תפריט סגור

איך לזהות מדובב בתא מעצר

בתצהירו של שרייר נכתב כי לניגארד הוצע משמורת הגנתית – בה נמצאים עברייני מין שהורשעו או האשימו – ב- 21 בינואר, אך היא סירבה.

בסופו של דבר סוכני הגבול אפשרו לבתה להישאר אצל אביה

ששהה ארבעה לילות בתא לפני שהועברה לכלא משפחתי. אדלה ר 'אומרת בתצהירה כי היא ושני ילדיה הוחזקו בתאי מעצר במשך שלושה ימים בספטמבר 2017 מבלי להסביר מדוע. יוסלין ה ', שבילתה שני לילות בתא, אומרת שהתירו לה להתקלח רק כשהועברה למתקן המכונה "פררה" – כלביית כלבים.

כמעט כל הנשים סיפרו לנו כי בתאי האחסון יש חיתולים לנזקקים

אך חלקם דיווחו שלא. CBP הודתה כי היא אינה מספקת מחצלות שינה ומנסה להצדיק את כישלונה בכך שתאי המיקום שלה אינם מיועדים לאחסון בשעות הלילה. במסמכי בית המשפט ובתצהירים בתאים נאמר כי כל התאים מצוידים בסבון ובחיטוי ידיים. יש נשים שאמרו לי כי אסור היה להן להתקלח אפילו במעצרן במעצרן.

תאי כלא

המכונים גם "תאי כלא", הם חדרים קטנים בבתי כלא או בתחנות משטרה שבהם מוחזקים אסירים. תאים אלה נקראים "כלובי זכוכית" מכיוון שהם דומים לאלה אותם שומר חניבעל לקטר בשקט של כבשים. במציאות, אסירים מנגנים את המערכת וממצאים בסתר סיפורים על האופן שבו הם אומרים זה לזה להגיע לרמה בתכנית. אם רק אסיר אחד מוקצה לתא בכלא, זה נקרא תא "נעילה" או "תא תא אחר", על פי משרד המשפטים האמריקני.

גם הטמפרטורה של התא כל כך נמוכה, שפקידי CBP מכנים אותה "הילרה" או "קופסת קרח". סוהרים בכלא מרוצים מההשפעות של Cool Down Pink, אסירים פחות. עיתון בריטי דיווח כי סוהרי הכלא "שמחים" על ההשפעה של "התקררות וורודה".

ספאת מצא גם כי נראה כי אסירים בתאים הוורודים נרגעים מהר יותר ונוטים פחות לקטטות

שומרי כלא דיווחו גם על התנהגות פחות אגרסיבית בקרב אסירים השוכנים בתאים ורודים. למרות שאסירים חולי נפש מהווים 19% בלבד מאוכלוסיית הכלא, הם מהווים 41% מהעבירות. יחד עם מחלת נפש קשה, מדובר באוכלוסייה משוערת של 383,200 אסירים, על פי משרד המשפטים האמריקני.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של איך לזהות מדובב בתא מעצר יש לגשת לאתר criminalawyer.co.il

בשנת 1977

מודסלי וחבר אסיר, דיוויד צ'יזמן, התבצרו בתאו של המורשע בילדים המורשע ג'ון בייקר מילר – פינק, וערכו ניסויים קפדניים כדי לראות אם בייקר – מילר ופינק יכולים להפחית את בעיותיו הנפשיות. על ידי הסתרת גופתו מתחת למיטתו. לטענתם, הם ניסו להכניס אסירים אחרים לתאו, אך ללא הצלחה. ג'וזף נסע ליפן כדי לשמוע את עדותו של נכדו יוטארו, שטען כי הוא בעל רוח רעה. הוא סירב לעזוב את תאו והרחיק אותו מבעיות במשך כמה שנים.