תפריט סגור

המדריך לאיתור נזילה בבית

מדריך המים הבית החכם הוא מדריך מקיף לאיתור ותיקון נזילות, הן בבית והן בחוץ. זהו משאב יקר שיעזור לך לאסוף מידע והערכות לדליפה. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לקבוע היכן בדיוק תוכל לחפש טיפות פגומות ולעצור אותן במסלולם.

אם ברצונך ללמוד עוד כיצד למצוא נזילות מים במחתרת

המשך לקרוא כדי להדריך אותך בתהליך. חברינו בשירותי הפיקוח של בוגס כתבו מדריך מצוין למציאת נזילת מים מתחת לאדמה שעליכם לבדוק. פעל לפי ההוראות הקצרות שיסבירו כיצד למצוא מקור מים וכיצד ואיפה לתקן אותו בקירות שלך, שלב אחר שלב.

בדוק כל סנטימטר מרובע בביתך אם הדליפה נובעת מדליפה בגג או חיווט פגום

עליכם לעבור ולברר היכן נזילות המים ואיפה הן. בעליית הגג יש לרסס מים עם הסביבה ולהתיז כדי למצוא את הנזילה. אם אתה צריך לתקן נזילה בצינור המים, אתה יודע לא רק אילו חומרים אתה צריך לתקן, אלא גם כמה זמן זה ייקח. אחרי שעברתם את כל זה וקבעתם לאן דליפו המים שלכם, עליכם רק למצוא היכן הם נמצאים בעליית הגג שלכם.
לעוד פרטים על איתור נזילה והמדריך לאיתור נזילה בבית יש לגשת לאתר mghs.co.il

אם אתה מבצע את השלבים שלעיל ודליפת המים אינה נמצאת במד המים שלך

בשסתום הראשי או בכיבוי, זה אומר שהוא נמצא במקום אחר בבית שלך. המקום הראשון לחפש נזילות הוא בתחתית הגג, בעליית הגג, בקומת הקרקע ובכל סנטימטר מרובע אחר בתוך הבית.

למרבה הצער, רק בגלל שזה המקום הסביר ביותר לדליפה, זה לא אומר שהדליפה עומדת בכללים ומתרחשת איפה שהיא. המקומות הנפוצים ביותר בהם ניתן לבדוק נזילות בביתך הם המקומות בהם חיישני מים מצפצפים.

חיישני נזילת מים מסורתיים פשוט מפעילים אזעקה חודרת כאשר מתגלים מים

אך תבחין בדליפה רק אם אתה נמצא בטווח שמיעת ביתך. אם אין בביתכם מערכת לזיהוי נזילות מים או התקן, עדיין תוכלו לבדוק בבית אם קיימת נזילות מים על ידי שמיעת צליל מים מטפטפים. דרך מעשית שכזו לדעת כי נזילות מים בבית היא פיקוח על חשבונות המים.

זה לא רק יעזור לך למצוא את המקור המדויק

אלא גם לקבוע את הסיבה. אם אתה מאמין שיש לך נזילה במד המים שלך או במערכת גילוי נזילות מים, חזור לסעיף "קרא מד מים" כדי לאשר את הדליפה. מציאת גג דולף בתוך הנכס שלך אפשרית, במיוחד אם מדובר בנזילה קטנה, ואתה יכול לעשות זאת. עם זאת, אם מים עוברים דרך הגג והצינור דולף, ייתכן שיש נזילה נוספת, גם אם הגג שלך לא דולף. זה יכול להיות קשה למצוא נזילות בגג, שכן לפעמים זה יכול להיות קשה למצוא נזילות, אפילו עם הציוד הנכון.

גלאי נזילות ישתמשו בשיטות זיהוי נזילות מיוחדות כדי לקבוע את מיקום נזילות המים התת קרקעיות. אתה יכול לחסוך זמן וכסף על ידי איתור הנזילה עם מד לחות במקום לתת לזה לקרות.

בדוק אם יש חורים או נזילות בצינורות נחושת

כדי לראות עד כמה נזילת מים עשויה להיות בביתך. אם אתה עדיין לא מוצא את הנזילה, התקשר לקבלן מקצועי של גג שטוח כדי למצוא ולתקן אותה. אם זה יתגלה כקשה מדי, לא תרגיש רע אם תצטרך לבקש עזרה או לשלם לגגן כדי לתקן זאת עבורך. התחל את חקירת נזילות המים שלך על ידי כך שאינך רואה או בודק נזילות מים בגג, בקירות או בחלקים אחרים של הבית.

אם זה לא עובד

אתה יכול לרסס את מה שמכונה אבקת זיהוי נזילות על האזור שלדעתך יכול להיות מקור הנזילה. מכיוון שלא תמיד נזילות נראות, אינסטלטור יכול להשתמש בסונאר או בגלאי נזילה כדי לזהות נזילות בזמן קריאת המונה שבדרך כלל יוצא מהמכשיר. זה מאפשר לקבוע אם צלחת דולפת והיכן היא ממוקמת. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד לתקן נזילה בסקרמנטו, ולקרוא למידע נוסף.

בדוק את כל השטחים הציבוריים ובדוק נזילות מים בקווי הביוב והספק

והאם אתה יכול לעשות זאת בבטחה ולהרגיש בנוח בחדר הזחילה. אם בדקת את כל השטחים הציבוריים ואתה עדיין מתקשה למצוא נזילת מים, אל תפחד להתקשר למפקח. ברגע ששמת לב שקיימת נזילה, התקשר לאינסטלטור שיעזור לתקן אותה. שרברבי איתור הנזילות של רולט משתמשים בטכנולוגיה האחרונה לגילוי נזילות כדי לזהות את מקור הנזילות בצנרת ולהנחות אותך בתיקונה.