תפריט סגור

הקמת גן שעשועים איכותי

פארקים פתוחים בודדים וגדולים נוטים שלא לשמש את ילדות בית הספר המבוגרות או ילדים תוקפניים מכיוון שיש מעט הזדמנויות להימלט מילדים תוקפניים. מומחים מכירים בכך שהמיומנויות החברתיות שהילדים מפתחים בגני שעשועים הופכות לכישורים לכל החיים המובילים אותם לבגרות. – מחקר עצמאי הראה כי גני שעשועים הם מהסביבות החשובות ביותר לילדים מחוץ לבית. משחק בחוץ עוזר לילדים להתפתח חברתית, לימודית, חברתית ופיזית. —- ככל שזמני הילדים הולכים וגדלים, גני המשחקים והמשחק החופשי שהם מציעים הופכים לחשובים יותר ויותר, יחד עם עבודת בית הספר ופעילויות קשורות אחרות. משחק בחוץ הוא חלק חשוב מהתבגרות. הוא מציע לילדים הזדמנויות לפתח כוח פיזי, איזון, תיאום, יצירתיות, חשיבה וטיפול עצמי. שמירה על מגרש משחקים מעוצב לא רק מקדמת משחק חופשי, אלא גם עוקבת אחר התפתחות הכישורים החברתיים, הביטחון העצמי או ההערכה העצמית.

בחצר בתי הספר יש ציוד משחקים, סימני מגרש משחקים ואלמנטים מבוססי תכניות לימודים כדי לספק אזור למידה מרגש לילדים. ה- ESP מומחה בתחום וחוקר וחדשנות על מנת להציע מוצרים בית ספריים המשלבים את תכנית הלימודים בגני שעשועים.

ציוד משחק מרגש

כובש ומאתגר חשוב כדי לשמור על ילדים מאושרים ולפתח את יכולות הלמידה שלהם. מגרשי משחקים אלה נועדו לתת מענה לקבוצות שונות של ילדים בשלבי למידה שונים, כגון ציוד משחקים מיוחד לילדים בגיל הרך ולגיל הרך ללמד חשבון בסיסי ואוצר מילים ולבנות את היצירתיות והדמיון של הילדים באמצעות משחקי תפקידים, פאנלים וחידות.

מגרש משחקים הוא מקום בו הילדים יכולים ליהנות בסביבה נטולת דאגות. מגרשי משחקים מציעים לילדים את האתגר לאתגר את עצמם ולעודד אותם ללמוד על עצמם ועל האנשים סביבם.

מגרשי משחקים עוזרים בפיתוח כוח גופני

כושר, תיאום וזריזות ומספקים מקום נהדר לאינטראקציה וכיף. מתקני שעשועים מודרניים שופעים ציוד מתקני שעשועים כמו נדנדות, מגלשות, גימור, שבילים, מגדלי משחק, בורות חול, ברים בג'ונגל, סימני מגרש משחקים ועוד

הגברת הגישה למגרשי המשחק מציעה לילדים בכל הגילאים יתרונות רבים

ילדים נוטים יותר להשתמש במגרש משחקים בפארק בעת ביקור בפארק, וציוד מגרש חדש שהותקן או משופץ עשוי להיות פעיל יותר מכיוון שהוא נראה מרגש במיוחד. מגרשי משחקים עם מאפיינים מסוימים כמו שירותים, שולחנות פיקניק וחניונים יהיו הרבה יותר אטרקטיביים ונגישים בקלות ממתקני שעשועים בפינות רחוקות של הפארק.
למידע מורחב בתחום של מתקני טיפוס ואקסטרים והקמת גן שעשועים איכותי יש לגשת לאתר elo-nit.co.il

חפש אזורים נוספים למשחקים מסורתיים כגון כדורסל או כדור כדורגל. מגרש משחקים עשיר באפשרויות תחרות עדינות, בין אם זה מוט טיפוס מקביל לילדים לראות מי יכול לטפס הכי הרבה, או מגלשה כפולה, הוא גם תוספת טובה.

ב- Playworld אנו מציעים רכיבי משחקים מיוחדים וציוד משחק עצמאי לילדים מגיל 5 ומעלה. ניתן להתאים את ציוד המשחק החיצוני שלנו לסגנון ולצבע הדרוש לכם עבור מגרש המשחקים האידיאלי שלכם.

אנו יודעים כמה חשוב לספק לילדים חוויה מהנה

וציוד המשחק שלנו תומך ושומר עליהם פעילים. בין אם אתם קונים ציוד משחק מסחרי או מוצר פנאי איכותי, אתם מקבלים סביבה מרגשת עם תקני בטיחות גבוהים שבהם הילדים יכולים לשחק. אנו מעצבים מגלשות ורכיבים של מגרש משחקים, בונים נדנדות ומסגרות פלדה ומעצבים עולמות משחק שלמים שילדים יכולים ליהנות מהם במשך שנים.

עם יותר מ -30 שנות ניסיון עם ציוד משחק באתר ומשחק אני מבין את השוק לגיל הרך

בתי ספר יסודיים, סוכנויות ממשלתיות, כנסיות, ארגונים דתיים ומרכזים להתפתחות ילדים. במאמר זה נבחן מדוע יותר ויותר מומחים להתפתחות ילדים קוראים ליותר מתקני שעשועים ומתקני משחק בחינם לילדים.

מגרשי משחקים הם מקומות בטוחים לילדים לפיתוח כישורים פיזיים

חברתיים, רגשיים ודמיוניים חיוניים. ילדים משחקים בשלבי התפתחות שונים ובגילאים שונים. במאמר זה נבחן לעומק את התפתחות הילדים ואת היתרונות של מגרשי משחקים ומשחק חופשי.

לדוגמא

מגרש משחקים המיועד לילד בן חמש לא יכול להיות אטרקטיבי לילד בן שתים-עשרה ולא מתאים לילד בן שתים-עשרה. יש להקפיד על גיל שבו ילד ישתמש במגרש משחקים, שכן טווח הגילאים נע בין פעוטות (1-3) לתינוקות פגים (10-12). תינוקות וילדים צעירים יותר עלולים להתקשות בשימוש בציוד משחק לילדים בגילאי חמש עד שבע.

הערכת הגיל הצפוי של ילדים במגרש המשחקים חשובה בבחירת פעילויות המציעות אתגר מתאים ומגבלות מקובלות על בטיחותם של ילדים בגילאים שונים

ציוד משחק וחפצים שאינם מומלצים לשימוש בגני שעשועים לילדים בגיל הרך (גילאי 2-5) מפורטים בפרסום על ידי CPSCs, מדריך הבטיחות של מגרש המשחקים הציבורי. דאגה נוספת היא בטיחותם של חומרי המשחקים ואופן בנייתם של מגרשי המשחקים. שקול את גודל וצורת השטח בו אתה משתמש, סוג כיסוי האבטחה ועלויות משלוח והתקנה. החל מציוד משחק איכותי אחד או שניים למטרות מסחר או מגורים, עדיף על סיום עם מגרש משחקים מלא וכרטיס אשראי. תרשים זה מספק הנחיות לגודל השטחים שעליהם צריך לכסות מגרש משחקים עם ציוד משחק מוטורי גס.

אם אתה מתבונן בילד במגרש המשחקים, תראה שהוא נהנה ומתאמן. זה הזמן לתת להם לשחק ולבחור את הפעילות הגופנית שלהם.

מגרשי משחקים הם היבט חשוב בהתפתחות בריאה מכיוון שהם מספקים לילדים מקום בו הם יכולים להתאמן בגוף מלא כולל פעילות גופנית המחזקת את הידיים

הרגליים והגוף. לאחר שהילדים מתרגלים לעסוק בספורט ורואים שזו חוויה נעימה, זה מעודד אותם להישאר פעילים בגיל מבוגר. ה- CDC ממליץ לילדים לעסוק בפעילות גופנית בינונית עד נמרצת במשך 60 דקות לפחות בכל יום וגני שעשועים הם המקום המושלם לעשות זאת.

על פי מחקר חדש מאוניברסיטת מדינת אורגון

בטיחות משטח המשחק, גישה לציוד משחק, פתרון סכסוכים בקרב אנשים דומים לאופן ושיתוף פעולה איכותי עם מבוגרים וסטודנטים הם רק חלק מהגורמים התורמים לשיעור גבוה. חווית בילוי איכותית. זמן ההפסקה מציע לילדי בית הספר היסודי יתרונות פיזיים, קוגניטיביים, חברתיים ורגשיים הקשורים לחוויות מגרש משחקים איכותיות.

המחקר הקיים בנושא הפסקות התמקד בתפקידם בפעילות הגופנית של הילדים

זה גם מציע לילדים הזדמנויות לפתח מיומנויות חברתיות, יחסי עמיתים, חילופי דברים ופתרון סכסוכים. מחקרים קודמים הראו כי השתתפות במשחק מקדמת פיתוח מיומנויות חברתיות ורגשיות כמו הגדרת יעדים ועבודת צוות.