תפריט סגור

איך בוחרים תאורה מוצלחת והגברה מתאימה לאירועים?

טכניקות תאורה הן אחת הדרכים הקלות ביותר לשנות את מראה האירוע

כדי להבטיח שהקהל שלך יוכל לראות את הפרזנטורים, ניתן להשתמש בטכניקות תאורה לאירועים במגוון דרכים. מאמר זה יתמקד בתאורת האירועים הפונקציונלית, אך בגיליונות אלקטרוניים עתידיים נדבר על טכניקות תאורה דקורטיביות וכיפיות כמו הקרנה ומיפוי.

מתכנני תאורה מחשבים כמה גופי תאורה דרושים על במה או בשטיפת רכב באמצעות נתונים פוטומטריים. לשם כך בחרו את זווית התאורה הרצויה, המרחק ממצב התלייה של האור וחישבו את חלוקת האור.

תאורה למעלה היא הצורה הבסיסית ביותר של תאורת אירועים, אך גם הכי תכליתית. תאורה טובה יותר משפרת את החדר עם חללים משותפים כמו קירות וילונות. PAR 38 גופי תאורה שימשו במשך 6-7 שנים לפני שהוסבו לתאורת LED בטכנולוגיה מודרנית.

נורות LED יעילות וזולות פי עשרה לעומת מקבילות הטונגסטן שלהן. הם יכולים להיות יקרים, אך חיי הסוללה יכולים להיות עד שמונה שעות והם קלים ונוחים להארה.
לפרטים נוספים על הגברה ותאורה לאירועים ואיך בוחרים תאורה מוצלחת והגברה מתאימה לאירועים? ניתן לבקר באתר avisrael.co.il

לגופי תאורה אלו אין אפשרויות זום או מיקוד והם זמינים במגוון סוגי עדשות ובזוויות קרן שונות

הם הסוג הנפוץ ביותר של אורות הבמה, וכפי שאתה יכול לראות, הם גם חסכוניים ביותר ומכסים את רוב האזורים. אורות במה הם מדיום מאושר בין זוגות.

זה עובד הכי טוב בשימוש עם אפקטים של ערפל או אובך

מכיוון שהוא מאפשר לקהל לראות לא רק את האפקט הסופי של האור, אלא גם את הנתיב של יחידת האפקטים. כאשר התקציב מאפשר, זה נהדר להשתמש באורות חכמים בנוסף לתיבות פרק סטנדרטיות לתאורת במה כדי לשטוף את המופיעים ימינה ושמאלה על הבמה. גופי תאורה חכמים הם גופי תאורה הנשלטים על ידי מחשב נפרד או בקר תאורה המאפשרים לגוף התאורה המואר לנוע ולשנות את עוצמתו וצבעו של גופי התאורה.

אתה יכול להשתמש בתאורה חכמה של 360 מעלות (בניגוד לתאורה נשלטת על מראה) או במערכת מסבך שגודל רחבת הריקודים

היא 60 עד 70 אחוזים, מה שמאפשר לנורות החכמות להסתובב סביב הרצפה והשולחנות. של האורחים. ניתן לתמרן את המנורה לתלייה מהתקרה כדי ליצור את הזווית הטובה ביותר לשטוף את האור מהבמה.

תאורות קיר ושולחנות תאורה יכולים להשפיע באותה מידה

האירו את צידי האירוע כך שהאור יתמקד במרכז החדר ויוגבל לשולחן המצעים. הקפידו להשתמש באורות לבנים על פשתן צבעוני כדי לגרום לזוהר לזרוח דרך השולחן. בין אם זה אירוע בחיק הטבע או מזנון בר, השתמשו בנורות לד קטנות או באורות מחט כדי להפנות את תשומת הלב לאוכל ולמשקאות. כחול, סגול ואדום מתאימים לאירועים בערב, ואילו טקסים צהובים ולבנים מתאימים לפגישות וכנסים. השתמש בתאורה המדגישה את הבמה, בין אם זה כנס או פשוט כי חשוב לראות מה קורה על הבמה.

ישנם מספר רב של נורות שתוכל להשתמש בהן בהתאם לסוג האפקט שברצונך ליצור

הוספת פילטר יחיד לאור הבמה שלך יכולה לעזור להעביר צורה כלשהי של רגש: אדום מייצג חום, אינטימיות ועוצמה, כחול מעניק לבמות שלך תחושה מרגיעה ושלווה, וצהוב משדר התרגשות, אנרגיה ופעולה. אור הזורם מחלונות חשופים, מסכי הקרנת לד ונורות אבטחה פונקציונליות לחדר יכול לשנות את מראה עיצוב התאורה שלך מבלי שתבחין בכך כלל.

ודא שאתה ומעצב התאורה שלך מבינים את מקורות האור הסביבתי בחדר שלך ושילב אותם בתוכנית העיצוב שלך

ביום או בלילה, הפסטיבל החיצוני שלך זקוק לתאורה מתאימה כדי להוסיף התרגשות וברקים לאירוע המרכזי שלך. במידת האפשר, קבעו את בדיקות התאורה שלכם באותה שעה ביום או בזמן האירוע שלכם כדי שתדעו איך הוא ייראה.

תאורת הבמה מעוצבת בצורה כזו שהיא יוצרת סבירות ומציאות ומושכת את הקהל לפרק הזמן של האולם או האודיטוריום בו הם שוהים

הצגה או הופעה בעבר הרחוק יכולה להשתמש באורות במה עמומים כדי לחקות תקופה בה פנים הוארו על ידי נרות. האור הוא המדיום החזק ביותר הזמין להפיכת פגישה או גאלה לסביבה מרגשת ואלגנטית.

כדי ליצור אמנות, מעצבי האור צריכים להכיר את הטכנולוגיות והכלים הקיימים. עליכם ליצור אווירה דמיונית המבטאת את תחושת הרגע ומשמעותו. בין אם ההופעה עוסקת במוזיקה, סיפור או פרשנות דרמטית, תאורת במה טובה משפרת את הביצועים באמצעות צבע, זוויות, עוצמה ואפקטים. כשאתה מרגיש מוכן ומוכן, דמיין לעצב את עיצוב התאורה הראשון שלך כדי להעלות את האירוע החי הבא שלך לרמה חדשה לגמרי. סדרה זו עוסקת במה מדובר בתאורת אירוע ובמה שחשוב. אם באירוע שלכם יש יותר ממינימום מוחלט של תאורה, אנו ממליצים לכם להתמקד בתאורה (משחק מלים המיועד).