תפריט סגור

החלפת דוד שמש בעיר מודיעין

חימום מים סולאריים כולל מיכל אחסון וקולט שמש. בנוסף לאיסוף חום סולארי, מערכת אספן ואחסון משולבת יכולה גם לאחסן מים חמים וניתן לארוז אותם כסוג של גיבוי לדוד מים. קייפטאון חוקרת את הרחבת ההסמכה של תוכנית דוד השמש לכלול משאבות חום ומערכות פוטו -וולטאיות סולאריות.

ברוב מערכות דודי השמש במודיעין חימום המים הסולאריים תשואת האנרגיה משתנה עם פני האספן. נפח המים החמים במיכל האחסון צריך להיות גבוה מזה של מערכת השמש כדי לפצות על מזג אוויר גרוע [צורך בהבהרה], והטמפרטורה הסופית האופטימלית של פאנלים סולאריים [צורך בהבהרה] נמוכה יותר מאשר עם תנורי טבילה אופייניים. . דודי שמש (המכונים גם מערכות מים חמים סולאריים) משתמשים באקלים כדלק והם משתמשים בחדרים ללא שמש.

תיקון והחלפת מערכות דודי שמש במודיעין

ישראל קפריסין ויוון הן בין המדינות המובילות בשימוש במערכות חימום מים סולאריות, הנתמכות על 30-40% ממשקי הבית. בקייפטאון מתקיים קמפיין ציבורי למערכת הסמכה שמטרתו לטפל בחוסר האמון של ספקי פאנלים סולאריים להפחתת צריכת האנרגיה הביתית ופליטת גזי החממה.

חימום מים פסיביים עם דוד שמש במודיעין מורכב ממיכל אחסון המכוסה בחומר שקוף המאפשר לשמש לחמם את המים הטבלה הבאה מספקת אינדיקציה גסה של המאפיינים והאנרגיה הצפויה ממערכת חימום מים סולארית עם משטח בולם של 2 מ"ר וקולט ומדגימה שני צינורות שפונו ושלוש פלטות שטוחות למערכת חימום מים סולארית. לאחר שתנור המים מותקן ומתוחזק, נסה את האסטרטגיות הנוספות לחיסכון באנרגיה כדי להפחית את עלויות חימום המים אם אתה זקוק למערכת כזו.

במדינות רבות בצפון אירופה משתמשים במערכות חימום וחום משולבות (Solar Combisystems) המספקות 15-25% מאנרגיית החימום בבית מיכלי אגירת מים חמים קונבנציונאליים ניתנים כגיבוי או כחלק מחבילת מערכת סולארית. דודי שמש מוסמכים מעודדים התקנת דודי שמש לבעלי בתים ממעמד הביניים להחליף דודי מים חשמליים, המהווים כ -40% מצריכת החשמל בבניין מגורים.
עבור עוד מידע בתחום של החלפת דוד שמש בעיר מודיעין נא לבקר ב- orenergy.co.il

חישוב עלות דוד שמש במודיעין

גיליון האלקטרוני של Microsoft Excel לחישוב עלויות מחזור החיים של דודי שמש ושיטות חימום מים על גבי דודי שמש במודיעין אחרות מכיל נוסחאות שאינן ניתנות לחישוב אם אתה משתמש בתוכנת אקסל מערכות מים חמים סולאריים כוללות מערכות תרמיות סולאריות מרוכזות ביתיות ולא חשמליות. ידועים גם כמערכות אצווה או ICS, קולטי צלחות שטוחות לא מזוגגות משמשים בחימום בריכה סולארית ומכילים צינור טנק שחור אחד או יותר בקופסה מזוגגת מבודדת.

התחנה הסולרית עוקבת אחר הטמפרטורה של אספן הנוזלים שעל הגג, משווה את טמפרטורת המים לטמפרטורת המים של המיכל הסולארי וממשיכה בתהליך השידור עד להגעה לטמפרטורה הרצויה.

ראשית כל תוכל להתחיל בחוברת העבודה החדשה של LCCC של פברואר 2021, המשווה את עלויות מחזור החיים של חימום המים. ניתן להגיש בקשה לתשלום עבור SWHV דודי שמש משתנה באתר המחלקה לעסקים, פיתוח כלכלי, תיירות ואנרגיה או בכל שיטת הגשה אחרת (דוא"ל, פקס, ארה"ב