תפריט סגור

קרם אלוורה לטחורים

תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות (NSAID) כגון Aleve, Naproxen, Advil ו- Ibuprofen הן קו ההגנה הראשון הטוב ביותר כנגד כאבי דלקת וטחורים, אך לא ניתן לומר על הרבה נרות מקומיים המשמשים לטיפול בטחורים. סקירה שפורסמה בשנת 2012 שפורסמה בכתב העת העולמי לגסטרואנטרולוגיה הגיעה למסקנה כי יעילותם של מוצרים אלה טרם הוכחה. מבחינת הקלה בכאב, תרופות אלו יעילות להפחתת כאבים, נפיחות ואדמומיות של טחורים קלים עד בינוניים.

ישנן מספר אפשרויות טיפול לטחורים

כולל תרופות ביתיות כגון שימוש באלוורה. ג'ל אלוורה, שמן ויטמין E ושמן קוקוס הם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל ולהפחית טחורים חיצוניים קטנים יותר. בעוד שאלוורה יכול לספק הקלה זמנית בטחורים, אפשרויות טיפול ארוכות טווח כמו מחלות טחורים יכולות לספק הקלה לטווח ארוך יותר.

הימנע מקרמים ותחליבים המכילים ג'ל אלוורה, שמן ויטמין E ושמן קוקוס ובחר במקום שמנים טהורים או מזוקקים. ג'ל אלוורה פועל על טחורים על ידי הפחתת דלקת, הקלה על כאבים וגירודים. יש למרוח אותו על הטחורים פעמיים או יותר ביום.

בנוסף לג'ל

אני ממליץ על צריכת מיץ אלוורה לשימוש מקומי לטיפול בטחורים. אלוורה עם תהליך הריפוי המואץ שלו באזורים נפוחים בזכות התכונות המתחדשות והאנטי דלקתיות שלו. זה משמש גם כתרופה להקלה על כל מיני פצעי עור, כולל כוויות קלות.

יש האומרים כי התכונות האנטי-ספטיות ואנטי-דלקתיות של שמן עץ התה יכולות להפחית את הנפיחות והגרד מטחורים

השימוש באלוורה נגד טחורים חיצוניים יכול לעזור לכם להילחם בכאב הטחורים בזכות התכונות המרגיעות של הצמח. אף על פי שאין מחקר האם ניתן להשתמש בו בטחורים, הוכח כי יש לו יתרונות למחלות עור דלקתיות אחרות.

מחקרים מוקדמים הראו כי ג'לים המיוצרים בשמן עץ התה יכולים להקל על התסמינים

אך מחקרים חסרים. כאשר הוא מוחל על טחורים, אלוורה גורמת להתכווצות של הרקמה, המעכבת שחרור נוזלים. יישום אלוורה על האזור הפגוע יכול להוביל להקלה מהירה של תסמינים מקומיים.

אם ברצונך להשתמש בג'ל אלוורה נגד טחורים

חשוב לבחור מוצר בקפידה. אתה יכול להשתמש בג'לים אלוורה מקומיים בין אם זה מוצר שאתה קונה בבית המרקחת או ג'ל שהפיקת מצמח מקומי. מרחו ג'ל על הטחורים על ידי לחיצה על כמות קטנה של ג'ל בין אצבעותיכם הנקיות או צמר גפן ושפשוף באמצעותו.

לפני שתיית או נטילת אלוורה

וודא שהמוצר שאתה הולך לצרוך בטוח לשימוש פנימי. ניתן להשתמש במיץ לימון באופן פנימי או לצריכה חיצונית והוא יעיל מאוד לטיפול בטחורים. הקפאה וקילוף של עלי אלוורה לפני המריחה על טחורים או שילוב של שניהם נותן לכם דחיסה קרה עם התכונות האנטי דלקתיות של הצמח.

זה בסדר להשתמש בלוז מכשפה לטחורים על ידי הוספת כמות קטנה של ניצני כותנה לניקוי האזור הפגוע מספר פעמים ביום לאחר עשיית צרכים

מתן כמויות קטנות ממנו בכדורי צמר גפן או טבילה על הטחורים יכול להקל על תסמינים רבים. אין לדלל את אגוז המכשפות באלכוהול, מכיוון שאלכוהול מתייבש ומגרה טחורים.

אמבטיה חמה, כולל מלח אפסום, יכולה לעזור להקל על תסמיני הטחורים. ישנן אפשרויות טיפול רבות בטחורים בבית בצורה של תרופות ללא מרשם. רבים מהם כוללים הקלה בסימפטומים של טחורים עד שהם מתבהרים מעצמם.

טחורים יכולים להיעלם מעצמם בעזרת תרופות ביתיות למספר שבועות

מחקרים הראו כי אמבטיה חמה 15 עד 20 דקות לפני תנועת מעיים יכולה להקל על הכאב ביעילות. ישיבה באמבטיה חמה מלאה במים חמים לכיסוי הרגליים יכולה לסייע בהפגת נפיחות ובהפחתת גירוי מטחורים.

כדי להפחית את הדלקת, יש לשפשף את האזור בעזרת מכשפת לוז ולמרוח קרח כל עשר דקות. לכאבים לאחר הניתוח יש פחות זמן החלמה, אך הישנות טחורים אפשרית. אם הטחורים לא משתפרים או שהתופעות מחמירות, מומלץ להתייעץ עם רופא ולפנות לעזרה רפואית.

טחורים

המכונים גם ערימות, בדרך כלל נעלמים מעצמם למשך מספר שבועות לאחר הטיפול. אגוז הקסם הוא צמח פלא שנבדק שוב ושוב כתרופה טבעית לטיפול במחלות עור ובעיות בריאות שונות. לטחורים יכולות להיות מספר סיבות, אך הסיבה לעיתים אינה ברורה, בין אם מדובר בעצירות גנטית, קשה או תוצאה של מצב רפואי לא נעים.

הודות לתכונות המרגיעות והאנטי דלקתיות שלו

אלוורה ומיץ אלוורה הם תרופות טבעיות יעילות לטיפול בכל מיני הפרעות, במיוחד לאנשים עם עצירות כרונית ומתמשכת המהווה סימפטום בשילוב עם בעיית הטחורים. . טחורים הם שקיות כלי דם רכות המקיפות את התעלה האנאלית ומתנפחות ומתרוקנות לפי הצורך כדי לשמור על בריחת שתן בצואה. בגלל איבוד דם כרוני, טחורים עלולים להוביל לאנמיה בגלל מחסור בכדוריות דם אדומות.

אם אתה חושד שאתה סובל מטחורים

אך טרם קיבלת אבחנה רשמית, מומלץ להתייעץ עם רופא לפני כל סוג של טיפול בטחורים. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, השתמש במוצרי טחורים ללא מרשם שנקבעו על ידי היצרן או הרופא שלך. התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בפעם הראשונה בטיפול חדש בטחורים או בתכשיר להקלה על טחורים.
עבור מידע בנושא של קרם אלוורה לטחורים באפשרותך לבדוק כאן: artmedicalcenter.co.il

אם הסימפטומים נמשכים או שהטחורים נראים חמורים

עליך להתייעץ עם רופא לטיפול במחלות טחורים מתקדמות. אם אתה צריך לקנות תרופה ללא מרשם, בקר בבית מרקחת סנט הלייר באוקלנד. להלן אנו מסבירים תרופות ביתיות פשוטות למאבק בטחורים בעזרת אלוורה.

כל מה שאתה צריך

כדי להכין מוצר זה הוא כפית ג'ל אלוורה טהור ושתי טיפות שמן אתרי ברוש לבנדר, מכיוון שיש לו השפעה אנטי דלקתית ומרגיעה טובה. ניתן למרוח ג'ל אלוורה לפחות 4 פעמים ביום על פי הטבעת להפחתת טחורים. אנו ממליצים להשתמש בניצן כותנה כדי למנוע נזק לעצמך לפני שמורחים את הג'ל על האזור הפגוע.