תפריט סגור

אופציה להזעיק מנעולן

לאחר מכן בדוק אם השלט נמצא במכונית וקרוב מספיק כדי שתוכל לפתוח את הנעילה. לאחר אישור כי אתה אכן נעול ברכב שלך, השלב הבא הוא למצוא את המפתח הרזרבי שלך. אם אי פעם ננעלתם מחוץ לבית או השארתם את המפתחות במכונית, כנראה שאתם ממהרים להתקשר לחבר או לאדם אהוב שאיתו השארתם מפתח רזרבי.

אם משהו משתבש עם מפתח הרכב שלך

אחד המנעולים שלך, או אפילו ההצתה שלך, רוב הסיכויים שהמנעולן בבת ים הנייד המקומי שלך יכול לעזור לך. אם אתה נתקל בבעיות עם מפתח הרכב, המנעולים או אפילו ההצתה, המנעולן מבת ים המקומי שלך יכול לעזור לך. אם מישהו פגע במנעולים שלכם בזמן שניסה לגשת לרכוש שלכם, או אם הם נשחקו לחלוטין מבלאי, מנעולן יכול לעזור לכם בבעיה. אם אינכם מוצאים את המפתח (גם אם אינכם בטוחים אם איבדתם אותו או סתם איבדתם אותו), מומלץ לקרוא למנעולן ולהחליף מנעול בדלת הכניסה.

במקרה שהבית שלכם נשדד וגנבים הצליחו להגיע לאחד המפתחות מהבית שלכם

עליכם להחליף את המנעולים ולקודד אותם מחדש. עם זאת, כדאי להזמין מנעולן לשפץ את המנעולים שלך כדי לוודא שאתה היחיד שיש לו גישה לבית שלך. במקום לשכפל את המפתחות שלך, עדיף לבקש מהמנעולן לשכתב את המנעולים כדי לשמור על בטיחות הבית שלך למקרה שמישהו ימצא את המפתחות שלך ויגלה היכן אתה גר.

תצטרך מנעולן שיוציא את המפתח כדי למנוע פגיעה במנעול וגם כדי להחליף אותו. אם המפתח נשבר במנעול, התקשר למנעולן שיסיר אותו. מנעולי דלתות רכב – כדי לקודד מחדש דלת רכב צריך להחליף את המנעול, ולכן צריך מפתח חדש כדי לפתוח אותה.

אם יש לך מספיק ניסיון

ניתן לקחת את מנעול דלת הרכב גם למנעולן כדי לחסוך זמן וכסף. הם יוכלו להוציא את המפתח השבור מהמנעול, לתקן את המנעול (במידת הצורך) ואף לתת לכם מפתח חדש. אם איבדת את מפתח הבית שלך, רוב המנעולנים מציעים להחליף את המנעולים למקרה שאדם זר יחטוף את המפתח שאבד או נגנב.

אם המפתח שלך ישן או פגום, הוא עלול להישבר במנעול כאשר אתה מנסה לפתוח את הדלת. ייתכן שלא תוכל לאסוף את החתיכה השבורה, מה שאומר שאתה ננעל מחוץ לבית, גם אם יש לך מפתח רזרבי.

במצב כזה

ייתכן שלא תהיה לך ברירה אלא לקרוא למנעולן מקצועי מבת ים שיעזור לך לקבל גישה. אם אתה תקוע מחוץ לבית או לרכב שלך, ייתכן שתצטרך לפנות לתיקון מנעולים. כאשר תעשה זאת, תצטרך לספק מידע מסוים בעת בקשת שירות ומתי המנעולן מגיע. מידע זה יאפשר לכם לשמור על איכות עבודת המנעולן ברמה גבוהה יותר ופשוט לדעת מה קורה מאחורי הקלעים כאשר אתם קוראים למנעולן מקצועי.

עם זאת

חשוב להחזיק את השם ומספר הטלפון של מנעולן בעל מוניטין בהישג יד למקרה שתמצא את עצמך ננעל מחוץ לבית או לרכב. התקשרות למנעולן מקומי היא תמיד אופציה כשלא נותנים לך להיכנס לבית. התקשרו עוד היום למנעולן הקרוב אליכם כדי להיכנס לבית או לרכב.

בין אם אתה נעול בבית

ברכב או במשרד, או אם אתה רק רוצה לשפר את האבטחה של הבית שלך, אתה צריך להתקשר למנעולן המקומי שלך. בנוסף למעבר לבית חדש, כדאי לקרוא למנעולן גם אם איבדתם את מפתחות הבית, נתקעתם מחוץ לרכב או לביתכם או מעוניינים לשפר את האבטחה בבית. אם זה עתה נכנסתם לדירה חדשה, דברו עם המנהל ובקשו מהמנעולן לעשות מחדש את המפתחות או להחליף את המנעולים. לאחר סיום שלב הבנייה ואתם עוברים לבית, תצטרכו לעבוד עם מנעולן כדי להדפיס מחדש או להחליף את המנעולים שלכם.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של אופציה להזעיק מנעולן ומתי להזעיק מנעולן נא לבקר באתר ofirlock.co.il

המנעולן מבת ים ימליץ לכם לפרוץ קודם את המנעול אם זה באמת נחוץ ואין אפשרויות אחרות. משבירת המפתח בתוך המנעול ועד החלפת כל הדלת, מנעולן יכול לעזור לכם.

פעמים אחרות

אתה בהחלט רוצה לקרוא מנעולן כאשר אתה רק צריך להחליף מנעולים מכל סיבה שהיא, אתה חייב להיות מפתחות כפולים, או אם אתה מבחין בסימנים שהמנעול שלך מזדקן. לחלק מהמכוניות יש מאפייני עיצוב מיוחדים שיסייעו בפינוי סתימות, אך אם יש לכם רכב ישן או שאינכם מודעים למשל לתכונה ייעודית לשחרור מהיר, תזדקקו למנעולן מקצועי. למנעולן אמיתי יש את ההכשרה והניסיון לפתוח דלתות רכב במהירות ובבטחה מבלי לגרום נזק.

אם איבדת את המפתחות שלך

תנעל אותם במכונית שלך, או שאתה צריך להחליף ולתכנת מפתחות משדר, צוות המנעולן המנוסה שלנו יכול לספק לך שירותי מנעולן רכב מהירים ומוסמכים. בין אם נעלתם את עצמכם בבית בטעות ובין אם המפתח בדלת נשבר, מנעולן יכול לעזור לכם לעבור את התקופות הלא נוחות והמלחיצות הללו. אולי תופתעו שלעתים קרובות אתם מבקשים ממנעולן לעזור בפתיחת כספת נעולה.

מנעולן יכול בדרך כלל לפתוח דלת נעולה עם הכלים והציוד שלו מבלי לפגוע במנעול עצמו

אם אתה ננעל מחוץ לבית, בחירת מנעול היא תמיד האפשרות הראשונה בדלת הכניסה, כך שאם המנעולן שלך מתחיל קודם לקדוח, עליך לפטר אותו במקום ולהתקשר למישהו אחר. אם מיציתם את כל האפשרויות, אז זה הזמן לקרוא למכונאי רכב.

תוכל לחסוך זמן ומאמץ בכך שתוודא שהמנעולן אליו אתה מתקשר יוכל לספק לך את השירות הדרוש לך

השלב הבא הוא להתקשר למנעולן המתאים ולבקש עזרה. בעת ההתקשרות תתבקשו לציין את מיקומכם, אופי השירות, סוג המנעולן הדרוש לכם (רכב, בית או עסק) ופרטי ההתקשרות שלכם.

אתה יכול גם להתקשר אליהם אם אתה נעול, אם המכונית שלך נעולה, מנעול המכונית שלך מפסיק לעבוד, איבדת את מפתח המכונית שלך וכו'. אם נתקעת במכונית שלך, התקשר תחילה לסיוע בדרכים אם יש לך אחד.

הדבר הטוב ביותר לעשות

הוא לחקור אנשי מקצוע פוטנציאליים במדריך מנעולן מכובד מבת ים. אם מנעולן מגיע לביתך ופותח את הדלת, זה יעלה בין 35 ל-150 דולר. העלות הממוצעת של מנעולן לפתוח דלת היא 90 דולר, והשיחות מחוץ לשעות הפעילות הן 20-50 דולר יותר. אם אתה ננעל מחוץ לבית, שכירת מנעולן עולה בין 65 ל-185 דולר לפתיחת הנעילה, מה שעשוי לכלול את עלות החלפת המנעול.