תפריט סגור

עיצוב בית בסגנון כפרי

בכל מה שקשור לתכנון בתים כפריים, אני רואה ביקוש הולך וגובר בשנים האחרונות, מכיוון שאני גר באזור כפרי, ואני חווה דרישות הולכות וגדלות כאשר אני נתקל בתכנית חווה קטנה ברשימה שלי. להלן רשימה של כמה מהעיצובים הפופולאריים ביותר עבור בתים כפריים הקיימים כיום בשוק. אלה אלה שאני מאוד אוהב, אך ברשימה זו מתוכננים גם כמה בתי חווה ובתים קטנים יותר. המטבח הזה מתאים לארוחת ערב חגיגית גדולה ולאחד המקומות האהובים עלי להכין אותו.

החומרים הכפריים ופרטי האומנות

בשילוב עם המרפסת המקיפה, הופכים את זה למראה שנראה מהרחוב או מהאגם. זהו אחד הבתים הפופולריים והיפים מבין בתי הכפר המתוכננים ברשימה זו והוא מציע מספיק מקום בכדי להפוך אותו למושלם לאגם, הר או נסיגה כפרית.

בדומה לבתי חווה וקוטג'ים

תוכלו להבחין בשימוש בעץ ובאבן בתכנית ריבר ריץ 'זו, שהיא אחד העיצובים הפופולאריים ביותר ברשימה זו. אם אתם מחפשים סגנון כפרי, כתבנו דף זה שיעזור לכם להחליט האם סגנון הבית מתאים לכם. אנו אוהבים את הסגנון הכפרי מכיוון שיש לך הזדמנות לשלב תכונות מסגנונות שונים של בתים, כגון בית חווה, קוטג ', חווה, סגנון כפרי וחווה.

הפריסה של סגנון זה

היא ז'אנר אדריכלי רחב המשקף השפעות סגנון רבות אחרות, כולל בתי חווה, בקתות כפריות, קוטג'ים ומדינות דרום. כשאתה בונה את הבית שלך, אפילו אלמנטים כפריים וכפריים יכולים לשמש כחלק מהפנים. לבית בסגנון בית נופש יכול להיות חזית אבן המבדילה אותו מסגנונות מודרניים יותר.

פירוש הדבר שסגנון הבית שלך תלוי במיקום הגיאוגרפי שלך

אך לתכניות בית כפרי אנגלי רבות יש היבטים דומים והן נובעות מפופולריותו של הבית מעבר לבריכה. אמנם סגנון כפרי פופולרי בקרב בעלי בתים בארה"ב, אך עיצוב פנים מקובל לחקות סוג זה של בית. ישנן דרכים רבות ושונות לבצע את חזית הבניין ואת העיצוב הפנימי של הבית, וזה הופך לרוב לבסיס לפרויקטים, מושגים ותיקים בעיצוב.

תוכנית בית זו תוכננה עם אחסון בחשבון

מכיוון שבית החווה החלומי שלך יכול להיות מאורגן בצורה יוצאת דופן. כפי שהשם מרמז, הוא מתאים לעיצוב עם הרבה מקום מסביב לצידי הבית. המרפסת ותוכנית הרצפה הכפרית מאפשרים נוף נהדר מצד הבית אל הנכס, ומאפשרים לכם ליהנות ממנה תוך שיפור המושך הכפרי של בית זה.

המאפיין הייחודי של בית כפרי

הוא המרפסת, כאילו אתה מוריד אותה, היא תציג נוף נהדר של הרכוש שלך והנוף מהדלת הראשית לדלת האחורית של הבית. ניתן לבנות בתים כפריים במגוון סגנונות, החל מעיצוב בית חווה מסורתי ועד עיצוב בית כפרי מודרני. עלויות הבנייה לכן סבירות מאוד, ותוכלו להוסיף מרפסת לעיצוב הבית הכפרי שלכם, שהיא הרבה יותר זולה מתכנית בית מסורתית. זוג זה כולל תיק עם קסם כפרי, נוצץ בצורה נקייה ומסודרת, אך לעתים קרובות הוא נושא עימו פינות ציוריות כדי להשיג חיים טובים. אומנות מסורתית ואלגנטית מיושמת על כל פרט ופרט ומובילה ליצירת פנים ייחודיים לחלוטין.

אנו נבחן שלושה סגנונות שיכולים להתאים לטעמך ולסגנון החיים שלך, ונתאים את העיצוב לצרכים שלך. מעיר לארץ לחוף, יש לנו מבחר עיצובים שיתאימו לצרכים שלך.

בתים כפריים הם בעלי סגנון דומה לבתים אחרים, המקפידים על אלמנטים טבעיים ופרטים נוספים. סגנון בית החווה נוטה בינתיים לעבר קסם כפרי חם, והסגנון הכפרי הצרפתי משתמש בגווני כסף וזהב מנוגדים כדי להדגיש את הסגנון הכפרי.

אם אהבתם את התוכניות הכפריות האלה

אנא השאירו תגובה למטה בכדי ליידע אותנו מה דעתכם ושתפו את העמוד הזה עם החברים והמשפחה. אנו מקווים כי זה יספיק לכם בכדי להחליט איזה סוג בית כפרי מתאים לכם ולמשפחתכם! אם אף אחד מהעיצובים הללו לא מתאים למשפחה שלך בצורה מושלמת, אתה תמיד יכול ליצור איתנו קשר וליצור את בית חלומותיך. בחר סגנון שמתאים לסגנון שלך ותכנית בית שאפשר להתאים גם למשפחה שלך.

הר האפלצ'י השני הוא תוכנית כפרית שתעבוד עם אגמים והרים גדולים, ולמשפחה בת ארבע או חמש.

יש לו תחושה בסגנון כפרי ובהחלט יתאים לחבילות עירוניות יותר או צרות יותר

לבעלי הבית הזה אין קישוטים מכיוון שהם רצו שהבית שלהם ייראה וירגיש פשוט, כמו בית כפרי טיפוסי. המשמעות היא שהעיצוב אידיאלי לכל מי שיכול להתקרב לטבע מבלי לעבור רחוק מדי מהבית. פטרונים מספקים פטרונים לבניית בית הכפר שלהם, אך יש לו "סגנון בית כפרי".

על מנת לשמוע מידע בתחום של עיצוב בית בסגנון כפרי באפשרותך להעיף מבט ב- home4styling.co.il