תפריט סגור

ניסור בטון ביהלום

חיתוך וניסור בטון יהלומים היא טכניקה המאפשרת לעובדי בניין לשלוט ולתפעל בטון כמיטב יכולתם. קצה להב המקדח מצופה גבישי יהלום סינתטיים קשים במיוחד, המאפשרים לחתוך חומר קשה כמו בטון. בעת קידוח דרך בטון, קצות הלהבים והקדוחים מצופים ביהלומים וקריסטלים סינתטיים קשים במיוחד כדי להקל על חיתוך חומרים כמו בטון קשה ולהפוך אותם ליעילים יותר.

בטון העשוי מצור בגודל 2 אינץ 'יהיה קשה ביותר לחיתוך וקל יותר לחיתוך

אך אבן גיר וקמח אלמוגים הם רכים ושוחקים יחסית, דבר שכמעט אינו מהווה בעיה לסכין יהלום. אגרגטים קשים מקצרים את חיי הלהב ומאטים את קצב החיתוך, ולכן חיתוך בטון בתוספת קשה הוא יקר יותר מאשר חיתוך בתוספת רכה.

מסורי יהלומים נשרפים או שוברים את המשטח שהם חותכים הרבה פחות

אז בצעו חתכים נקיים. מסור וקידוח יהלומים מפחיתים זמן ומאמץ ועוזרים להבטיח טחינה איכותית לפרויקט הבטון שלכם. ניסור יהלומים יעיל הרבה יותר מאשר ראייה עם להב יהלום חתוך יבש לשרשראות בטון – מכיוון שדיסקי יהלום יבשים נוטים לייצר הרבה אבק עדין. השימוש במים בעת חיתוך בטון מונע חימום מוגזם של דיסק היהלום ומגדיל את חיי השירות שלו.
לעוד פרטים על ניסור בטון ביהלום בירושלים וניסור בטון ביהלום יש לבקר באתר xn--5dbiakg9ahj8d.co.il

בנוסף לתערובת הבטון ותנאי מזג האוויר, הקביעה מתי צריך לנסר תלויה בציוד החיתוך המשמש לניסור. כאשר אתה מתקין בטון חדש, עליך לחתוך את מפרקי הבדיקה בזמן שהקנה עדיין ירוק ולא לאחר ריפויו.

בחירת הלהב הנכון תעזור לך לבצע את העבודה כראוי

במיוחד אם היית צריך להתנהג בעצמך בעת הניסור. הלהב צריך להיות מותאם היטב ככל האפשר לחומר שחתכת. עליכם לבדוק האם קוטר להב היהלום שמסור הבטון שלכם יכול להכיל יכול להתאים לגודל החור לחורים ולגודל המסור שלכם. כדאי גם להתאים את להבי היהלום לגודל וצורת הבטון החתוך ולזווית השחזה של הבטון.

בנוסף

עליך לקחת בחשבון גם את כוח הסוס של מסור חיתוך הבטון שלך כדי שתוכל לבחור את דגם להב היהלום הנכון. הנקודה החשובה ביותר שיש לזכור בעת עבודה עם להבי מסור מצופים יהלום היא לא רק שהם יקרים, אלא גם שהם יקרים מאוד ויקרים, אלא שהם יכולים להתגבר בקלות על כל הקשיים הקשורים פרויקט חיתוך בטון. להב מסור בטון יהלום חייב להיות באיכות הגבוהה ביותר בכדי לסבול את העונש של חיתוך בטון מזוין ולספק את הביצועים הנדרשים ממנו. בין אם חותכים קוביות בטון, לוחות, קירות או רצפות, הדרך הקלה ביותר לחיתוך בטון קשוח נמצאת כאן. כמה שזה נראה פשוט עכשיו, חיתוך בטון הוא אכן משימה תובענית ולא תישאר כך למשך שארית חייך.

להבי מסור יהלומים מצוידים ביהלומים תעשייתיים הם חלק סטנדרטי מארגז החיתוך שלך לפרויקטים גדולים וקטנים. אופן חיתוך בטון מתמקד בהשלמת פרויקטים קטנים עם להב יהלום ובלהב המסור היהלומי הטוב ביותר לפרויקטים מבטון גדולים.

להבי יהלום תוכננו במיוחד לחיתוך חומרים קשים מאוד, ופלדה בהחלט מתאימה לתמונה בעניין זה. למרות שהם יקרים משמעותית מלהבי קורונדום, להב היהלום הוא עדיין הבחירה המועדפת על חיתוך בטון בשל ביצועיו ועמידותו.

אם אתה מבצע פרויקט גדול שדורש חיתוך של יותר משבעה מטרים

כדאי לשכור טיול – במקום זאת, עם מסור חיתוך רטוב ולהב יהלום. אם תחליט לחתוך בטון מזוין עם להבי יהלום, עליך לוודא שאתה משתמש בסכינים טריות. מליטה רכה של להבי יהלום דורשת חיתוך יעיל ועלולה לגרום נזק ללהב בעת השימוש. לסכינים לחיתוך בטון קשה ולא שוחק יש קשר רך המאפשר למטריקס לחשוף יהלומים חדשים וחדים במידת הצורך.

מסורי דיסק יהלומים משתמשים ביהלומים

כדי לשמור על קריר הלהב כך שהוא לא מתחמם בקלות רבה מדי. להלן מספר כללים בסיסיים: להבי יהלום המשמשים במסורים גדולים – מסורי PS צריכים להיות בעלי קשר קשה עם ריכוז יהלום גבוה, וניתן לצרוך קטעי יהלום בשיני להבי המסור במהירות רבה. להבי יהלום המשמשים לחיתוך בטון ובטון – אגרגטים קשים, כמו לוחות בטון, צריכים להיות בעלי חיבורי מתכת קשים כך שהיהלומים שנחשפו מנוצלים במלואם לפני שהם יורדים. יש לחתוך בטון צפוף או בטון עם אגרגט קשיח בעזרת אתים המצוידים במת מתכתית רכה.

להב יהלום רך

הוא אידיאלי מכיוון שיהלומים חדשים נחשפים מהר יותר וכך מאפשרים ביצועי חיתוך טובים יותר. יהלום עדין יוכל לחתוך חומרים קשים יותר כמו קוורץ או גרניט, בעוד שיהלומים גדולים יותר מתאימים יותר לחיתוך חומרים רכים כמו בטון ובטון – אגרגטים קשים כגון לוחות בטון.