אוניברסיטת נורת'סנטרל (NCU) נוסדה בשנת 2003 על מנת לספק השתלמויות לסטודנטים, סגל ואנשי מקצוע. אין ספק כי מתחוללת מהפכה בחינוך, ולמען האמת, טוב לנו יותר.
המטרה היא לחנך את ילדינו ולאפשר להם להפוך למחנכים של הדור הבא. אבות ואמהות מלמדים את ילדיהם אלוקות, אשר בתורה תלמד ילדים לגדל את ילדיהם.
נלמד כי הלך הרוח המשתמע השורר ברוב בתי הספר הוא שגוי לחלוטין ולעולם אין להביא לתלמידים להאמין בשקרים. אם תוכנס אמת המקראית לתכנית הלימודים החילונית, התנאים המוקדמים של האדם יעמדו במרכז הלימוד.
נקבל הבנה מעמיקה יותר של העקרונות הבסיסיים העומדים בבסיס תהליך הלמידה כולו וסוג מנטליות הלמידה המאפשרת לשיטות ולמודלים שלנו לשגשג
אפילו יותר טוב, נוכל לקחת את המוחות הלומדים שלנו לעולם. נלמד לקחת את התלמידים למסע, ונוסחה עתיקה וחזקה לשינוי תאפשר לנו ללמוד וללמד הכל טוב ומהיר יותר.
לדוגמא
הורים שיש להם השכלה אקדמית עשויים להיות מצוידים יותר לעזור לילדיהם מאשר אלה שיש להם פחות השכלה תיכונית, כי כל הדברים האחרים זהים. יש לציין כי בממוצע יהיו לנו סטודנטים שמצליחים יותר במבחנים סטנדרטיים. אנו נוטים לראות תלמידים מתפקדים טוב יותר במתמטיקה ובקריאה, במיוחד בגיל מבוגר. – כפי שמראים תוצאות ניתוח זה, שכירת מורים בעלי כישורים להשכלה גבוהה עשויה להוביל למבחני NAEP ומבחנים סטנדרטיים אחרים טובים יותר מאלו שלא. לדוגמא, מורים בעלי תארים גבוהים יותר במתמטיקה, קריאה ולימודי חברה הצליחו פחות במתמטיקה של בתי הספר העל יסודיים ובמבחני EP הלאומיים מאשר לתלמידיהם הלא מתקדמים. ממצאים אלה מצביעים על כך שיש לנו יותר שליטה על מה שהסטודנטים עושים בהשתלמות מאשר על איכות ההשכלה שלהם.
אנו טוענים שככל שהאוכלוסייה תתחנך יותר
גם המורים יעברו הכשרה טובה יותר וכי תואר שני צריך להיות רצוי יותר אם מספר שנות ההכשרה הממוצע יגדל באופן משמעותי. מכיוון ששיעור המורים בעלי השכלה גבוהה במקצועות כלליים גדל, חשוב לקבוע האם הדבר נובע מתואר במקצוע מסוים כגון אנגלית או מתמטיקה.
אנו מעריכים את ההשפעה של הכשרת מורים על ידי התחשבות בקשר בין מספר שנות ההכשרה למידת ההישגים הלימודיים של הבוגרים
בכיתה א ', סטודנטים עם תואר מורה הצליחו טוב יותר במקצועותיהם מאשר תלמידים ללא תואר, אם כי הקשר בין הכשרת מורים להישגים אקדמיים היה חסר משמעות מבחינה סטטיסטית. עם זאת, הבדלים הניתנים למדידה נצפו בכיתה ח ': מורים בעלי רמת השכלה גבוהה ביצעו גרוע משמעותית באנגלית בהשוואה למורים ללא רמת השכלה גבוהה (אנגלית). תארים בעלי ביצועים גבוהים בכל המקצועות שיפרו את ביצועי התלמידים באופן משמעותי יותר מאלה ללא כישורים להשכלה גבוהה.
מחקרים הראו כי מתמטיקה וציוני קריאה עולים בבתי ספר שבהם לפחות אחד ההורים מחזיק בתואר ראשון או דוקטורט. עם זאת, ישנם מעט מחקרים סטטיסטיים המעריכים איזה סוג חינוך (הוראה או תואר) משפיע בצורה הטובה ביותר על ביצועי התלמידים.
הוויכוח על איכות המורים מתמקד בדרך כלל במכללות ובאוניברסיטאות המכשירות מורים מקצועיים של ימינו
המבקרים טוענים כי שיעורי חינוך יכולים להכין טוב יותר מורים בודדים להוראה, אך אחרים טוענים שכיתות חינוך כללי רבות מונעות באופן אידיאולוגי כל כך, עד שהן חושפות מורים לעתיד לתיאוריות שאולי לא טובות – ומבוססות על מחקר אמפירי. אני מבין שחלק מהסטודנטים היו רוצים לקבל תעודה לאחר השלמת שלושה קורסים מקוונים. אולם מכיוון שהנושא פחות קפדני (ילדים לומדים מונחים בסיסיים ואמצעיים), המורים אינם רואים ערך מוסף רב ברכישת תואר בנושא זה.
אני לא רואה שום סימן לשיפור באיכות ההוראה בכיתות החינוך הכללי בשנים האחרונות, למעט כמה יוצאים מן הכלל.
אני בעד קורס תחל בטיחות המתמקד בבנייה, אך אל תחמיץ את ההזדמנות להסתכל על המעבר לניהול בטיחות.
עבודה על מלגה מתקדמת גם הכינה אותי לתפקיד כמובילה בגריאטריה אקדמית. אני אסיר תודה על ההזדמנות לתת לעמיתים אפשרות להתפתח ולהתאמן בתחום ההשתלמויות בחינוך ובתחומי מחקר אחרים.
קלינאים ומחנכים משתתפים בקורסים ובסדנאות לשיפור מיומנויות ההוראה ופיתוח תכניות הלימודים
כגון תוכנית הרווארד מייסי. לעמיתים יש גם אפשרות לפתח מיומנויות בתחום שיטות מחקר מתקדמות באמצעות תכניות לימוד פורמליות וחונכות בלתי פורמלית. לעמיתים מתקדמים יש גם אפשרות להשתתף בסדנאות אחרות המשפרות את כישוריהם של רופאים, אנשי חינוך וסטודנטים בחינוך ובתחומי מחקר אחרים.