תפריט סגור

תחליפי ויאגרה שכדאי להכיר

Vitaly נכון לעכשיו, ה-FDA דורש מרשם לויאגרה, לויטרה, סיאליס וגנריות של תרופות אלו לטיפול בבעיות זיקפה (ED). עם מרשם רופא, אתה יכול לקנות תרופות ממותגות להפרעות זיקפה כגון ויאגרה (סילדנפיל), סיאליס, לויטרה (ר) (ורדנפיל), או סטנדרה (ר) (אוונפיל). תרופות אלו – החומרים הפעילים המצויים בויאגרה ובסיאליס בהתאמה – הן שתי התרופות הנפוצות ביותר להפרעות זיקפה המיועדות להקל על הסימפטומים של הפרעות זיקפה. בדרך כלל, נרשמים תרופת מרשם המכונה מעכבי PDE5 (כגון ויאגרה), אך זו אינה אפשרות הטיפול היחידה בהפרעות זיקפה.

למרות שוויאגרה נחשבת לתרופה הנפוצה ביותר להפרעות זיקפה

ישנן רבות בשוק. כולם פועלים על ידי שיפור זרימת הדם לפין, כך שתוכל לקבל ולשמור על זקפה מספיק זמן למין. לפני שמנסים אותם, חשוב לדעת האם הם יעילים והאם הם מתאימים לשימוש לטווח קצר או ארוך טווח.

עם זאת, יש הרבה גלולות וטבליות אחרות הזמינות בשוק, כולל תרופות ללא מרשם ותוספי תזונה. בעבר, תרופות לטיפול במצב זה היו זמינות רק עם מרשם, אך כעת חלק מהאפשרויות זמינות ללא מרשם.

נטילת ויאגרה לטיפול במחלות אחרות ללא מרשם מסוכנת

אם יש לך בעיות בריאות אפשריות, שימוש בויאגרה יכול גם לגרום לסיכונים חמורים. לדוגמה, גברים עם מחלת לב הנוטלים תרופות הנקראות ניטרטים עלולים לסבול מלחץ דם נמוך בצורה מסוכנת אם הם נוטלים ויאגרה.

בנוסף

גברים הנוטלים ויאגרה ללא הפרעות זיקפה ממשיות מסתכנים ללקות בפריאפיזם – זקפות כואבות ממושכות שעלולות לפגוע קשות באיבר המין שלהם. חלק מהגברים שאינם סובלים מהפרעות זיקפה אך נוטלים ויאגרה יכולים להיות תלויים פסיכולוגית בתרופה ותלויים בה כדי להשיג זקפה. חלק מהגברים חווים תופעות לוואי בעת נטילת ויאגרה, כולל כאבי ראש, כאבי בטן, בחילות, כאבי גב וכאבי שרירים; ייתכן שהם ירצו לבחור בטיפול טבעי יותר לבעיות זיקפה.

קמגרה מחיר

לחלק מהילדים יש בעיות בריאותיות מסוימות המונעות את השימוש בויאגרה

כולל מצבי לב המצריכים נטילת תרופות ניטראט כגון ניטרוגליצרין. עם זאת, למרות שתופעות הלוואי של ויאגרה יכולות להיות די לא נעימות והשימוש בגלולה הכחולה עלול להיות מסוכן, גברים רבים חווים תופעות לוואי קלות בלבד. אמנם ויאגרה יכולה להיות טיפול יעיל מאוד לבעיות זיקפה, אך ישנן מספר סיבות מדוע יש צורך בחלופות.

אמנם ויאגרה

היא תרופה מאוד פופולרית, יותר מ-60 מיליון גברים ברחבי העולם השתמשו בה מאז 1998, אבל זו לא התשובה של כולם. אולי אתה כבר יודע שאם אתה נוטל תרופות ניטראט למחלות לב, אינך יכול להשתמש בויאגרה או תרופות אחרות להפרעות זיקפה (ED), כגון סיאליס ולויטרה, מכיוון שלחץ הדם שלך יורד לרמות נמוכות בצורה מסוכנת. ויאגרה יכולה להיות יעילה מאוד בטיפול בהפרעות זיקפה, אך היא לא מתאימה לכולם.

המשך לקרוא

כדי לגלות על תרופות אחרות להפרעות זיקפה וכמה טיפולים חלופיים להפרעות זיקפה. מאמר זה יבחן אפשרויות טיפול שונות לבעיות זיקפה, כולל כדורים ללא מרשם, תרופות טבעיות ותרופות מרשם כמו ויאגרה. להלן הסברנו כיצד ניתן לקבל מרשם לויאגרה (סילדנפיל) ותרופות אחרות להפרעות זיקפה.

כתבנו מאמר זה

כדי לעזור לגברים הסובלים מבעיות זיקפה, אך מעדיפים לטפל במצב זה באמצעות כדורים, המהווים אלטרנטיבה בטוחה או משתלמת יותר לויאגרה. גברים רבים מחפשים חלופות לויאגרה ממגוון סיבות, רפואיות ואישיות כאחד. זו סיבה נוספת לכך שכל כך הרבה גברים מחפשים חלופות טובות של ויאגרה. עם זאת, מכיוון שמדובר בבעיה בריאותית עדינה מאוד, גברים רבים עם הפרעות זיקפה מעריכים את הזהירות שמציעים שירותי רפואה מקוונים ורוצים לדעת איך להשיג ויאגרה ללא רופא.

כאשר יש כל כך הרבה חלופות ויאגרה אחרות שהוכחו כבטוחות ויעילות לבעיות זיקפה

לא כדאי לבזבז זמן. חלופות ויאגרה שונות עושות דברים שונים עבור כל אחד מאיתנו, ולכן כדאי לדעת מה אתם אוהבים לפני שמנסים. אורח חיים בריא יכול לסייע רבות בשיפור תפקודי זיקפה ויש להשתמש בו יחד עם כל חלופת ויאגרה ללא מרשם שאתה מחפש. רוב הגברים חושבים שויאגרה עובדת טוב, אבל זה אולי לא מקל על כל התסכולים שלך.

כפי שלמדנו לאחר יציאת ויאגרה לשוק

התשובה היא שהיא עלולה לגרום להתקף לב ואולי למוות בחולים. נטילת ויאגרה מזויפת עלולה לגרום לתופעות לוואי חמורות, כולל בעיות ראייה, התעלפות, שינויים מסוכנים בלחץ הדם ואפילו בעיות לב. אם המינון של החומר הפעיל של ויאגרה (סילדנפיל) בטבליה מסוימת אינו ידוע, זה עלול להיות מסוכן גם אם זה לא גורם למוות של ויאגרה. אם אתם רגילים להוריד מינונים, שינויים פתאומיים במינון עלולים להיות מסוכנים, ובהיעדר תקנות, ייתכן שכדורי ויאגרה מזויפים אינם מכילים חומרים פעילים כלל.

תוספי מזון אלו לא סביר שיעבדו

וחלקם מכילים לרוב תרופות שלא ניתן למכור ללא מרשם. חלק מהתוספים הללו מכילים יותר ממרכיב פעיל אחד (כגון סילדנפיל וטדלפיל), מה שאומר שיש להם סיכון גבוה יותר לתופעות לוואי מאשר תרופות אמיתיות. למרות שתוספים אלה מכונים לעתים קרובות "ויאגרה צמחית" – מה שמצביע על כך שהם מכילים גלולה כחולה בטוחה יותר או טבעית יותר – על פי ה-FDA, תוספי מזון רבים מכילים את החומרים הפעילים של ויאגרה אמיתית.

עם זאת

בניגוד לויאגרה, שמגיעה במינון סטנדרטי, תוספי מזון עשויים שלא להכיל מינון סטנדרטי של תרופות. חלופות רפואיות רבות לויאגרה, כולל חלופות ללא מרשם, פועלות על אותו עיקרון, אך שונות במינון ובמשך הפעולה. אמנם אין ספק כי ויאגרה היא גלולת מין יעילה, אך גברים רבים בוחרים להילחם בבעיות זיקפה באמצעות טיפולים אלטרנטיביים שניתן לרכוש ללא מרשם (OTC). למרות שתגובות אלו שכיחות פחות, גברים רבים בוחרים לקחת את הסיכון ולחפש חלופות בטוחות יותר לויאגרה ותרופות צמחיות במקום תרופות מרשם.

מאז כניסתה של הוויאגרה

פותחו מספר טיפולים חדשים באמת, ולמרות שוויאגרה ותרופות דומות כגון סיאליס ולויטרה, המגבירות את זרימת הדם לפין על ידי חסימת אנזים המכונה PDE5, יעילות בערך 70% מהמטופלים, יש להם מגבלות משמעותיות. למרות ההצלחה הפנומנלית, תרופות להפרעות זיקפה לא תמיד יעילות עבור כל הגברים. הם משתנים ביעילותם ורק מעטים מאושרים בפועל על ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות.
עבור עוד פרטים מורחבים על תחליפי ויאגרה שכדאי להכיר כדאי לבדוק ב-