תפריט סגור

איך לבחור השקעות נדל"ן

אם תבחרו נכון, השקעה בנדל"ן יכולה להיות מרגשת ומתגמלת. רכישת נכסים להשקעה היא דרך מצוינת להרוויח הכנסה נוספת וליצור עושר לטווח ארוך. עם זאת, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת השקעת הנדל"ן הראשונה שלך, במיוחד בשוק הנדל"ן הנוכחי.

הסוג הטוב ביותר של השקעה בנדל"ן יהיה תלוי בגורמים רבים

ועל המשקיעים להקפיד לא לשלול אפשרויות כלשהן בעת בחינת עסקאות פוטנציאליות. כאשר בוחרים את סוג ההשקעה בנדל"ן המתאים ביותר עבורכם, חשוב גם לזכור כי משקיעים רבים מצליחים להשקיע בסוגי נדל"ן שונים.

לדוגמה

משקיעים רבים מתחילים בהשקעה של השכרת בית יחיד (SFR) מכיוון שזו הדרך הקלה ביותר ללמוד את היסודות. לאחר שתבינו את עקרונות ההשקעה, תוכלו ליישם את הידע הזה בעסקאות גדולות ויקרות יותר. עדיף לטעות עם SFR מאשר בניין של 1,000,000 דולר של 20 יחידות.
למידע מורחב בתחום של איך לבחור השקעות נדל"ן והשקעות נדל"ן יש לבקר באתר

עם זאת, אין סיבה שמשקיעים לא יוכלו להצליח בהשקעה בסוגים שונים של נדל"ן. בעוד שישנם משקיעים רבים שבוחרים ומתעמקים בסוג נכס אחד, חלק מהמשקיעים בהכרח יערבבו סוגי נכסים שונים בתיקים שלהם.

עם זאת

ללא קשר לסוג השוכר שאתה רוצה למשוך, יש כמה עצות כלליות שאתה יכול לעקוב אחר כאשר אתה מנסה למצוא את המקומות הטובים ביותר לקנות נכס להשקעה. המפתח להשקעה בנדל"ן הוא מציאת נדל"ן במיקום שיכול לייצר תזרימי מזומנים חיוביים, ליצור עושר ולעלות בערכו לאורך זמן. כדאי להשקיע באזורים מאוכלסים בצפיפות, מפותחים ושיש להם את כל השירותים הבסיסיים בקרבת מקום.

מסיבה זו

אתה אמור להיות מסוגל לקנות בתים שכונתיים משופצים במחיר הרבה פחות משווי השוק הנוכחי. בחיים האמיתיים צריך לדעת את שוויו של נכס באזור כדי לקבוע היכן להשקיע בנדל"ן, וצריך להיות מסוגל לקנות בית הרבה מתחת לשווי השוק המלא שלו. כמו בכל השקעה, אין ערובה שהנכס יהיה בעל ערך או רווחיות.

זה אפשרי אם אתה רק שוקל להחזיק בנדל"ן שניתן לשכור, לתקן ולהפוך. אתה קונה נכס ומשכיר אותו לשוכרים שמשלמים משכנתא ורוצים להרוויח. ניתן כמובן גם לקנות ולהשכיר את כל הנכס להשקעה.

מצא אפשרות עם תשלום משולב הנמוך מהסכום שאתה יכול לגבות עבור שכר הדירה. לרוב קל יותר לפנות לחברת ההשכרה ולבקש מהם לעשות דברים כמו שיפוצים וגביית שכר דירה.

בעלי דירות יכולים לגבות תעריפים יומיים גבוהים יותר מאשר השקעות נדל"ן לטווח ארוך

והם יכולים גם להשתמש בבית בעצמם כאשר השוכרים אינם מחזיקים בו. בנוסף, אפליקציות שיתוף בתים כמו Airbnb ו-Vrbo הפכו את השכרת הנופש להרבה יותר משתלמת וקלה מאי פעם. אותם גורמים שהופכים את ביתכם להשקעה כל כך רווחית – פחת משכנתא ושיערוך נכסים – חלים גם על נכסים להשכרה.

היתרון הגדול ביותר של השקעה בנדל"ן

הוא תזרים המזומנים או ההכנסה החודשית שמקבלים משקיעים מהשכרת נדל"ן לאחר תשלום כל ההוצאות. בנוסף, אם אתם משקיעים בבית להשכרה, תוכלו ליהנות מתזרים מזומנים ככל שערך הבית עולה, מה שיוצר רווחי הון ניכרים כאשר אתם זקוקים לו ביותר לאחר הפרישה.

להשקעה בנדל"ן יש פוטנציאל תשואה מצוין והיא יכולה לגוון את תיק ההשקעות שלך

כדי להגן עליך מפני מיתון כלכלי ותנאים כלכליים שליליים אחרים. אם אינך רוצה לבחור רק ב-REIT אחד, תוכל להשקיע בתיק השקעות מוכן. REIT אם אינך רוצה לסבול את הטרחה של ניהול נכס להשכרה או לקבל מקדמה של 25%, קרן השקעות בנדל"ן (REIT) היא דרך קלה להתחיל להשקיע בנדל"ן.

REIT (נאמנות להשקעות נדל"ן)

זה כמו מניה או תעודת סל שמחזיקה במספר נכסים ומוכרת מניות שמשקיעים יכולים לקנות. מימון המונים – השקיעו בפלטפורמה מקוונת הדומה לסינדיקציה. כשאני משתמש במונח נכס להשקעה, אני מתכוון לנכס למגורים או מסחרי שאתה מתכוון להשכיר לשוכרים, לא לפתרון בר תיקון, עליו נדון בהמשך. זוהי אפשרות להשכרת נדל"ן כאשר אתה משקיע במשרדים, חנויות או מחסנים/מחסנים.

בעצם

זה אומר שאתה לוקח את הנכס להשקעה שלך, שוכר חדרים כמו אלקסי עשה, או שוכר דירות בבניין דירות. דוד מאייר, סמנכ"ל הפיתוח והשיווק של האתר, אומר כי פריצות לבתים מאפשרות למשקיעים לרכוש נכסים של עד ארבע דירות ועדיין להיות זכאים להלוואת דירות. מכיוון שאתה גר בנכס, אפילו נכסים רב-משפחתיים יכולים להיות זכאים למימון מגורים ראשוני, המציע ריביות נמוכות יותר ודרישות מקדמה נמוכות יותר מאשר הלוואות לנדל"ן להשקעה. כאשר אתה משקיע ב-REIT, אתה משקיע בנכס של חברות אלו ללא סיכון נוסף של בעלות על הנכס בעצמך.

קרנות REIT נוטות לשלם דיבידנדים גבוהים

מה שהופך אותן להשקעה רגילה לפרישה. משקיעים שאינם זקוקים להכנסה קבועה או שאינם רוצים לקבל אותה יכולים להשקיע מחדש באופן אוטומטי את הדיבידנדים הללו כדי להגדיל עוד יותר את השקעתם. אבל הם יכולים גם להביא לך דיבידנדים על נדל"ן שלא תוכל לגשת אליהם כיחיד. אתה יכול להשקיע מחדש את הרווחים ממכירת השקעות קודמות ולראות את העושר שלך באמת מתחיל לצמוח.

המשקיע המנוסה Tan Merrill מסביר כיצד אסטרטגיות מוכחות אלו יכולות לעזור לך לנצל את הזדמנויות הנדל"ן הנוכחיות שלך

רכישת נכס להשקעה, מציאת שוכרים איכותיים וניהול נכסים עשויים להיראות כמו משימה לא פשוטה, אך ישנם משאבים רבים שיכולים לעזור לך. יש איגודי השקעות בכל מטרופולין ובמשאבים מקוונים רבים.

ודא שאתה מספר לאנשים מי אתה

מה אתה מחפש (קריטריוני השקעה משלב מס' 4), ואיך אתה יכול לעזור. קבל הדפסה של כרטיסי ביקור ועלונים עם קריטריוני ההשקעה שלך כדי שאנשים יזכרו אותך. העריכו את רמות המעורבות המועדפות עליכם, סובלנות סיכונים ורווחיות כשאתם מחליטים באיזה סוג נכס להשקיע. נדל"ן למגורים יכול מבחינה טכנית להיות השקעה פסיבית, אך היא דורשת השתתפות די אקטיבית.

תחשוב על כמה זמן יש לך, כמה כסף אתה מוכן להשקיע, וכאשר מתעוררות בעיות משפחתיות בהכרח, האם אתה רוצה להיות זה שפותר אותן. לפני בחירת ההשקעה הראשונה שלך, עליך להחליט כמה מקדמה אתה רוצה להוציא.

אל תשקיעו כסף שאולי תצטרכו מיד

אבל דעו שכסף שהשקעתם בנדל"ן בדרך כלל ניתן לחסל תוך מספר חודשים במידת הצורך. בנוסף, בעוד שנכס להשכרה יכול לקחת חודשים והרבה ניירת למכור, ל-REIT יש יתרון נזילות שכן הוא נסחר בבורסה. קבוצות השקעות בנדל"ן השקעה בקבוצת השקעות בנדל"ן (REIG) היא אחת הדרכים לשמר את פוטנציאל הרווח של נכס פרטי להשכרה, וזה ללא ספק יתרון גדול יותר מאשר מסחר ב-REIT בפרמיה.