תפריט סגור

בחינה פסיכוטכנית אונליין

מבחני פסיכומטרי לא נפלו הרחק מאחור כשמדובר בהערכת אנשים ושכירת אנשים באינטרנט, אך הם די רשמיים ולא אישיים. ישנן דרכים רבות בהן תוכלו להתאמן ולהתכונן אליו ואולי להכיר את סוגי המבחנים העומדים בפניכם. אתה גם רוצה לגלות באיזה פורמט תהיה הבדיקה כך שניתן יהיה לתרגל את גרסת הנייר על המסך שלך.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של מבחן פסיכוטכני לתרגול אונליין ובחינה פסיכוטכנית אונליין יש לבדוק ב- logipass.net

אם אתה עובר מבחן פסיכומטרי מקוון ולא מפוקח

אתה יכול לבדוק אותו שוב ושוב אם המבחן שלך באמת התקיים, וזה לא כל כך יוצא דופן כמו שאתה חושב. אם אתה עובר את המבחן ללא השגחה באינטרנט, יתכן שתתבקש לעבור מבחן קצר במהלך הראיון כדי להבטיח שלא מישהו אחר שולל אותך שולל לעשות זאת עבורך.

כמה בנקים יבדקו את מבקשיהם באופן מספרי במרכזי הערכה; אלה פשוטים יחסית אך קשים יותר

המעסיק שלך עשוי גם לערוך בדיקה שמעריכה את היכולת שלך לפתור בעיות, לזהות שגיאות בצורה מדויקת ולקרוא ראיות. המבחנים הללו מקוונים, ולכן לא כואב לקחת אותם למרכז הערכה. עם כל המידע הזה בהישג יד, תוכלו למצוא משאבי תרגול מקצועיים להכנה למבחן. כמה מחשבונים וכלי כתיבה ניתנים לך לפני שתסיים את המבחן שלך; בדיקה זו מקוונת וקלה יחסית.

תוכל לגשת למגוון רחב של משאבי תרגול מקצועיים, כגון קורסים מקוונים, כך שתוכל להתחיל להתאמן בהשקעת זמן אחת בלבד.

אם אינך מוצא חבילת הכנה בתשלום עבור מבחן הוויכוח

אנא צור קשר עם צוות הפסיכולוגים שלנו לקבלת מידע נוסף. אם סיימת בהצלחה את אחת מהבחינות שלעיל, היא תוסמך עבורך ותוכל להזמין ולהשתמש בבחינה בתנאים שלך מבלי שתצטרך לעבור את התהליך הארוך והיקר של הזמנה מראש ויישום תוכנית הכשרה מקצועית מלאה. . בקר במבחן שלנו כדי לגשת למגוון רחב של מבחנים המדמים את המוצרים שלנו, כמו גם למגוון קורסים וקורסים מקוונים אחרים.

אנו גם נותנים לך גישה להערכות שנוצרו על ידי ארגוני בוגרים ומגייסים מרכזיים, כמו גם למיטב שאנו עושים מדי יום. תוכלו למצוא גם תכונות של הקורסים המקוונים שלנו להכנה למבחן הכושר של בקר התעבורה.

אחרי הכל

מבחני פסיכומטרי הם שיטת בחירה נאותה מבחינה מדעית למציאת מידע מסוים אודות מועמדים שאחרת יהיה קשה להזדהות עם קורות חיים או ראיון פנים אל פנים. בנקים עורכים מבחני אישיות מקוונים כדי לקבוע את מאפייני העובדים הפוטנציאליים. בדיקות אלו יכולות לשמש ככלי להערכת אופן ההתמודדות עם מתח, חרדה, דיכאון ובעיות בריאות נפשיות אחרות כמו חרדה ודיכאון. זמן למבחנים מעשיים ולהשוואה עם מועמדים אחרים ובדיקה עד כמה אתם משתלבים בתרבות הארגונית.

היתרון הגדול של הערכות מקוונות

הוא בכך שניתן לבצע אותן בכל עת, ומפרסמי המבחנים משתמשים בתוכנת מעקב כדי לזהות בדיקות מעקב ומעקב, שלעתים קרובות נעשות במשרד. בעוד שמעסיקים נבחרים מסוימים עדיין מנהלים גרסאות נייר, עליכם לצפות לעבור מבחני פסיכומטרי באופן מקוון. אתה יכול לנסות מבחנים שונים במגוון דרכים, למשל באינטרנט, בבית או אפילו באופן אישי בעבודה.

אם אתה רוצה לעבור מבחן סימולציה

אתה יכול לנסות את 6 המבחנים הבאים, אשר נוצרו על ידי WikiJob ו- JobTestPrep בשיתוף פעולה עם מומחים לפסיכומטרי ועוצבו על פי מבחנים אמיתיים. כדי להתכונן למבחני פסיכומטרי תוכלו לעשות אותם באופן מקוון או לעבור קורס למבחני פסיכומטריה מקוונים קצרים. אם אתה מעדיף להתאמן במצב לא מקוון, תוכל להוריד את החוברת מבחנים פסיכומטריים, שאלות ותשובות.

משימות הדמיית העבודה יבוצעו ככל הנראה בפורמט וידאו, אך אין כל ערובה שהמבחן יהיה דומה בתוכן ובצורתו. ייתכן שהמבחן לא יהיה מורכב כמו המבחן המקוון, שמבקש ממך להשלים אותו, והוא עשוי להיות במתכונת של חידון מקוון רב-ברירה.

תוכלו לתרגל את שאלות ההיגיון המספרי המתאימות לשאלת המבחן ולנסות גם את המבחן הפסיכומטרי Gtios

בו חברות רבות משתמשות בתהליך הגשתן. שים לב, עם זאת, לא כל המבחנים מוגבלים בזמן וכמה מבחנים אינם מצפים שתענה על כל השאלות. ברור שיש ליצור איזון בין בדיקת תשובותיכם במהלך המבחן לבין ביצוע שיפור מהיר. המבחן האישי שלך – הסגנון יתפתח בתרגול חוזר, אז התכונן והתכונן כאילו אתה מוכן למבחן. עם זאת, היכנס למבחן פסיכומטרי אמיתי, מכיוון שמבחן הפסיכומטרי הוא הערכה של הניידות הנפשית שלך, עליך להיות מוכן לענות על שאלות במהירות מבלי להתפשר על דיוקך.
למידע נוסף אודות בחינה פסיכוטכנית אונליין וLogipass ניתן לבדוק כאן: logipass.net

ביצוע מבחן מעשי ולמידת פורמט המבחן הסטנדרטי יכולים לחולל הבדל גדול בביטחון שלך ולעזור לך להשיג את הביצועים הטובים ביותר שלך

אם אתה עובר את המבחן במרכז הערכה, אינך צריך לדאוג מה מועמדים אחרים עשויים לומר על המבחן שלך. הכרת שאלות מסוג זה ותזמון המבחנים תעניק לך הזדמנות טובה יותר להראות את יכולתך האמיתית ולעזור לך להרגיש רגועה יותר במצב מבחן אמיתי.