תפריט סגור

ניקוי וילונות – איך עושים את זה?

העצה של ManufactureRa להלן מראה לך כיצד לשטוף וילונות בצורה הטובה ביותר ומתי בטוח להכניס אותם למכונת הכביסה בכל טמפרטורה. לווילונות רבים אין תווית כביסה, לכן נסו למצוא תווית כביסה וקראו את עצתנו לפני שתמשיכו.

נסה לכבס וילונות רגישים עם חומר ניקוי נוזלי של פרסיל

כדי לנקות אותם בטמפרטורות נמוכות יותר. כמו כן, תרצה לדעת כיצד לשטוף וילונות רשת לפני שניגשים אליהם, ממש כמו כל בד קל משקל אחר. שמור על מסיר כתמים טוב בהישג יד, ואם וילונות רשת נבהלים על ידי ידיות חלונות מלוכלכות, שטוף אותם בשקית כביסה או בציפית ציפית, כדי להימנע ממחסום בתוף.

לאחר שטיפת הידיים, וודא כי חומר הניקוי מתמוסס לחלוטין לפני שאתה טובל את הווילון. הסר את הוו והמשקל, שחרר את הסרט ושטוף כשהווילון שטוח. אבק את עקבות הווילון הנקיות על אדן החלון לפני שתמשוך שוב את הווילון.

לא משנה ממה עשויים וילונות בד

תוכלו לשמור אותם במצב מצוין על ידי שימוש בטכניקות הנכונות. הדרך הטובה ביותר לנקות את הווילונות תלויה בחומר מהם הם עשויים, אז הקדש רגע כדי להביט בו. עקוב אחר שיטות הניקוי והתחזוקה של הווילונות ובחר באפשרות המתאימה ביותר לבד כדי לשמור על איכות הווילון שלך לאורך שנים.

התחל עם הניקיון העונתי ופעל לפי הוראות התחזוקה והניקיון פה ושם. סוג של התחלה של ניקיון עונתי וכיצד לשמור על הוראות ניקיון תחזוקה כאן.

אם אינך בטוח איזה סוג וילון יש לך

פעל לפי הוראות התחזוקה שלמטה כדי להבטיח שאינך פוגע בלוחות החלונות שלך. וילונות בד קלים הופכים אותם לרגישים פחות לקמטים ולסדקים כשהם רטובים. אתה יכול לשמור על הווילונות והווילונות במצב מעולה מבלי להסיר אותם.

זה אולי נראה מסובך

אבל לנקות את הווילונות שלך זה קל יותר ממה שאתה חושב. אפשר לחשוב כי ניקוי הווילונות מחייב טבילה של וילונות במים, אך ניתן לבצע ניקוי יעיל בעזרת מטלית אבק פשוטה, המשמשת גם לניגוב שולחנות וריפודים. אם יש לך את הכלים הנכונים, ניקוי הווילון הוא הרבה יותר קל ממה שאתה חושב.

וילונות נוטים לספוג ריחות בבית כמו ריחות בישול ועשן סיגריות

מה שגורם להם להריח פחות טרי וגורמים לריחות קלים. ניקוי הווילון חייב להיות קשה וישנן מספר דרכים קלות לנקות את הווילונות, כמו גם חומרי ניקוי וילונות שונים בהם תוכלו להשתמש. למד כיצד לנקות וילונות בבית כדי שתוכל להסיר אבק, ריחות ונזקים, לא משנה מאיזה וילון אתה עשוי.

בכל פעם שאתה פותח או סוגר וילון מלוכלך, אבק ופסולת אחרת מתערבלים באוויר סביב ביתך. הוא נוחת על רהיטים ורצפות וגורם לביתכם להראות וריח מלוכלך.

בנוסף לשאיבה שבועית מלמעלה למטה בעזרת כלי ריפוד או שואב אבק, כדאי לכבס את הווילונות מדי כמה שנים, ללא קשר מאיזה חומר הם עשויים. אם אתם סובלים מאלרגיות בתוך הבית, שטיפה רגילה של הווילונות יכולה לעזור להקל על התסמינים.

אתה רק צריך לעשות קצת מאמץ

כדי לשמור על הווילונות שלך במצב טוב אם אתה רוצה שהם יחזיקו מעמד זמן רב. אם קניתם וילונות לביתכם, חשוב לבדוק את הוראות הניקיון. וודאו שהם צלולים ויבשים ונקו אותם כראוי, מכיוון שלא רק שאין סיכון להתייבש, אלא שבסופו של דבר תוכלו להתכווץ ולהרוס את הווילונות.

ניקוי יבש וילון טוב לעשות אם אתה עסוק בביצוע משימות אחרות ברחבי הבית ואינך בטוח כיצד לנקות את הווילונות בעצמך

תלוי בעובי הבד, נקו לוח וילונות אחד או שניים בו זמנית, מכיוון שאינכם רוצים להשתמש יתר על המידה במכונת הכביסה שלכם. אתה יכול גם להשתמש בבולם מרופד לניקוי הווילונות בקיטור, אך זכור כי כביסה תתן לך תוצאות טובות יותר.

תן לאזור להתייבש היטב כדי להבטיח שהוא לא יפגע בווילון שלך או יקפל אותו. חפשו כתמים קשים שנותרו מאחור בזמן הכביסה ומרחו מסיר כתמים טוב התואם את הבד.

כדי להחזיר את התחושה הפריכה של וילונות תחרה דקים רקיקים, טבלו את הלוחות הכבוסים בכיור מים קרים עם כוס מלח אפסום מומס. לאחר השריה של 10 דקות יש לנקז את כיור המים הקרים ולדחוף מים קרים מעל הצלחות, אך לא לשטוף.

אם אינכם בטוחים

בדקו את יציבות הצבע על ידי ניגוב האזורים הנסתרים עם מטלית לבנה רטובה. הוראות ספציפיות מפורטות להלן, אך תוכל ללמוד את הצעד הראשון על ידי הגדרת תוכנית להבאת מכונת הכביסה שלך להגדרה רגישה, באמצעות הגדרת החום הנמוכה ביותר האפשרית וחומר ניקוי עדין.

מלאו את המים הנקיים והעבירו את הווילון לבריכה במים נקיים. סובב את הווילון למשך 30 עד 60 שניות כדי לשחרר את הלכלוך שנותר. ישנם סוגים שונים של וילונות שנשטפו ביד הדורשים טכניקות כביסה שונות.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של אמנות העבודה והניקיון ניתן לגשת לאתר the-art-of-cleaning.co.il

אז אם יש לך ספקות, פשוט נענע את הווילון במקום כדי לנקות אותו. שימו לב כי ניתן לכבס מכונות מסוגים מסוימים, במיוחד וילונות בד ותחרה הדורשים טיפול עדין. ההליך המומלץ בעת שימוש בווילונות משי הוא שטיפת ידיים.

מי שאין לו גישה להוראות טיפול יכול לנקות את סוגי הווילונות הנפוצים ביותר

ניתן לנקות וילונות בד לא מסודרים במכונת הכביסה. ניקוי מכונות וילונות גדולים בהזמנה אישית נכנסים למכונת כביסה גדולה במיוחד, אך יהיה עליכם לשטוף אותם פעם או פעמיים, בהתאם לקיבולת המכשיר שלכם.

כמה מכונות כביסה וטכניקות הצמדת וילונות יעילות יותר מאחרות. קרא בעיון את תווית היצרן כדי לוודא שאפילו וילונות גדולים בהתאמה אישית ניתנים לכביסה במכונה.

אם וילונות משומשים מכילים אלרגנים

לכלוך או ריחות לא רצויים, עליכם לנקות אותם לפחות פעם בשנה, בהתאם לטכניקות המומלצות על ידי היצרן. אם קל לכם לנקות וילונות שחוקים ביסודיות בכדי להבטיח ניקיון עדיף לנקות אותם אחת לשבוע בעזרת מברשות מוך עם שטיפת אדים או לנקות רק חומרים כמו שואבי אבק. וילונות קטיפה או משי מרופדים, וילונות עם תפרים, קפלים, סוואג 'או קישוטים יש להביא על ידי חברת ניקיון מקצועית לפני שתנסו לנקות אותם היטב בעצמכם.