תפריט סגור

מנעולן מוסמך בלבד

מאמר זה נכתב בכדי לעזור לך להבין כיצד להיות מנעולן וכאגודת המנעולנים הגדולה בארץ ובתל אביב ריכזנו רשימה של כל מה שאתה צריך לדעת בכדי להתחיל את הקריירה שלך כמנעולן.

אם יש לך תעודת יציאה מבית הספר או הכשרה דומה ותרצה להיות מנעולן בתל אביב

תוכל להשתתף בקורס המנעולנות שלנו. חניכה כמנעולן בתל אביב היוותה שיקול מרכזי עבור מנעולנים פוטנציאליים. לאחר שתסיים בהצלחה את הכשרת המנעולנות תסיים חניכה אצל מנעולן מנוסה על מנת לצבור ניסיון אמיתי. מנעולנים מתחילים יכולים להתאמן בחברות שונות בתל אביב והסביבה.

עם זאת

עליך להישאר במדינה מסוימת ולקבל רישיון מהמדינה, דבר המחייב זאת באופן חוקי עבור מי שרוצה לעבוד כמנעולנים. מרבית קורסי המנעולנות שלנו מכינים גם אתכם לעסק ונותנים לכם את החוקים המקומיים הקשורים למנעולנות. לכן, חשוב שיהיה לכם גם מנעולן בתל אביב. אם אתה מעוניין במסחר במנעולנים, בין אם בהשתלמויות ובין אם באינטרנט או בקורסים בודדים, הרישיון שלך נדרש.

תל אביב, למשל, דורשת ממנעולנים פוטנציאליים לעבוד במנעולן מורשה לפחות שנתיים לפני שיוכלו להשיג רישיון משלהם. לאחר שצברת ניסיון עם הרישיון, תוכל לעבוד כמנעולן חניך או כעוזר בפיקוח לוקרים מורשים או כשוליה.

במדינות מסוימות

ייתכן שתעבוד עם מנעולן קיים מספר שנים, אך במקרים מסוימים, כל אחד יזדקק למנעולן במוקדם או במאוחר, ובמקרים אלה ייתכן שתצטרך לעבוד כמנעולן באופן מיידי, אם כי הדרישות משתנות ממדינה למדינה. בכל דרך שתבחרו, אם ברצונכם להיות מנעולן ולהמשיך בהכשרתכם, עליכם לדעת כי תהפכו למנעולן בעל הכשרה מלאה לאחר שתסיימו הכשרה בסיסית כמנעולן בתל אביב. תוכלו להשלים חניך של מנעולן בשלושה חודשים בלבד או לעבוד כשוליה מספר שנים. בכל הנוגע להבטיח שמערכות האבטחה שלך יעודכנו נכון, תמיד יש אפשרות טובה יותר, בין אם תבחר להיות מנעולן מוסמך ובין אם לא, מאשר לבחור בין השניים.

אם תשכח את עזרתך לזמן קצר, ייתכן שתצטרך לקבל רישיון כמנעולן רכב, אך רק אם תזדקק לה.

כמובן שלמנעולן רכב יש את ההלוואה והרישיון המתאימים לבצע את העבודה עבורך

אך אם אתה שוכר מנעולן, אם רכושך ניזוק, שירות המפתח אינו יכול לשלם עבור הנזק. אנא הבן כי נצא מאזור השירות שלנו אם נדרש שירות מנעולן מוסמך. השירותים המקומיים העיקריים שלנו בתל אביב ובמרכז מורשים ומבוטחים, כך שתוכלו להיות רגועים כשאתם מתכננים את השירותים שלכם.

עם מנעולן מוסמך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהעזרה שלנו זמינה בכל מקום לפיתרון מיידי.

בכל פעם שאתה מאבד את המפתחות

אתה יכול להיות בטוח ששירות מפתחות מקצועי נמצא במרחק שיחת טלפון בלבד. לאחר שמצאתם מנעולן טוב, שמרו עליו בהישג יד כדי שנוכל תמיד להגיע אליכם. לפני שתבצע את החניכות שלך ותעבוד איתנו, עליך להצטרף לעמותה מקצועית יוקרתית במדינתך.

 

כדי להיות חבר במנעולנים של תל אביב, שירות מנעולן צריך להיות מסוגל להוכיח שהוא מומחה אבטחה מוסמך ביותר. האיגוד  היא הרשות המנהלת שמבצעת את מבחני ההסמכה ומציעה ייעודים כגון "מנעולן מוסמך רשום" ו"מנעולן מוסמך "למי שיעבור אותם. הסמכה זו מושגת על ידי הוכחת יכולת בתחום מנעולנות רכב באמצעות בחינה בכתב להתמחות כמנעולן בתל אביב. החניכה המתאימה כמנעולן מתחילה איתך באתר, בין אם אתה רוצה לעשות זאת באופן אישי ובין אם עם אפשרות יקרה יותר. המנעולן החכם מציע מגוון רחב של שירותי שירות מרכזיים עם טכנאי מנעולנים מוסמכים ומורשים 24 שעות ביממה. הצוות שלנו כולל שני "מנעולנים חכמים" מוסמכים, רשומים ומוסמכים, כמו גם מנעולן מורשה במשרה מלאה שזמין 24 שעות ביממה. שירותי המנעולנות המצוינים בתל אביב מתאימים לכל תקציב, מ -10,000 שח ל -20,500 שח עבור שירות חד פעמי – או – ידידותי.

אם אתה רוצה שמישהו יטפל במנעולים שלך בצורה מקצועית

 

הקפד להזמין איש מקצוע מוסמך והכשרתם לתקן אותם. מדינות רבות דורשות רישיון להפעלת שירותי מפתח ולנעול חברות כדי לאשר כי לשירות המפתח שעובד עבור החברה יש רישיון לגשת לבית הלקוח. הסמכת שירות המפתח, המוצעת בדרך כלל על ידי האיגוד, מוענקת רק לאנשים שגילם 18 ומעלה ואינם מעל גיל 30. הסמכה מרצון זו יכולה להראות ללקוח שלך כי המנעולן שלך עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הכשרה וניסיון.
למידע מורחב בנושא של מנעולן מוסמך בלבד כדאי לבקר ב- eyalock.co.il