לשימוש ומהנה למסיבת ליל כל הקדושים שלך עם רקמה, חישוקים וסרוגה.

גאומציה מרתקת מלמדת אותך כיצד ליצור בגד תלוי ארוג עם חישוקי רקמה. השימוש בגדלי צמיגים שונים מאפשר שטח הגון בעיצוב שלך כדי להשיג רקמה חלקה.