תפריט סגור

איך נכון לעצב אתר ?

משתמשים יכולים לבחור מתוך אלפי תבניות אתרים מוכנות ומושכות או ליצור אתר משלהם עם ערכות נושא אלמנטריות. עורך גרור ושחרר אינטואיטיבי של Elementors מאפשר למשתמשים ליצור אתרים מקיפים ומדהימים בכל גודל.

זהו קובץ המכיל פריסות מוכנות מראש ואלמנטים חזותיים שאורגנו ונוצרו על ידי מעצב אתרים

השלב הבא הוא פיתוח עיצוב האתר שלך לאחר שתסיים את תהליכי העיצוב והעיצוב של ממשק המשתמש. לאחר שבחרת פלטפורמת אתר ושם תחום, השלב הבא ללמוד כיצד ליצור אתר הוא לבחור נושא או תבנית. – —- אם אתה מעצב מוצר ידע בסיסי כיצד לתכנת אתר מאפס יועיל. אצל יוצרי אתרים אנשים רוצים שיהיה אתר פשוט שניתן להפעיל אותו במהירות האפשרית. עם יוצרי אתרים רבים, קל ליצור עיצוב אתרים תוך מספר דקות.

אם אתה רוצה עיצוב אתרים מקצועי שתוכל לעשות מהיסוד ואינך רוצה לתכנת הכל בעצמך

תוכל לפנות לסוכנות לעיצוב אתרים כמו Freshysite. אם יש לך אתר מותאם אישית אם למטרות המותג או העסק שלך, כדאי לתכנת הכל בעצמך ולהתייעץ עם סוכנות לבניית אתרים לפני שתעבוד עם חברת שיפוצים זולה.

עכשיו

כשהחלטת איזו דרך מתאימה לך, הגיע הזמן להתחיל לבנות את האתר שלך. מעט תכנון ותשומת לב לפרטים יכולים לעזור לכם לעצב אתר שנראה ועובד היטב גם אם אינכם מעצבי אתרים מקצועיים. ראשית, עליך להחליט אם ברצונך להשתמש בבונה אתרים.

האתר שלך

הוא בעיקר הרחבה של המיתוג שלך, שבו לקוחות פוטנציאליים מחפשים מידע נוסף על השירותים שלך. על ידי ביצוע שיטות עבודה מומלצות בסיסיות לעיצוב האתר שלך ועל ידי הימנעות ממלכודות נפוצות, אתה יכול ליצור רושם טוב ככל האפשר.

מערכת ניווט פשוטה מעודדת את המבקרים לחקור את תוכן אתרי האינטרנט שלך

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא זרם המשתמשים, וזה הדרך בה מבקרים מנווטים באתר שלך. הדברים הבאים יעזרו לך לקבוע את זרימת המשתמשים שלך בעת עיצוב אתרי האינטרנט שלך.

על פי חברת Constant Contact

98 אחוז מבעלי העסקים הקטנים משתמשים באתר שלהם ככלי השיווקי העיקרי שלהם. על מנת לעצב בצורה יעילה את האתר שלך ככלי שיווקי, על אתרך לספק מידע העונה על הצרכים המיידיים של מבקריו. אם יעדי האתר שלך אינם תואמים לצרכים אלה, או אם האתר שלך לא מייצר אפיקי מכירות פוטנציאליים, עליך להתחיל להפוך אותו לכלי שיווקי יעיל יותר.

חברות המספקות שירותי עיצוב אתרים צריכות להבטיח כי הן מתחשבות בעקרונות קריטיים אלו של עיצוב אתרים בעת יצירת האתר המושלם עבור לקוחותיהם

לכל חברה יש צרכי מידע שונים בכל הנוגע לתוכן האתר שלה. משמעות הדבר היא שבמקום לבחור בעיצוב מורכב, עליכם לנסות לתפוס את תשומת ליבם של המבקרים במשהו פשוט ויעיל.

כל אתר זקוק לאלמנטים שונים בכדי להפוך את העיצוב שלו ליעיל. עם זאת, אם אתה מתמקד בעקרונות החשובים ביותר של עיצוב אתרים, אתה יכול לפתח אתר חזק.

בעיצוב אתרים

ההיררכיה הוויזואלית היא הסדר האסטרטגי של רכיבי העמודים. כמעצבים יש לנו שליטה רבה על מה שאנשים רואים כשהם מסתכלים על דף. עם היררכיה חזותית טובה המתייחסת לסידור והצגת אלמנטים באתר, המבקרים יכולים למצוא במהירות את מה שהם צריכים ואיפה עיניהם ממוקדות.

היררכיות חזותיות משמשות להפנות את מבטו של המבקר למידע החיוני

כך שהוא מסוגל להבין את ההצעה ולנקוט בצעדים הרצויים. אחת הדרכים לשלב את ההיררכיה הוויזואלית בעיצוב דפי האינטרנט היא לבחור פריסה המבוססת על דפוסי הקריאה של המשתמשים.
למידע מורחב בנושא של איך נכון לעצב אתר ? ובניה וקידום אתרים מומלץ לבדוק כאן: kratza.co.il

עם היררכיה חזותית

עיניך עוקבות אחר נתיב ספציפי בעמודים שאתה מבקר באינטרנט. עם פריסה זו אנשים עוברים מדף אחד למשנהו, כך שהדפים המסובכים שלך הם המקום בו הם מדפדפים לראשונה. פריסות דפי אינטרנט כוללות את המיקום של עמודים גבוהים ונמוכים, גודל גרפיקה גדולה וקטנה, קטעי וידאו, תמונות וסמלים, ואת בניגוד בין הצבעים למרחב הלבן.

בעבר

מעצבי אתרים נאלצו לשכתב דפי אינטרנט מאפס ולכתוב כל שורה של קוד HTML ו- CSS לכל דף אינטרנט שיצרו. עכשיו אם אתה מעצב ויודע איך לעשות את כל הדברים האלה, תודה שראיתם מה יש לכם עם בוני אתרים כמו Wix האהוב עלינו, מערכות לניהול תוכן כמו וורדפרס ואם יש לכם אירוח זול, התקינו את HostGator בלחיצה אחת. דפי אינטרנט נוצרים באמצעות שפות תכנות כגון HTML , CSS ו- CSS, מה שהם מלמדים דפדפני אינטרנט כיצד לסדר טקסט, צבעי עמודים, אוספים ואפילו תמונות.

בעולם המהיר, מונע המידע של ימינו, כל חברה זקוקה לאתר. מעט זמן ותכנון יכולים להעניק לכם אתר מעוצב ומשפר את תדמית החברה שלכם גם אם אינכם מעצבי אתרים. להלן מספר טיפים כיצד לעצב אתר עבור העסק שלך וליהנות מהיתרונות.

אם יש לך אחת מהתכונות האלה ואתה מעצב אינטרנט או UX שאפתן

או אם אתה סקרן כיצד לצאת למסע של עיצוב אתרים, זה זה בשבילך. מדריך מקיף שלב אחר שלב לעיצוב אתרים החל מהתפיסה והכנסת האתר שלך ועד לניהול לאחר ההשקה בכל הרמות. למדו את כל הפרטים במדריך המלא שלב אחר שלב זה כיצד לעצב את האתר החדש שלכם, החל בניהול העיצוב, ההשקה והפתיחה בכל גודל.

הירשם לפלטפורמת האתר שבחרת והתחל לגלוש באפשרויות העיצוב שלך

אתרים מסוימים דורשים התאמה אישית רבה כדי לענות על צרכי המותג והאתר שלך, אך הגלישה תסייע לספק נקודת התחלה נהדרת. כעת, לאחר שהראינו לכם באיזו פלטפורמת אתרים תוכלו למצוא ערכות נושא ותבניות ואילו מהם תוכלו להשיג, הגיע הזמן לקפוץ לשלב הבא.