תפריט סגור

האם לבחור השתלות שיניים או ציפוי

לדוגמה, אם אתה מחליף ארבע שיניים בשתלים דנטליים ברצף, שימוש בזוג שתלי גשר חרסינה משתלם יותר מאשר שימוש בשתל וכתר אחד בכל עמדה.

בקיצור

שתלים מתאימים להחלפת שן חסרה ואילו ציפויים משפרים את המראה האסתטי של השיניים. אנשים חושבים לעתים קרובות על שחזור שיניים שבורות באמצעות שתלים או ציפויים, אך המנצח נותר שנוי במחלוקת. בעוד שציפוי שיניים נהדר לפתרון בעיות קוסמטיות קלות עם החיוך שלך, שתלים דנטליים משמשים כדי להחליף לחלוטין שן חסרה או פגומה קשות.

שתלים וציפויים הם שתי אפשרויות שיניים ברות קיימא ואין להשתמש בהן לבד

כמו שתלים דנטליים, ניתן להשתמש בציפוי לתיקון מראה של שן אחת או שתיים, או להשתמש בציפוי פה מלא כדי לשפר את מראה החיוך כולו. ניתן להשתמש בציפוי לתיקון פגמים, רווחים, שיניים שבורות או חסרות, וניתן להשתמש בו לשיניים עליונות ותחתונות. כמו כתרי חרסינה, ציפויים מחקים את המראה של שיניים טבעיות, אבל הם שמרניים יותר.

ציפויי שיניים עשויים מקרמיקה רפואית ומתאימים לשיניים טבעיות

ציפוי שיניים מורכב ממעטפת חרסינה דקה ומתאימים למשטח הקדמי של השיניים. שיניים בלויות מכיוון שציפויים מחקים את הצבע והמראה הטבעיים של שיניים אחרות, הם יכולים ליצור חיוך אחיד ויפה. זמן הציפוי קצר בהרבה מאשר עם השתלות שיניים, מה שהופך את הציפוי לדרך המהירה ביותר לכסות שנים של שחיקה של שיניים.

עבור שיניים גלויות

אם יש לך עסק עם שיניים סדורות, מוכתמות, לא במקום או בלויות, ייתכן שתזדקק לציפוי. אם יש לך את כל השיניים שלך אבל רק רוצה לשפר את החיוך שלך, ציפוי עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. אם הבעיה שלך היא קוסמטית גרידא, פורנירים עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר שלך.

עם זאת

טיפולי שיניים אלה עשויים להיות יקרים, והמחיר ישתנה בהתאם לרופא השיניים אליו תבקר. אם השיניים שלך פגומות ויש צורך לתקן אותן באמצעות רפואת שיניים תותבת או קוסמטית, לאור האפשרויות הרבות, ייתכן שיהיה קשה לקבוע איזה הליך שיניים הוא הטוב ביותר עבורך. בין השתלת שיניים לציפוי, קשה לדעת איזו החלטה דנטלית יש לקבל לתיקון שן שבורה.

אם תרצה לדעת יותר על אפשרויות רפואת שיניים קוסמטית

עיין במדריך המלא שלנו להשוואת ציפויים ושתלים. אנו נענה על שאלות בנוגע להליכי שיניים, כמו כמה זמן מחזיק ציפוי והאם השתלות שיניים זולות יותר מציפוי, ונספק לך את המידע הדרוש לך. אנו מקווים שמדריך זה יעזור לך להבין את היתרונות, ההבדלים והעלויות של כל הליך שיניים.

אם אינכם בטוחים אם אתם זקוקים לציפוי או שתלים

אל תהססו לפנות אלינו ב-Forest Park Dental. רופא השיניים שלך יוכל לספק לך יותר מידע על השתלות שיניים מאשר על ציפוי, כך שתוכל לבחור את הטוב ביותר עבור הצרכים והתקציב שלך ולעשות את הצעדים הראשונים לקראת חיוך יפה יותר. שקלול היתרונות והחסרונות של פורנירים לעומת שתלים יעזור לך לבחור את ההליך הטוב ביותר לצרכים שלך.

הארלי סנט סמייל מוצאת שהבחירה בין ציפוי שיניים לשתלים יכולה להיות קשה במיוחד

אז אם אתה מתקשה להחליט בין השניים, אנא המשך לקרוא כדי ללמוד את ההמלצות שלהם. בדרך כלל, אנשים בוחרים בציפוי כי הם עוזרים להבטיח חיוך הוליוודי מושלם ובוחרים בשתלים דנטליים על שיניים חסרות. בסופו של דבר, הבחירה בין ציפויים לשתלים תלויה בבריאות הפה והשיניים שלך.

מצד שני

אם יש לך נזק קוסמטי קל כמו שבבים, כתמים וסדקים על השיניים שלך, ציפוי עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר שלך. בנוסף, ייתכן שיהיה עליך לבצע בדיקות נוספות בשתל, וברגע שציפוי החרסינה מונח על השן, הוא אינו דורש תחזוקה רבה. אם השיניים שלך זקוקות לשיקום קוסמטי, אתה עשוי לתהות אם אתה צריך ציפוי חרסינה או השתלת שיניים.

אם אינך מתלהב מהרעיון של ניתוח שיניים

או פשוט רוצה לתקן את מראה השיניים שלך במקום להחליף אותן לגמרי, ציפויי חרסינה הם אופציה מצוינת שיכולה לשנות לחלוטין את מראה החיוך שלך . ציפויי ציפוי הם קונכיות חרסינה דקות המעוצבות כך שיתאימו לשיניים שלך. במקום להחליף שיניים, הם מחליפים את השיניים הנוכחיות שלך כדי לתת לך את החיוך שתמיד חלמת עליו.

ציפויי חרסינה הם האפשרות הטובה ביותר לשיפור אסתטי שמרני של שיניים וחיוכים טבעיים

רוב הציפויים עשויים מחרסינה או קרמיקה ויכולים לתקן מגוון בעיות שיניים אסתטיות, החל משברים וסדקים ועד לכתמים ורווחים בשיניים. ציפויים אידיאליים לתיקון פגמים כגון שיניים סדוקות, שיניים עקומות או כתמים.

ציפויים, לעומת זאת, הם שיטת שיקום שמרנית המאפשרת לשקם את פני השן אם היא נשברת, סדוקה, דהויה או לעזור ליישור מעט את השיניים. מצד שני, ציפוי משמש בצורה הטובה ביותר לתיקון בעיות שיניים אסתטיות קלות, כולל סתתים, הכתמה ורווח.

למעשה תבזבז יותר זמן על השתלות שיניים מאשר ציפוי

במיוחד כאשר אתה צריך השתלות עצם או חניכיים כדי לתמוך בשתלים הדנטליים שלך. הפורניר מוחלף כל 10 שנים, והעלות לכל שן יכולה להגיע עד 1,000 דולר, בעוד שעלות השתלים יכולה להגיע עד 5,000 דולר לשן לפתרון עמיד יותר. מכיוון שציפוי לא יכול להחליף שיניים חסרות, השתלות שיניים עדיפות בדרך כלל על גשרים מסורתיים או תותבות חלקיות נשלפות. יש לציין שהציפויים מיועדים לכיסוי שיניים פגועות.

במקום זאת

הם נועדו להחליף שיניים שנפגעו עד כדי כך שצריך להסיר אותן, או שיניים שאבדו עקב טראומה, הליכים רפואיים או תאונות. שתלים דנטליים יכולים לרפא בעיות קוסמטיות הנגרמות כתוצאה משיניים חסרות או עששת, אך יש להן גם כמה פונקציות לא קוסמטיות חשובות, כולל לעיסה ודיבור. אם השיניים שלך נפגעו קשות ויש להסירן, או אם חסרה לך שן אחת או יותר, ייתכן שתזדקק להשתלת שיניים כדי להגן על מערכת הפה והעיכול שלך.
למידע מורחב בתחום של השתלת שיניים לסת עליונה מחיר ניתן לבקר באתר dental-clinics.co.il

נספר לכם באילו מצבים כדאי לכם לשקול שיניים תותבות או ציפוי

מה מייחד אותם, היתרונות שלהם, ונעזור לכם לבחור את האפשרות הטובה ביותר. הבחירה בין ציפוי שיניים לבין שתלים קלה מאוד כאשר יש לך רופא שיניים אמין בקרבתך. הבנה טובה יותר של מה שקורה לפה ולסת שלך כאשר שן אובדת יכולה לעזור לך להחליט אם ציפוי או שתלים דנטליים מתאימים לך. איגוד השיניים האמריקאי מגדיר ציפויים כמארזים מעוצבים במיוחד המכסים את החלק הקדמי של השיניים.