תפריט סגור

כמה עולה אמבולנס פרטי

העיר ניקולס הילס, אוקלהומה מציעה תוכנית מנוי של $2.50 לחודש עבור נסיעות אמבולנסים ללא עלות ישירה, אך מי שאינם חברים משלמים $1,100 ועוד $9 למייל עבור שירותי אמבולנס. מכבי האש והמחלקה לשירותי רפואה דחופה גובים רק עבור הסעות אמבולנס.

בעוד שעשויים להיות מאות שירותי אמבולנס שיכולים לענות למיליוני קריאות חירום בכל שנה

ישנם אמבולנסים אחרים בבעלות פרטית המציעים שירות גמיש יותר מ-911 EMS. EMS או אמבולנס עירוני מסיעים את החולה לבית החולים הקרוב ביותר תוך 10 דקות מנקודת האיסוף. עם זאת, רופאים מסוימים עשויים להמליץ על שירותים פרטיים ספציפיים. במילים פשוטות, חברות אמבולנסים פרטיות מתמחות בהסעות ללא חירום. משלוח עם מומחה עשוי לגרור עמלה של $450 בתוספת $6.50 למייל. ניתן ליצור קשר עם שירותי אמבולנס פרטיים באמצעות המשרדים ומספרי הטלפון הספציפיים שלהם.

הם גם מסיעים חולים לבתי אבות וממנו

שירותים פרטיים עשויים להציע שירותים מחוץ לעיר מכיוון ששירותי רפואת חירום אינם מורשים לעשות זאת. חברות מסוימות זקוקות לאמבולנסים לעובדיהן, במיוחד כאשר מתקיימים אירועים מחוץ למשרדיהן. חברות אמבולנסים פרטיות מטפלות בדרך כלל בהסעות שאינן חירום, בהסעת חולים בין בתי חולים, בתי אבות ומתקני טיפול אחרים, בעוד ששירותי רפואה עירוניים וחירום מגיבים לקריאות חירום ומצבי חירום אחרים. ענף שירותי האמבולנסים כולל מפעילים פרטיים ועירוניים, המספקים בעיקר הסעות חולים לצד טיפול רפואי ביבשה או באוויר.

בניגוד לאכיפת החוק ולרוב הכבאים

אמבולנסים הם בבעלות פרטית כמעט כמו גופים ממשלתיים (כגון מכבי אש או מחלקת בריאות הציבור). יש להם גם אמבולנסים, כסאות גלגלים וציוד אחר הדרוש להסעת חולים שאינם מסוגלים ללכת או לזוז. דמי שירות אמבולנס פרטיים אינם מוסדרים. עם זאת, אנשי אמבולנס מקבלים תעריף שעתי ללא קשר למספר הנסיעות שהם עושים. אם האמבולנס מונע על ידי פרמדיקים ולא על ידי טכנאי רפואת חירום, הדבר יביא לשכר גבוה יותר גם אם החולה לא נזקק לשירותים ברמה פרא-רפואית.

לפי רשת Kaiser Health

חלק מהמבטחים מאמינים שספקי ER בוחרים שלא להתקשר עם מבטחים מכיוון שכאשר הם מחייבים ספקים מחוץ לרשת, הם לא יוכלו להחזיר כל כך הרבה עבור השירותים שלהם. צרכנים רבים מגלים שהם יכולים לנהל משא ומתן עם חברת האמבולנסים ולקבל הנחה על החשבון, במיוחד אם אתה מוכן לשלם מיד.

חלק מחברות אמבולנסים פרטיות מעריכות כי 50-60% מהמטופלים שלהן אינם יכולים לשלם את החשבונות שלהם

ולכן העלויות הללו מגולגלות למטופלים שיכולים לשלם. ולמטופלי Medicare המשתמשים באמבולנסים, הממשלה הגבילה את הסכום שחברת האמבולנסים מחזירה.

עבור חולים ללא ביטוח בריאות

עלות שירותי האמבולנס תלויה בדרך כלל במיקום, אם הנסיעה דחופה או מתוכננת, כמה מיילים נסע החולה, והאם נדרשת תמיכת חיים או תמיכת חיים בסיסית. לדוגמה, אמבולנס המספק תמיכת חיים בסיסית בעיר שיקגו עולה 725 דולר ועוד 15 דולר למייל, בעוד טיפול מתקדם לתמיכה בחיים עולה 850 דולר ועוד 15 דולר למייל. לדוגמה, אם מטופל משתמש באמבולנס עם תמיכת חיים בסיסית במצב חירום בעיר, תשלומי Medicare נעים בין $324 ל-$453 בתוספת $7.29 למייל.

עבור חולים עם ביטוח בריאות

דמי כיס עבור שירותי אמבולנס מורכבים בדרך כלל מתשלום השתתפות עצמית של $15 עד $100 או יותר, או ביטוח משותף של 10% עד 50%. חלק מספקי אמבולנסים "משלמים את החשבון" – מחייבים את המטופל עבור יתרת החשבון מעבר למה ששילמה חברת הביטוח אם אין להם חוזה עם אותה חברת ביטוח; כמה מדינות אסרו את הנוהג.

לפי שירות האמבולנס של וודבורן בוודבורן

אורגון, החולים המבוטחים מסחרית משלמים בממוצע 432 דולר מכיסם. לשם השוואה, אמבולנס אווירי עולה בממוצע 21,700 דולר לאחר תשלום עבור הביטוח. בשנת 2017, ספקי אמבולנס אוויר גבו בממוצע 36,400 דולר עבור הובלת מסוקים של חולים מבוטחים פרטיים. עם זאת, דיווחים אומרים כי 79% מהמטופלים המשתמשים באמבולנס קרקעי יכולים לקבל בממוצע 450 דולר לאחר תשלום עבור הביטוח.

במילים אחרות

Medicare משלמת מעט פחות עבור נסיעות אמבולנס מהעלות האמיתית של הנסיעות. בעוד שהמיסים מספקים את רוב המימון התפעולי, עמלות האמבולנס שגובות על ידי חברות הביטוח הן בערך $1 לכל $8 שהוצא על EMS. על פי מסמך שפרסם משרד רואי החשבון הכללי, הצוות הרפואי מהווה כ-61% מעלות התפעול של אמבולנס זה. גורמים כמו עלויות נסיעה, ציוד רפואי בשימוש ומשכורות המשולמות לאנשי אמבולנס, כולם משחקים תפקיד בעלויות שאתה צובר.

ישנם גורמים רבים שתורמים לעלויות האמבולנס הגבוהות שלנו

מעלויות ציוד ושכר צוות ועד ליקויים בהחזר האמבולנס. ראינו כאשר אמבולנסים לוקחים חולים בתרדמת לבתי חולים שאינם מקבלים את הביטוח שלהם, הם עלולים לשלם חשבונות רפואיים אדירים. אם הסיבה לנטילת אמבולנס נחשבת כ"כורח רפואי", רוב קופות החולים ישלמו עבור אמבולנס באותו אופן כמו כל הוצאות רפואיות אחרות הקשורות לתאונה. נסיעות אלו עשויות להיות יקרות, אך הליכים רפואיים רבים כן.

גורם חשוב נוסף שקובע את עלות פתיחת עסק אמבולנסים בארה"ב

הוא מקור החומרים המתכלים כגון ציוד רפואי וציוד המשמשים באמבולנסים, בנזין או סולר, תחזוקה וכו'. עלות התשלום עבור ביטוח הוא גורם חשוב נוסף שיקבע את העלות הכוללת של תחילת שירות אמבולנס בארצות הברית של אמריקה. לדוגמה, Nada Insurance ו-Aflac, חטיבה של איגוד סוחרי הרכב הלאומי, שתיהן מציעות ביטוח תאונות שיגבה תשלום עבור חלק משירותי האמבולנסים שאינם מכוסים על ידי מבטחי בריאות חולים גדולים. כך תוכלו לבקש מבית החולים להזעיק את האמבולנס הנכון ללא כאב הראש של תשלום החשבונות מכיסכם הפרטי.