תפריט סגור

איך לבחור מתנה לעובדי החברה

עונת המתנות מתקרבת במהירות, ולמרות שיש לכם רעיונות טובים לגבי מה לקנות עבור החברים והמשפחה, מתנות לעובדים יכולות להיות אתגר גדול יותר. כשמדובר במתנות לחג המולד, זה הזמן להתבלט באמת ולקנות מתנות איכותיות שעובדיכם יאהבו.

בבחירת מתנה לאחד מהם

קחו בחשבון את האינטרסים של העובדים שלכם. חשבו מה תהיה מתנה מגניבה ואילו מתנות העובד שלכם ייהנה הכי הרבה. בסופו של דבר, סיווג העובדים לפי משך עבודתם בחברה שלך עוזר לך להחליט אילו רעיונות היו מתאימים יותר להערכת עובדים.

אם העובדים שלך עובדים מהבית

אתה צריך להיות קצת יותר יצירתי עם מתנות חג המולד שלך. יש עובדים שמרחיקים את הערכתם מהמשרד עם מתנות, אחרים מקלים עליהם את החיים במשרד. כאשר מעניקים כרטיס מתנה לעובד כמתנה לחג המולד, תוכלו גם להיות בטוחים שלעובד יש מושג טוב כיצד הוא רוצה להשתמש בכרטיסי המתנה. לפני שאתה נותן מתנות לעובדים שלך, אתה יכול לבחור פריט שעשוי להועיל להם.

הם יכולים להיות מתנה מותאמת אישית מאוד להכרה בעובדים או שתרצה לעשות משהו אחר למען עמיתייך

בנוסף לרעיונות המתנה לעובדים, כדאי לחשוב על חלופות אחרות למתנה הארגונית. אם אתה עדיין זקוק לרעיון טוב למתנה לאיש צוות ודחית אחת מההצעות הללו, עיין ברשימה הבאה של שאלות מקבל המתנה כדי לעזור לך לצמצם את אפשרויותיך. ואם יש לך הצעות למה מנהלים ומעסיקים יכולים לתת לעובדים שלהם בחג המולד הזה, נשמח לשמוע ממך בתגובות למטה.

עיין במדריך שירותי העובדים שלנו

כדי לקבל רעיונות נוספים, תגמול את העובדים שלך עבור ימי העבודה שלהם, וקבל הנחיות כיצד עובדים מתוגמלים עבור ימי עבודה. ישנן מספר מתנות ארגוניות שנבחרו להפתיע עובדים ולקוחות באירועים עסקיים שונים ולהראות את תודתם. בין אם אתה בוחר מתנה ארגונית שתשיג את העובדים שלך תלוי בסוג העסק שאתה עושה ובמה שהם רוצים, אך הנה כמה אפשרויות שיעזרו לך לקבוע מהי המתנה שלך לעובדים. השתמש בהנחיות מסוג זה כדי ליצור תקציב מתנה סביר שעובד עבור העסק שלך, כך שתוכל להשיג החזר השקעה תוך כיבוד העובדים הנאמנים שלך על ידי מתנת חברות. בבחירת מתנה ארגונית עליך לקחת בחשבון מי העובדים שלך והאינטרסים שלהם.

זה עוזר לך ליצור את המתנה המושלמת כדי להגביר את מצב הרוח של העובדים, כולל כרטיס מתנה, כרטיס מתנה או אפילו כרטיס ביקור. אנו מקווים כי טיפים אלה לרכישת מתנות לחברה סייעו לך למצוא את מתנת החברה המתאימה לעובדיך ולצרכיהם.

אם תחליט לקנות מתנות עסקיות באינטרנט או בקמעונאות

עצות אלה לבחירת מתנה ארגונית מועילות והופכות את ציד המתנות לקל באמת. אנו מקווים כי 8 הטיפים הללו יעזרו לך לקנות את המתנה הנכונה של החברה לעובדים שלך ולצרכים שלהם, כמו גם לעצמך. הוצא עלה מתוך ספר התגמולים החברתי ותן לעובדים שלך את ההזדמנות לבחור מתנה לעמיתיהם. והכי חשוב, תכננת אסטרטגיה להכרה בעובדים כך שהעובדים רואים במתנות שלהם פרס עבור עבודה טובה. אם אתם מתקשים למצוא מתנות לעובדים ואינכם מכירים אותן מספיק טוב, אל דאגה.

אם הייתי נותן לך כרטיס מתנה אקראי של סטארבקס והחלטת לקנות למישהו מתנה, האם היית בוחר בכרטיסי המתנה? לרכישת מתנות לעובדים יש לתת בקבוק יין או קופסת מתנה ולהוסיף רשימת אבני דרך אליה הגיע העובד עד חג המולד.
למידע מורחב בתחום של Logo gift מוצרי פרסום עליך לגלוש לאתר logogift.co.il

מתנה ארגונית ייחודית להנצחת אבני דרך אלה היא דרך להראות את הערכתך למה שהעובד עשה. זה מראה שאתה מרגיש מחויב לצוות וגורם לצוות להרגיש מוערך. דרך טובה להראות את ההערכה של הצוות שלך ושל העובדים שלך היא לארגן טיול חברות קטן.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של מתנה לעובדי החברה ואיך לבחור מתנה לעובדי החברה מומלץ לגשת לאתר logogift.co.il

תוכלו להבדיל את החברה שלכם מהשאר על ידי מתן שובר מתנה לספא העובד לעיסוי מרגיע או פנים לבחירתכם

כשמדובר במתנות לעובדים, תמיד תסתדר בלי מתנות שקשורות לנסיעות ויש להן תועלת טובה. התודה של העובדים שלך מזכירה לך שאתה דואג לחיים שלך מחוץ למשרד בכל פעם שאתה מטייל. רעיון נהדר למתנה הוא להפתיע את העובדים במתנה אישית בכך שהוא נותן להם לפרסם את החברה בכל מקום.

לא משנה איך תרצו

שובר קולנוע הוא מתנה נהדרת לעובדים שהם תמיד יכולים להשתמש בהם. פינוקים מתוקים הם הדרך להראות למישהו את הערכתכם ולעשות תמיד מתנות נהדרות לעובדים שלכם. מתנה לעובד אינה מכריעה, אך זו יכולה להיות דרך נחמדה להראות הערכה לעובדים שלך.