תפריט סגור

שמיכת פוך זוגית

גניבת מיטה עשויה להיות אחד הגורמים המעצבנים ביותר בכל הנוגע לחלוקת מיטה, אך מקומות רבים ברחבי העולם אימצו את מערכת שתי המיטות כדי להשיג שנת לילה מושלמת.

במקור נקרא שמיכות קונטיננטל באוסטרליה

השמיכה נקראת כיום דונה, שם מותג שנוצר על ידי קימפטונס והנוצה הצפונית, אם כי ניתן לכנותה שמיכת פוך באנגלית אמריקאית. נוחות היא בדרך כלל סוג מצעים שונה במקצת, שאינו עבה ולעתים קרובות משתמשים בו על סדין. אם יש לך מיטה דקה במיוחד (פוטון או דומה) או אם אתה זקוק פחות לכיסוי שני צדי המיטה, אתה יכול לקבל מיטה צרה יותר. למי שבמקרה נמצא שם, קנו שמיכת מלכה או לפחות וודאו כי השמיכה המלאה – מלכה שאתם שוקלים היא בצד הרחב יותר.

אם אתה משתף

אל תשדרג או תיפטר מהמיטה הזוגית הקטנה שלך ותעבור למיטה גדולה יותר (באמת גדול יותר, אתה יכול לקבל מיטת קווין בסך 20 דולר). קח את המיטה הקטנה ביותר שתמצא בשוק, לא את הגדולה ביותר, ובחר מיטה עם שמיכת מלכה מלאה במקום מיטה קטנה יותר.
למידע נוסף אודות שמיכת פוך זוגית יש לבקר באתר kingofpuh.co.il

זכרו שבקטגוריה זו ניתן להשיג שמיכות באורכים ורוחבים שונים

אך שימו לב לעובי המזרן. לדוגמא, אם המזרן שלך בגובה 14 אינץ ', שמיכת פוך צריכה להיות ארוכה לפחות 3 אינץ' מהמיטה עצמה. בחר מיטה עם שמיכת מלכה מלאה במקום מיטה קטנה יותר ובחר מזרן עם שמיכת פוך עבה במיוחד.

כדי להתמודד עם הצטמקות הרגילה של השמיכה, גודל הכיסוי צריך להיות מעט גדול יותר מממדי השמיכה הממוצעים.

אם המיטה שלך רחבה מאוד, ייתכן שתצטרך לחתוך את השמיכה לשניים, מכיוון שהיא יכולה להיראות קצת מוזרה כמו שני שקי שינה ארוכים על המיטה, מכיוון שהם יכולים להיראות כמו שק שינה על המיטה.

אם יש לך מזרן גדול מ 12-14 אינץ '

ייתכן שיהיה עליך להגדיל את הגודל בעת רכישת שמיכת פוך תואמת. במקרה זה תצטרכו לפחות שתי שמיכות פוך כפולות, וכנראה יותר. יתכן שתזדקק למיטת קווין או אפילו למיטה עם ארגז מצעים בגודל מלא. אם יש לכם מיטות קווין סייז ואתם קונים שמיכת פוך עם הכיתוב "מלא – מלכה", תגלו שהיא לא מספיק גדולה כדי לכסות את המיטה שלכם בצורה מספקת.

זה עשוי להיות שאתה צריך להשקיע בשתי שמיכות פוך נפרדות בעונה ולשים לב יותר להרכב השמיכה שלך

החלפת גיליונות היא זמן – העבודה על שמירת גיליונות בכושר מהיר ובקלות – מה שאומר שלא צריך לקפל את הפינות ופשוט לזרוק אותם ואתם בתנועה. חשוב שתכבס את השמיכה שלך באופן קבוע כדי למנוע קרדית אבק וכדי לעמוד בקצב האיכות והפונקציונליות של ה- Duvalts.

קח את המידות העליונות של המזרן שלך והוסף את עובי המזרן למידות האורך והצד

ניתן לעטוף שמיכה בגודל מלא מעל מזרן שגובהו 18 ס"מ ומזרן תאום בגודל 38 ס"מ על 75 ס"מ. מזרני טווין ו- XL ארוכים בחמישה סנטימטרים ממיטות טווין ומזרני קווין סייז בגובה של עד 16 ס"מ מהמזרנים התאומים שלהם.

שמיכת פוך מלאה וכפולה בגודל 84 אינץ 'על 90 אינץ' יכולה להיות עטופה מעל מזרן תאום בגובה 40 אינץ 'ומיטת קווין בגודל 35 אינץ'.

במקרה של שמיכת מלכה

הוא בדרך כלל רוחב של 98 סנטימטרים ורוחב כ- 115 סנטימטרים מאשר שומר המלך. חלק מהיצרנים מציעים שמיכת פוך כפולה של 84 אינץ 'על 90 אינץ', אך חלק מהיצרניות לא. בחירת השמיכה הנכונה היא המשימה הקשה ביותר עבור מיטות בגודל מלא ומיטות קווין סייז, מכיוון שלעתים קרובות היצרנים מבלבלים את עצמם עם הטענה כי השמיכות שלהם מיועדות לשני המזרנים. אם גודל המיטה שלכם הוא שמיכת טווין, מלא, קווין או קינג סייז והמזרן שלכם בגובה של 8-10 אינץ ', תוכלו להשתמש בשמיכות השמיכה כאילו היו שתי מיטות יחיד.

זה בדרך כלל בסדר אם השמיכה מעט גדולה מדי ותלויה מרצפת המזרן

הקפלים של חצאית המיטה עשויים לכסות את החלל שבין רצפת המזרן לרצפה, אך אם החצאית נופלת קצרה מדי, עשוי להיות יותר נעים מבחינה ויזואלית עבור חברי הצוות שלך לחפוף את החצאית.

התפרים שעוברים דרך השמיכה חשובים

כדי לשמור על מילוי הסיבים במקום, והם בדרך כלל לבנים או שמנת. אם אין לך שמיכות, אתה יכול לתפור עניבה או לקנות קליפים למצעים שבהם אני משתמש כדי לשמור על שמיכות הפוך והתוספות של בתי. כשאתה קונה שמיכה, הכניסה היא בדרך כלל בצבע קרם לבן, אז השתמשתי בשרוול ה- Duavets שלי כדי להבריח אותה. אני יכול לראות את המיטה הזוגית המשמשת כאן, כמו גם חצאית כחולה דואט וכיסוי שמיכה שחור.