תפריט סגור

איך בוחרים בית אבות לבן משפחה

כאשר אדם אהוב זקוק לרמה זו של טיפול, בני משפחה מתקשרים לעתים קרובות ומחפשים מידע כיצד למצוא בית אבות. אם בית האבות לא נמצא בקרבתך, הוא צריך להיות ליד בן משפחה אחר שאתה סומך עליו ורוצה להיות שם כדי לתמוך ביקירך. הקירבה לבית אבות מאפשרת לך גם לטפל באופן פעיל ביקיריך המזדקנים ולהשתתף בכל אירוע מיוחד שמארח בית האבות. במאמר זה נסכם כיצד תוכלו לבחור בית אבות

מציאת צוות שיעשה מגדרם

אז איך בוחרים בית אבות?  לבקר את יקירכם יכול לשפר מאוד את איכות חייהם בבית אבות. איכות הטיפול בדרך כלל טובה יותר אם בני המשפחה יודעים שהמטפלים של אהוביהם מתבוננים ומערבים אותם. עדיף להיפגש ולשאול שאלות את האחראי על הטיפול, לא רק את מי שמכיר את בית האבות.

הבחירה צריכה להתבסס על האישיות וההעדפות הייחודיות של האדם הזקוק לטיפול. אם אתה מישהו שזקוק לטיפול, תרצה להיות קרוב ככל האפשר למשפחתך. אתם רוצים להיות בטוחים שהמבנה שתבחרו יעניק לקרובי משפחתכם טיפול קשוב ומכבד.

איך בוחרים בית אבות

לכן חשוב לדעת איך לבחור מוסד סיעודי אם אתה צריך מישהו שאתה אוהב

אם אתם עדיין שואלים את עצמכם איך בוחרים בית אבות, זכרו שאמון בטיפול ארוך טווח הוא קריטי, ואף עשוי להיות האופציה האכפתית ביותר כאשר יש צורך  להבטיח שלאדם יש את כל העזרה הדרושה לו, הוא קרוב לאחרים לצורך גירוי חברתי ונמצא בסביבה בטוחה. דוגמה לשהייה ארוכה היא טיפול במי שכבר אינו יכול לקבל בבטחה טיפול ביתי.

כולם מציעים טיפול לטווח ארוך

ובתי אבות שונים מציעים שירותים ושירותים רפואיים רבים ושונים, לכן חשוב לדעת מה מציע בית האבות שאתה שוקל. בעוד שאיכות הטיפול והנוחות של אדם אהוב צריכות להיות בראש סדר העדיפויות בבחירת בית אבות, זה יכול להיות מועיל להתחיל לצמצם על בסיס עלות ומיקום. אם אינכם מוצאים את הפתרון המתאים, או אם יקיריכם המבוגרים מתנגדים בתוקף למעבר דירה, בית אבות אכן יכול להיות פתרון מצוין עבור חלקם, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות לטיפול ביתי.

אם לבן משפחתך יש בעיית זיכרון, עליך לחפש מתקן שיש לו יחידת זיכרון מתאימה ומשאבים לטיפול בתושבים עם צרכים כאלה. נציב תלונות הציבור בכל מדינה פועלים כמקשר בין תושבים ומוסדות ולעתים קרובות מציעים משאבים לבחירת דיור. מיטב המוסדות אוספים מידע על טעמם, אי-אהבתם והרקע של תושביהם ומשתמשים באופן פעיל במידע על טעמם של דייריהם בעת תכנון הטיפול. כאשר בני משפחה וחברים קרובים מספיק כדי לבקר לעתים קרובות, הם יכולים לפקח על הדיירים, להשתתף בתכנון הטיפול ולהגיב במהירות למקרי חירום.

ניתן להסתבך במהלך המעבר על ידי ביקור תכוף בבית האבות, שיחה עם הצוות, והשתתפות הן בישיבות תכנון הטיפול והן במועצה המשפחתית של בית האבות.