תפריט סגור

איך לבחור תמונות לבית

אני אוהב מסכי תמונות ולעתים קרובות שואלים אותי איך מכינים אותם, אבל אם את אמא עסוקה, אפשר לדחוף את זה לרשימת המטלות. לאחר שעברתי לגור לפני קצת יותר משנה, יצרתי קיר גלריה לביתי החדש ורציתי שיעשה רושם אישי ובלתי ניתן לטעות בביתי. החברים שלי בעיצוב פנים המליצו להציג אמנות, טבע דומם ואוכל במטבח, ולא דיוקנאות. אז הם נראים נהדר ואתה יכול לשנות אותם כמה שתרצה ואני אוהב אותם.

אם ברצונך לתלות מספר רב של תמונות אך אין בהכרח מקום עבורן

עליך לשקול להשתמש במסגרות תמונות. אם אינך יכול לבחור ערכת נושא לתמונות שלך או סתם רוצה להציג תמונות ללא תיאום, חבר חלקן יחד על ידי בחירת מסגרות תואמות שיכולות להיות באותו גודל או למגוון גדלים.

השתמש בסגנון מסגרת זה בביתך לכמה מההדפסים היקרים ביותר שלך, או משוך כמה יחד כדי ליצור את קיר הגלריה שתמיד רצית.
למידע נוסף על תמונות לבית ואיך לבחור תמונות לבית כדאי לגשת לאתר decormore.co.il

אם עדיין אין לך קיר גלריה בבית שלך, יתכן שאורגניק לא יהיה הראשון עבורך. לאחר שתכננתם את החלל שלכם והחלטתם לבנות אותו, בצעו ריצת ניסיון כדי לוודא שאתם מרוצים מהשטח.

כמות השטח שנותרה לקיבוצי תמונות תלויה בגודל המסך ובמרחב לריהוט

אך 2-5 תמונות זו התחלה טובה. למד כיצד לסדר אותם בצורה הטובה ביותר כך שתפיק את המרב מהשטח שלך מתמונה לתמונה. ברגע שהחלטתם על גודל האמנות שאתם צריכים לבחור, הביטו בקיר שתמלאו לפני שתחליטו על איזה גודל האמנות צריכה להיות. למידע נוסף על גודל, תוכלו לקרוא כיצד לבחור אמנות קיר בגודל המתאים לחדרכם. בחר יצירה מסדרת האמנות שלך שאורכה זהה לריהוט שלך אך קטן יותר. החזיקו כמה חלקים קטנים יותר ביחד כדי ליצור קולאז 'שמביא חמימות לחדרכם. הנה דוגמה ויזואלית שעשויה לגרום לך לרצות להדפיס תמונות גדולות בפעם הבאה שאתה מקשט את הבית שלך. אם יש לך מספר רב של תמונות של משפחתך עם ילדים, עליך להגדיל אחת או שתיים מהן לשימוש כגרפיקה לחדר האוכל שלך. שלב את מה שאתה רוצה, בין אם זו תמונה של המשפחה כולה או סתם ילד בפרט, כמו זו של המשפחה שלי.

התבונן בתוכנית זו להדמיית אמנות קיר שמאפשרת לך לדמיין את האמנות שלך על רקע שונה בתמונות החדר שהעלית

לשרווין – וויליאמס ולספר באר יש אתר נהדר בו תוכלו לנסות את הצבע במגוון צבעים וגדלים בחינם. אם אתה יכול לסיים אוסף תמונות בר-קיימא ולהפוך את התמונות מוכנות לרשימה שלך, עשה את השאר בעצמך. זה מביא אותנו לשלב הבא: כיצד לצלם תמונות נדל"ן טובות כמו מקצועיות.

אני באמת מקווה שעצות אלה יעזרו לך ליצור גלריה או קיר עם תמונות משפחתיות בביתך. מצא את מה שאתה רוצה להתחיל, עגן את הגלריה שלך ותן לעצמך מקום להתחיל.

אם יש לך סדרת תמונות משפחתיות שתרצה לשתף

נסה סידור קיזוז שמופיע על מדף תמונות צר. רשת מדויקת נותנת רושם גרפי ורשמי, אך כל קיבוץ תמונות כמו זה עובד. יש לי תמונות שתלויים בריבועים ובמלבנים, וניתן לזהות אותם באופן מיידי על ידי צורתם. כל יצירות האמנות צריכות להיות מרוכזות על שתי נקודות כדי לגרום לחלל להרגיש מאוזן, ולכן קיבוץ תמונות לפי אחת בלבד עובד טוב.

אין נוסחה אחת שיכולה לעזור לך לבחור אמנות לחדר האהוב עליך בבית

אך למרבה המזל יש מדריך אמין להתייחס אליו כדי שנוכל להפריד ביעילות בין האמנות שאתה רוצה לבין האמנויות שאתה באמת צריך . אומנות הקיר הנכונה יכולה לתת את הטון של החדר, לשמור עליו מזמין, לתקשר איזו משפחה אתם ולהגדיר חללים שונים. ישנן דרכים רבות ושונות לבחור את אמנות הקיר המושלמת לכל חדר. למרות שאין כללים קבועים לעיצוב הבית שלך, ביצוע הוראות בסיסיות אלה יסייע לך לבחור את הקירות והיצירות המושלמים שלך.

על ידי בחירת אמנות המשלימה את פנים חדר האמבטיה שלך, תוכל להגן על האמנות שלך מפני בלאי. אינכם רוצים לבחור אומנות שאינה משתלבת בשאר הרהיטים, לכן חשוב לבחון את הפרט הזה היטב.

כך לגרום לקיר גלריה להיראות כאילו הורכב על ידי אחד האמנים המוכשרים בעולם האמנות, או אפילו על ידי אמן מקצועי בעצמו.