תפריט סגור

מהם צמידי טניס ואיך לבחור את הצמיד המושלם

מדריך זה מכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על קניית צמיד טניס יהלומים מושלם ומנחה אותך בתהליך הבחירה בעצמך או באדם אהוב. יש גם תכשיטים – עם טיפים כיצד להפיק את המקסימום מרכישה חדשה.

בהחלט יש משהו שאתה יכול לעשות בכדי לחפש צמיד טניס יהלומים – פנה ליועץ היהלומים שלך, גלה את סגנונות הצמיד הרבים, למד על מקורם של צמידי טניס ובדוק את הקטגוריות השונות של צמידי היהלום במדריך זה.

העצות לתכשיטים ולעיצוב אופנה לעיל שימושיות, גם אם אינך בטוח כיצד לענוד צמיד טניס יהלום או אפילו איזה סוג צמיד לחפש.

אם יש לך תלבושת מסוימת שאיתה אתה רוצה להצטייד

בחר צמיד טניס יהלום המכיל אבן בצבע תואם. אם אתה אוהב את הסגנון הקלאסי של צמידי טניס אבל רוצה משהו לא צפוי בצבעו, בחר בדרמה הבלתי צפויה של צמיד יהלום שחור. קח את הזמן כדי למצוא אפשרות המתאימה ביותר לאורח החיים שלך, אך אם ליבך על צמיד טניס ויש לך מעט מעט מדי תקציב, תוכל גם לבחור בצמיד טניס יהלומים כחלופה. צמידי טניס יהלומים הם השקעה שאפשר לשמור עליה לנצח, והם בחירה טובה עבור בעלי תקציב.

מצד אחד, עליכם לבחור צמיד בזהב 10 – 18 קראט, אך אל תשכחו למצוא איזון טוב בין איכות לערך, מכיוון שאפשר לקנות גם את אחד מצמידי הטניס היקרים יותר בשוק, כמו צמיד טניס זהב עם אבן יהלום.

בחירת יהלום עם פחות קראט עשויה להצביע על כך שאינך רוצה שיהלומים באיכות נמוכה יותר, אך ישנם הרבה יהלומים הכלולים בצמידי הטניס. ככל שתוסיף יותר יהלומים לצמיד שלך, כך הוא יהיה יקר יותר ויהלומי היהלום יהיו טובים יותר.

בדיוק כמו בתכשיטים אחרים

לקנות צמיד טניס במתנה לעצמך או למישהו אחר יכול להיות קצת מפחיד. באופן דומה, יהלומים בצמידי טניס הם גם תכשיט יקר וצריך לטפל בהם כראוי. למרות שהם קטנים יותר בגודל, זה יכול לעלות יותר מהצמיד עצמו כדי לקבל את היהלומים ולכן כל הצמיד מוסמך. אתה לא באמת יכול להשוות את האיכות של יהלום 3 cttw בצמיד טניס.

אמנם הבהירות של יהלומים על צמיד טניס

היא חשובה, אבל הצבע, הגזרה והאיכות חשובים יותר כדי להשיג צמיד מסנוור. מומלץ לבדוק צמידי טניס שונים כדי לראות אם יש הבדל באיכות בין יהלום 3 cttw לבין יהלום 4 ctw. אם אתה בוחר בזהב צהוב או מתכת לצמיד הטניס שלך, הקפד להוריד את סולם צבעי היהלום.

יהלומים הם כמובן אבן החן המועדפת על צמידי טניס

אך ניתן להשתמש בסגנונות רבים ליצירת צבעים. בבחירת רצועת טניס ממתכת או יהלום זוהי בחירה שתלויה בצבע היהלום ובטעם האישי שלך. רוב צמידי הטניס משתמשים ביהלום בעל חיתוך עגול, אם כי סגנונות מסוימים כוללים חיתוך.

ישנן מספר דרכים לענוד צמידי טניס

אך צמיד הטניס הקלאסי בשורה אחת הוא הבחירה המושלמת אם אתה ובן זוגך נוטים יותר לתכשיטים פשוטים. שעון טניס או שעון עם רצועת טניס יהיו בחירה טובה לדרך נינוחה יותר לצפות בטניס וללבוש רצועת טניס. ישנם מגוון סגנונות וסגנונות שונים של שעונים שניתן לענוד כצמידי טניס.

אם אתם משתתפים באירוע זוהר ובאמת רוצים צמיד טניס שיגנוב את ההצגה

אל תסתכלו רחוק יותר מצמיד היהלומים החד-גדילי הקלאסי. הסגנון הפופולרי ביותר של הצמיד הוא של שורה בודדת, אך אתה יכול גם לבחור צמיד בן שלוש שורות אם אתה רוצה להתהדר בתכשיטים שלך באירוע מיוחד. לצמידים אלו שורה כפולה של יהלומים ואבנים יקרות והם ניתנים לערמה באותו אופן כמו צמיד טניס בשורה אחת או אפילו בשתי שורות.

במקרים רבים

הצמידים לגברים רחבים יותר מצמידי הטניס הקלאסיים לנשים ויש להם מספר גדול יותר של יהלומים ואבנים יקרות מאשר עמיתיהם הנשים. כל עיצוב שמשתמש בדפוס חוזר בין יהלום למתכת יכול להיקרא "צמיד טניס", אך תכשיטנים שונים מגדירים את הצמיד באופן שונה.

צמיד טניס

הנקרא גם צמיד מוטבע או נצח, מורכב ממעגל אינסופי של יהלומים ואבנים אחרות. שים לב, עם זאת, צמיד העשוי כולו אבנים יקרות אינו נקרא "צמיד טניס". צמיד טניס שונה מכל סוג אחר של צמיד בכך שהוא מיוצר לרוב ביהלומים בלבד, אך הוא יכול גם להיות שונה מצמידים אחרים בגלל דפוס היהלום.