תפריט סגור

התקנת מנעול בידי מנעולן

התקנת מנעול

במשך 20שנה עבדנו להיות אחד המנעולנים המהימנים ביותר בישראל. שירות המפתחות שלנו מצויד בכל הכלים הדרושים להחלפת נעילת מכוניתכם. כבונוס, אנו שירות מנעולן נייד, כך שנוכל לנסוע עם כל הכלים והמכשירים הדרושים לנו כדי להשלים את התקנת המנעול שלך בזמן שעומד בלוח הזמנים שלך.

אם אתה בעל בית או בעלים של אחד העסקים המקומיים 

רוב הסיכויים שתזדקק לשירות התקנת מנעולים. בין אם זה עתה נכרתם לנכס ובין אם תרצו לשפץ דירה ישנה, אתם זקוקים למומחי מנעולים עם מגוון רחב של עצות שעליהם תוכלו לסמוך. בין אם מדובר בהתקנת מנעולים או בשירותי תיקון לבתינו, למשרדינו או לרכבנו, אנחנו כאן כדי לעזור.

הגן על הבית או העסק החדש שלך בעזרת סט איכותי של מנעולי אבטחה גבוהים באמצעות אחת מבין אפשרויות הנעילה הרבות שלנו

אנו מבינים כי התקנת דלת הניתנת לנעילה כראוי בנכס המגורים או המסחרי שלך היא אחד הצעדים הראשונים להבטחת רמת אבטחה גבוהה. עם מגוון מקיף של פתרונות מנעולים לנכסים למגורים ומסחר, אתה יכול להיות בטוח שבארי אבטחה עומדת בכל הדרישות.

אם אתה זקוק לעזרה בקביעת האם מנעול מתאים לדלתך או לחלקים אחרים בביתך

אל תהסס להתקשר אלינו ונשקול את האפשרויות להתקנת המנעול החדשה שלךאו שהיכנס לאתר של מנעולן ברגע. המנעולן שלנו יקדוח את החורים הדרושים בדלתכם וימשיך בהתקנה כל עוד המקדחה לא תפגע בדלתכם. ההתקנה מתבצעת על ידי מנעולן מקצועי במקרה של נזק לדלת.

חשוב לוודא כי התקנת המנעול החדש מתבצעת על ידי מומחה שכן חלקים רבים בתהליך ההתקנה עלולים לגרום נזק לדלת אם לא מתבצע כהלכה

הדרך היחידה שבה הדלת שלך יכולה להיפגע בזמן התקנת מנעול חדש היא אם שירות מפתח מתחת לממוצע מבצע את המשימה. תלוי אם הקדחים הנדרשים להתקנה נקדחים לדלת או לא, הזמן הנדרש למערכות נעילה חדשות עשוי להשתנות.

התקנת מנעול שאינו פועל כראוי

היא גרועה ועלולה להפוך את הבית לפגיע יותר מכפי שהוא כבר. התקנה יכולה להיות תהליך קשה גם עבור המנוסים ביותר לעשות זאת בעצמך. יש לנו ניסיון של שנים כיצד להתקין מנעולים ויכול לחסוך לכם את הטרחה לנסות אותם בעצמכם.

אנו מספקים גם שירותי התקנה אחרים כגון התקנת עינית

התקנות מנעולים אלקטרוניים, ידיות לדלתות, תפסים, מנעולי פרטיות ועוד. אנו מציעים גם שירותי תיקון והתקנה למנעולים כאשר זמן ההצפנה מחדש אינו מספיק. חברתמנעולן ברגע יודעת כי החלפת מנעולים היא שירות יומיומי שאנו מציעים.

שירות מנעולנות לונגמונט הוא אחד משירותי התקנת המנעולנים המהירים והמשתלמים ביותר בצפון קולורדו. שאל על שירותי נעילה למוסכים, חדרי אמבטיה, משרדים, מטבחים, מזווה, חדרי שינה, ארונות, סככות ועוד.

שכירת שירות מפתח לא עולה הון תועפות, ובמחיר משתלם מקבלים מנעול איכותי המספק את ההגנה הטובה ביותר לכל דבר שנראה כמוהו.

שוק האבטחה המרכזי בישראל מציע מגוון רחב של מנעולים

מנעולי דלתות ומנגנונים לשימוש פרטי ומסחרי – כמו מדינות רבות אחרות בעולם. למעשה, יש כל כך הרבה מנעולים לבחירה שמנעולן רגיל אפילו לא יצטרך להעביר כמות מוגבלת בטנדר שלו.

אנו מתקינים מנעולים באיכות גבוהה של כמה מהיצרנים המובילים בתעשייה, כולל MUL, T-Lock, Medeco, Schlage, Yale, Mark Wikset, Baldwin ואחרים. בין אם תחליט לקנות מנעול זול מחנות קמעונאית גדולה או להתקין אותו בעצמך, תחסוך כמה דולרים, תאבד זמן רב ותקבל יותר ביטחון לרכוש היקר שלך.

אתה תרגיש יותר בנוח אם תהיה לך עבודה כאומן להתקין מנעול חכם. שירות מפתח שירות מחירים עבור ייצור מפתחות לרכב חדשים משתנים בהתאם למותג הרכב, לשעה ביום ולמיקום.

התקנת מנעולים, המכונה גם התקנה חדשה, היא פעולה של התאמת דלת קיימת עם מנעול חדש. זה נעשה בדרך כלל על ידי חיתוך חור בדלת והתקנת המנעול החדש. לאחר שתסיים את ההגדרה, התאם אישית את המנעול וחבר אותו למערכת בעצמך.

רוב הבתים מצוידים בו

והם מספקים שכבת אבטחה נוספת על ידי נעילת כפתור הדלת המובנה בזמן שהוא מוברג לדלת או לקיר. מנעולים חכמים קלים להתקנה, ורבים מהם מיועדים להתקנה על ידי בעלי בתים, כלומר אינך זקוק לאיש מקצוע. השתמש בתכונות מתקדמות כגון מנעולי דלתות אוטומטיים, צמתי אבטחה משופרים והתקני Alexa בעת הצורך.

פתיחת הדלת עם הסמארטפון שלך כבר אינה רעיון מדע בדיוני. טכנולוגיות חדשות כיום מציעות מגוון אפשרויות לשיפור האבטחה שלך, כגון מערכות מפתח מורכבות יותר, וכולן משתמשות באפשרויות דיגיטליות.

מנעולן ברגע גאים להציע ללקוחותיה מגוון אפשרויות ומותגים של מנעולים חכמים. אנו יכולים לשלוח מנעולן לביתך להחלפת מנעול, והוא ידריך אותך בכל מה שאתה צריך לדעת על שימוש במנעול כדי לשמור על בטיחות ביתך.

מנעולים חכמים מצוידים ב- RFID, הניתן לפתיחה באמצעות שבב המחובר לכרטיס לתכנות או כרטיס RFID בגודל מטבע. האפשרות לחבר את ה- Wi-Fi לדלת הטירה מאפשרת לך לשנות את קוד הגישה כדי לבדוק מי נכנס לביתך, התקשרו עכשיו.