תפריט סגור

חנויות המזרונים הטובות בישראל

היום סוף סוף קיבלתי את המזרן של אמה קווין ולא יכולתי להיות מאושר יותר, חיפשתי אותו הרבה זמן. קניתי את זה לפני זמן מה, אבל עכשיו רציתי לראות על מה כל המהומה.

קניתי מזרן קצף זיכרון בגודל קינג מאתר האינטרנט שלה והגיע הזמן להשיג אותו

רכשתי בעבר מזרן סגול באינטרנט, אך זו הייתה הפעם הראשונה שקיבלתי מזרן בארגז מיטה. מזרן Saatva זה זמין רק באינטרנט ובתיבות מיטה, כך שהוא מעט יקר יותר מהמזרנים האחרים ברשימה זו.

הם גם צריכים להתמקח על העסקה הטובה ביותר

מכיוון שחנויות מזרנים נוטות להעלות את המחירים שלהן. אם אתה רוצה לנהל משא ומתן על מחיר טוב ולראות את המזרן באופן אישי, אתה יכול לנסות אותו באינטרנט או בחנות עצמה, אך עליך לנסות אותו לפחות פעם אחת לפני הקנייה.

אם אתה קונה מזרן חדש ואינך מרכיב אף אחד מהמזרנים ברשימה זו

אתה עדיין יכול לחסוך את המחיר. אולי לא תוכל לתקצב את כל האביזרים שאתה באמת אוהב, אך ייתכן שתחסוך הרבה וייתכן שיהיה לך סיכוי טוב יותר להשיג עסקה טובה עם מזרן מאשר בחנות מזרנים רגילה.

אם אתה משוכנע ש- DreamCloud

הוא המזרן המתאים עבורך, תוכל גם למצוא מידע על גודל המזרן ומחירו. העלויות שלהם נעות בין כמה מאות דולרים בגודל תאום לכמה אלפי מזרנים בגודל גדול. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על חנויות המזרנים הטובות ביותר בישראל ומחיריהן. כאשר משווים את המזרן מסאטבה עם מותגים אחרים, עליכם בהחלט לבדוק את רשימת מותגי המזרנים המובילים בארה"ב ובקנדה.

אם תבחר מזרן עם סלילים לרכישת המיטה העיקרית שלך, אנו ממליצים לך לעטוף את המזרן בסלילים. אם תיצמדו לטווח המחירים של 1,000 דולר, תוכלו למצוא את חנויות המזרונים הטובות ביותר בישראל עם מבחר טוב של מזרנים צינוריים עבורכם.

בעת בדיקת מזרנים בחנות, נסה לשכב במצב השינה הרגיל שלך למשך 10 דקות לפחות. נסו לשכב על המזרן כמה דקות כדי לקבל תחושה אמיתית לפני שתקבלו את החלטת הרכישה.

אם אתה מתקשה להתאושש ולשכוח משנת לילה טובה

שקול לקנות מזרן קצף זיכרון שיעזור לך לישון טוב יותר בלילה. אם אתה לא יכול להרגיש בנוח במיטה כל לילה, מזרן קצף זיכרון הוא בחירה מצוינת עבורך. אם אתה מתקשה להרגיש נוח במיטה כל לילה, שקול לקנות ולרכוש מזרני קצף זיכרון שיעזרו לך לישון טוב יותר בלילה.

מזרנים היברידיים נוטים להעניק תחושת מזרן מסורתית יותר תוך יצירת לחץ – מה שמקטין את היתרונות של מזרן קצף זיכרון כמו נוחות, נוחות ונוחות.

המזרן של ישן ממוצע

הוא בדרך כלל מזרן קצף שאינו מספק תמיכה מספקת לאנשים גדולים יותר. מזרני ליבת קפיצים בדרך כלל ממוצעים מבחינת נוחות וביצועים, אך מזרני קצף של איקאה נותרים מאחורי שביעות הרצון הממוצעת מקצף הזיכרון, למרות שקיבלו דירוגים גבוהים.

בסך הכל, דירוג המזרנים של איקאה היה מרוצה יותר מאיכות המזרן מאשר מהנוחות והביצועים שלו. 75% ממזרני האיקאה שבדקנו היו מספקים מבחינת נוחות, ביצועים ושביעות רצון כוללת מהמזרן שלהם.

אנחנו בודקים מזרנים כבר למעלה מ 5 שנים, אז אנחנו יודעים מה לעשות כשבוחרים מזרן. ג'ו בדק באופן אישי כמעט 250 מזרנים וממליץ תמיד לאנשים לבצע את המחקר לפני שהם קונים מיטה חדשה.

עם כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון

קניות בחנויות מזרונים מומחים יכולות להועיל ביותר. לחלקם מבחר קטן יותר מחנויות מתמחות וייתכן שתוציאו יותר, אך כשקונים מזרנים בחנויות תוכלו לבדוק את המיטה ביסודיות לפני שתקבלו החלטה. כשאתה קונה את המזרן שלך באינטרנט או בחנות, כדאי שתדע להשיג את המחיר הטוב ביותר. ביבי היא דרך נוחה למצוא מזרן ללא טיול בקניון, ויש בה מבחר קטן של חנויות מתמחות.

אל תשכח את 350 $ כשאתה קונה מזרן לג'נד, כי זה אחד המזרנים הטובים בעולם והמזרן היקר ביותר בישראל.

מזרן Saatva מגיע עם אחריות למזרן למשך 15 שנים המכסה את כל ליקויי המזרן

תקבל תוספת של 300 דולר בהטבות, כולל מגן מזרן, סדינים וכריות לרכישת מזרון שלך ב 28 בפברואר. כשתרכוש חבילת מזרן Tempur – Pedic מוסמכת, תקבל 300 אביזרים חינם. כרית, סדין וכרית מפוארת במחיר של 200 דולר בתוספת 500 דולר אביזרים נוספים בסך כולל של 1,500 דולר.