תפריט סגור

השכרת כיסאות בר לאירועים

כסאות בר להשכרה

גם אתם מחפשים השכרת כיסאות בר לאירוע? רוצים להשכיר כיסאות בר?

הגעתם למקום הנכון, חברת DBO Events השכרת ציוד לאירועים, משכירה כיסאות בר, שולחנות בר, ריהוט וציוד משלים לאירוע. אז, איך לבחור סוגי הושבה?

  • איך לשלב כיסאות בר עם הושבה בגובה רגיל?
  • מה הגובה המקובל של כיסא בר?
  • היכן להציב את כסאות הבר באירוע?
  • מה כיסאות בר להשכיר?

כל אלו ועוד במאמר שלפניכם.

בחירת כיסא בר לאירוע

השכרת ציוד לאירוע יכולה להיות חגיגה לעיניים. אבל יש גם כאלו שמסתבכים בקלות, חברת DBO Events אירועים תשכיר לכם ציוד שמתאים לכם ותעזור לכם ליצור אירוע מוצלח ובין היתר גם כסאות בר להשכרה. אנו נעזור ונבחר יחד איתכם כיסאות בר להשכרה שיתאימו לאירוע שלכם.

איך לשלב כיסאות בר להשכרה? שילוב כיסאות בר להשכרה יעשה ע"י הצבתם באזור שנבחר. יצירת אזור אחד שבו הישיבה גבוהה יותר מהשאר תגרום ליצירת רבדים שונים של ישיבה באירוע. משחק הגבהים כמו גם הנופח העיצובי ששולחנות בר מוסיפים יהפכו כל אירוע לסיפור הצלחה.

מה הגובה המקובל של כסאות בר?

הגובה המקובל של כסאות בר להשכרה הינו בין 70 ל 80 ס"מ. הגובה משתנה בהתאם לשולחן בר שסביבו נציב את הכיסא. תבחרו כיסא בר שיתאים לאירוע שלכם ולגובה שולחן בר להשכרה. כמו גם בצבע ובחומרים שמתאימים לכם.

כמה כסאות בר להשכיר?

כדאי לחשב את כמות האורחים וכמובן לפלח אותם לקבוצות גיל. זוגות, משפחות, יחידים, צעירים, מבוגרים, ילדים. לאחר שפילחנו אותם לקבוצות לוקחים את הקבוצות הרלוונטיות שהם צעירים, יחידים, זוגות. רואים מה המספר שיצא וקובעים שכל אלו ישבו על כיסאות בר שנשכיר.

השכרת כסאות בר מעוצבים שיתאימו לאירוע

ראשית נציין שאופי האירוע נקבע מתוך מחשבה רבה על הלוקיישן הנבחר. אירוע כפרי, אירוע מודרני, אירוע בסגנון בוהו שיק וכדומה. צורת הכיסא להשכרה כמו גם הצבע שנבחר צריכים לתקשר באופן ישיר עם השפה העיצובית אותה בחרנו לאירוע שלנו.

השכרת ציוד לחתונה בבית

חתונה בבית, בוילה, בחצר, בכל שטח ובכל תאריך תוכלו להשכיר ציוד לחתונה בבית. כן, גם כסאות בר להשכרה, גם שולחנות בר, גם כוסות, גם צלחות, גם כלי הגשה, וגם מפות ומפיות.