תפריט סגור

חקור את הדברים הטובים ביותר לראות ולעשות בקאו לאק, תאילנד: המלווה האולטימטיבי שלך לנסיעות

גילוי אבני החן הנסתרות של קאו לאק, תאילנד: מדריך טיולים מקיף

קאו לאק היא פנינה נסתרת בתאילנד, הממוקמת במחוז פאנג נגה, רק שעה נסיעה צפונית לפוקט. זהו יעד שליו ושליו, מושלם למי שרוצה לברוח מהמולת העיר וליהנות מהיופי של הטבע. עם רצועות ארוכות של חופים חוליים לבנים, מים צלולים, צמחייה עבותה ונופים עוצרי נשימה, קאו לאק הוא גן עדן עלי אדמות.

קאו לאק עדיין לא מוכר יחסית לתיירים רבים, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי למי שרוצה להימנע מההמונים ולחוות צד אותנטי יותר של תאילנד. במדריך טיולים מקיף זה, נספק לך את כל מה שאתה צריך לדעת על קאו לאק, כולל האטרקציות המובילות שלה, החופים הטובים ביותר, היכן ללון, מה לאכול ועוד הרבה יותר.

 

אטרקציות מובילות בקאו לאק

  • הפארק הלאומי Khao Lak-Lam Ru: הפארק הלאומי הזה הוא אטרקציה שחובה לבקר בה בקאו לאק, הידוע במגוון החי והצומח המגוון שלו, לרבות ציפורניים, מקוקים וגיבונים. הפארק מתהדר גם במספר מפלים, ביניהם מפל Ton Chong Fa, שהוא אחד המפלים הגבוהים בדרום תאילנד.

 

  • איי סימילאן: איי סימילאן הם קבוצה של תשעה איים הממוקמים ממש מול חופי קאו לאק. איים אלו ידועים במים הצלולים, בשוניות האלמוגים התוססות ובחיים ימיים בשפע. איי סימילאן הם גן עדן לשנורקלים וצוללנים, עם הזדמנויות לראות צבי ים, כרישי שונית וקרני מנטה.

 

  • חוף החול הלבן: כפי שהשם מרמז, חוף החול הלבן הוא חוף יפהפה עם חול לבן אבקתי ומים צלולים. זהו אחד החופים הפופולריים ביותר בקאו לאק, עם שפע של מסעדות, ברים וחנויות על חוף הים.
  •  
  • שוק באנג ניאנג: שוק באנג ניאנג הוא שוק לילה תוסס הממוקם בלב קאו לאק. כאן תוכלו למצוא הכל, החל מעבודות יד ומזכרות מקומיות ועד לאוכל רחוב ופירות ים טריים. השוק פתוח בכל שני, רביעי ושבת בין השעות 16:00-22:00.

 

  • מקלט הפילים בקאו לאק: מקלט הפילים בקאו לאק הוא מקלט לפילים שחולצו השוכן בג'ונגל השופע של קאו לאק. המבקרים יכולים ליצור אינטראקציה עם הפילים, ללמוד על ההיסטוריה ובית הגידול שלהם, ואפילו לעזור להאכיל ולרחץ אותם.

 

החופים הטובים ביותר בקאו לאק

  • חוף החול הלבן: כפי שהוזכר קודם לכן, חוף החול הלבן הוא אחד החופים הטובים ביותר בקאו לאק, עם החול הלבן המהמם והמים הצלולים שלו. הוא מושלם לשחייה, לשיזוף וליהנות מהשקיעה.

 

  • Nang Thong Beach: Nang Thong Beach הוא עוד חוף פופולרי בקאו לאק, עם שפע של מסעדות, ברים וחנויות על החוף. החוף ידוע גם בחול הרך ובגליו העדינים, מה שהופך אותו לאידיאלי לשחייה ולשיזוף.

 

  • Bang Niang Beach: Bang Niang Beach הוא חוף שקט ומבודד יותר בקאו לאק, מושלם למי שרוצה לברוח מההמונים. החוף מוקף בצמחייה עבותה ויש בו כמה מסעדות וברים על החוף.

 

  • Pakweep Beach: Pakweep Beach הוא רצועה ארוכה של חוף חולי הממוקם ממש דרומית לקאו לאק. זהו אחד החופים השלווים והמבודדים ביותר באזור, עם מעט מבקרים ושפע הזדמנויות למנוחה ושלווה.

 

איפה לשהות בקאו לאק

  • La Flora Khao Lak: La Flora Khao Lak הוא אתר נופש מפואר על חוף הים הממוקם בחוף באנג ניאנג. אתר הנופש כולל חדרים מרווחים, בריכת אינסוף גדולה, ספא ומספר מסעדות וברים. La Flora Khao Lak מושלם למי שרוצה להתפנק בפאר ורוגע.

 

  • The Sands Khao Lak by Katathani: The Sands Khao Lak by Katathani הוא אתר נופש ידידותי למשפחות הממוקם בחוף נאנג תונג. אתר הנופש כולל חדרים מרווחים, מועדון ילדים, בריכה גדולה, ספא ומספר מסעדות וברים. The Sands Khao Lak של Katathani מושלם למשפחות ולמי שרוצה ליהנות ממגוון פעילויות.

 

  • The Leaf on the Sands מאת Katathani: The Leaf on the Sands מאת Katathani הוא אתר נופש בוטיק הממוקם בלב קאו לאק. אתר הנופש כולל חדרים מסוגננים, בריכה, ספא ומסעדה. The Leaf on the Sands של Katathani מושלם למי שרוצה לשהות במלון אופנתי ומודרני.

 

  • The Sarojin: The Sarojin הוא אתר נופש בוטיק מפואר הממוקם בחוף Pakweep. אתר הנופש כולל חדרים מרווחים, בריכה גדולה, ספא ומספר מסעדות וברים. הסרוג'ין מושלם למי שרוצה ליהנות מיוקרה ופרטיות.

 

מה לאכול בקאו לאק

  • טום יאם גונג: טום יאם גונג הוא מרק חריף וחמצמץ העשוי עם שרימפס, עשב לימון, גלנגל ועלי קפיר ליים. זהו מאכל פופולרי בתאילנד והוא חובה לנסות בקאו לאק.

 

  • פאד תאי: פאד תאי הוא מנת אטריות מוקפצות העשויה עם אטריות אורז, שרימפס, טופו, נבטי שעועית ובוטנים. זהו אוכל רחוב פופולרי בתאילנד וניתן למצוא אותו במסעדות רבות בקאו לאק.

 

  • סום טאם: סום טאם הוא סלט חריף העשוי מפפאיה ירוקה, צ'ילי, רוטב דגים, מיץ ליים ובוטנים. זהו מאכל פופולרי בתאילנד והוא חובה לנסות בקאו לאק.

 

  • Massaman קארי: Massaman קארי הוא קארי עשיר וקרמי העשוי מבשר בקר או עוף, תפוחי אדמה, בצל ובוטנים. זהו מאכל פופולרי בתאילנד וניתן למצוא אותו במסעדות רבות בקאו לאק.

 

  • לסיכום, קאו לאק היא פנינה נסתרת בתאילנד המציעה מגוון פעילויות ואטרקציות לכל סוגי המטיילים. מהחופים המדהימים שלה ועד לפארקים הלאומיים ולשמורות הפילים שלה, בקאו לאק יש משהו לכולם. בין אם אתם רוצים להתפנק ביוקרה, להירגע על החוף, או לחקור את הטבע, קאו לאק הוא יעד שישאיר אתכם מוקסמים ומתחדשים.

 

איך להזמין חופשה מדהימה בתאילנד?

החופשה שלכם היא במרחק שיחה / או הודעת ווסאפ. אנחנו ממליצים על חברת התיירות תאי טורס תאילנד שלא רק מציעים את התנאים הטובים ביותר ונותנים ללקוח הישראלי להתנהל בשקל ואפשרות לשלם בתשלומים. תאי טורס תאילנד מתחייבים למחיר הטוב ביותר! אתם לא מאמינים? תנסו בעצמכם!