תפריט סגור

כתר זירקוניה – מתי צריך לשקול לעשות?

בחירה בסוג הטוב ביותר של כתר שיניים היא החלטה שצריכה להתקבל אצל רופא השיניים שלך, אך על מנת להקים אותו, עליך לשקול היכן אתה מציב אותו ולהעריך גם את חוזקו הספציפי של כתר השיניים שאולי תזדקק לו. המיקום קובע את נראות הכתר, כך שתדע אילו סוגים של כתרי שיניים הם העמידים ביותר ואילו מתאימים במיוחד לצרכים האישיים שלך. רופא השיניים שלך ישים אותך בעמדה הנכונה לייעץ לך לגבי סוג ואיכות חומר הכתר, כמו גם על האיכות והעמידות של כל סוג, וזה עוד גורם שעליך לדון עם רופא השיניים. כוחו של כתר שיניים הוא אחד, אם לא הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת חומרי כתר, מכיוון שהוא מהווה גורם חשוב לבריאות השיניים הכללית שלך.

עלות החומרים לזירקוניה גבוהה

מה שמאפשר עלות כתר זירקוניה לעלות מעלות כתר נירוסטה. אם אתה זקוק לכתר במהירות, תוכנית השיניים שלך עשויה להיות האופציה הטובה ביותר כאשר אתה קונה כתרים חלופיים לשיניים, אך זה תלוי בסוג הכתר שאתה רוצה ובצרכים האישיים שלך.

אם תשווה כתר חרסינה או זהב עם כתר זירקוניה מעוקב

תבחין בהבדלים משמעותיים בחוזק, בעמידות ובתופעות לוואי. כתרים מסוימים קשוחים מאוד ועלולים לגרום לשחיקת השן הנגדית הרבה יותר מהר מאשר סוגים אחרים של שיניים. מי שמתנגד להכתיר בכתר כוח חייב לקחת זאת בחשבון כאשר מחליטים איזה כתר מתאים ביותר לגב השיניים. כמו לכל סוג אחר של כתר, לכתר זה יתרונות וחסרונות שצריכים לקחת בחשבון איך נראים עורבים, שיעזרו לכם לבחור נכון.
לעוד פרטים בנושא של כתרי זירקוניה וכתר זירקוניה – מתי צריך לשקול לעשות? יש לבדוק כאן: beyondsmile.co.il

בלאי זה יכול להוביל לריקבון ולריקבון חוזר

שניתן לגלות כאשר כתר זירקוניה נופל. הכתרים יכולים גם לפגוע בהרבה יותר מכתר חרסינה או זהב בגלל הבלאי הגבוה. מכיוון שהם מטופחים היטב, מומלץ להחליף את הכתרים ברגע שהם בני 5-6, אך אין צורך לחכות. זירקוניה היא העסקה האמיתית ואחת האפשרויות הפופולריות ביותר לטיפול בשיניים בארצות הברית. הוא נטחן, מותקן ומודבק על שיני המטופל, מה שהופך אותו לאופציה מועדפת בכל הנוגע לבחירת כתר לשיניים שבורות או שבורות.

היתרון הגדול ביותר בשימוש בכתר זירקוניום

הוא בכך שלא צריך להסיר אותו ככל האפשר ממבנה השן הטבעי. בניגוד לסוגי כתר אחרים שיש להם אותן אפשרויות, אין לך מושג אם כתר ה- ZIRconia שלך יכול להישבר או לא. ניתן גם להחליף את הכתר עצמו, כלומר יש לכוונן את השיניים.

קודם כל, זה סוג הכתר החזק ביותר שקיים, ולמרות שזה לא חרסינה, כתרי זירקוניום יכולים לגרום נזק רב יותר לשיניים מכל סוג אחר של כתר.

אם אתם מעוניינים להחזיר שן עם כתר זירקוניה או נמצאים בתהליך של החלפת שן חסרה במשרד רופאי שיניים לבדיקת שיניים

אנא פנו אליהם לקביעת תור לבדיקה. אם שחקת את הכתרים הטבעיים שלך או שחיקת שיניים סמוכות, האפשרות שהשן מכוסה בכתר ZIRCONIA עשויה ליצור שכבת פלאק על השיניים שעשויה למנוע ממך להתחשב בכתר ZirConia כאופציה. עם זאת, אם הצואה שלך כואבת כל כך עד שאתה זקוק לכתר או לשיקום אחר, עליך לבקש מרופא השיניים שלך את כתר Zir Conia. כתר זירקוניה יהיה הדבר הנכון עבורך, אך הוא עלול לגרום נזק חמור לשיניים אם הוא מוסתר.

אם אתה זקוק לכתר

רופא השיניים שלך ד"ר אומנוף יסביר את ההליך עם הכתר ביתר פירוט. לאחר הכנת הבסיס, רופא השיניים מקבע את כתר השיניים במלט שיניים ולוקח רשמים מהסביבה כדי ליצור כתר זמני ליצירת כתר זירקוניה מעוקב קבוע. כאשר כתר ZIRCONIA מוכן, אתה יכול להניח אותו על השן שלך ולהסיר אותו בעזרת מחלץ. כשהוא מוכן, מסירים אותו ורופאי השיניים לוקחים הדפסים מהכתר ומסירים אותו.

בניגוד לכתרי חרסינה, הדורשים ביקורים מרובים, ניתן להניח את כתר הזירקוניה על כתר אחד בלבד.

אם לרופא השיניים שלך יש את הטכנולוגיה והציוד ליצירת הכתר במשרדו

אתה יכול לבצע את אותו הליך תוך פחות משעה. אם לרופא השיניים שלך יש רופא שיניים שמייצר כתרים עם הציוד הנכון, כמו למשל מכונת ייצור כתר היי-טקית, תוכל לבצע טיפול באותו יום. אם לרופא השיניים שלך או לרופא מוסמך אחר בקרבתך יש גישה לציוד המתאים למשימה זו, כגון סייעת שיניים או כתר.