תפריט סגור

השכרת ציוד ומתנפחים לאירועים

השכרת ציוד לאירועים

מגשר עסוק היה המוביל בהשכרת מפלגות בבוסטון כבר למעלה מעשור. פרוגי הופ הוא עסק משפחתי ורבים מעובדיו הם גם בני משפחה.

מסיבות קפיצות סוערות בבוסטון הן אחת ההיצע הידועות ביותר למסיבות ילדים

אירועי בית ספר, אירועי כנסיות ועוד. השכרת המסיבות שלכם היא הבחירה הראשונה עבור אנשים שרוצים לקבל גישה למבחר רחב של השכרות באיכות גבוהה ובמחיר סביר ברחבי העיר. ג'אמפ סיטי מכיל מגוון רחב של אטרקציות מסיבות קיצוניות, כולל השכרת שור מכני, השכרת מסלולי מכשולים, השכרת בתי ההקפצה האהובים על מינסוטה, כמו גם חברות השכרת מפלגות המציעות מתנפחים להשכרה איכותית, נקייה ובטוחה בערים התאומות אזור הרכבת התחתית.

השכרת בתי הקפצה הפופולריים והשכרת מסיבות של מינסוטה מציעים שעות של הנאה ובידור

ללא קשר לגיל או נושא האירוע. השכרת מסיבות ברלסון, השכרת בית מקפיץ קליבורן, השכרת מסיבות גרנברי, השכרת בית גודלי, השכרת מסיבות מידלוטיאן, השכרת בית מקפיץ אלווראדו, השכרת בית מקפיץ ארלינגטון, השכרת בית מקפץ מנספילד, השכרת בית מקפיץ פורט וורת ', השכרת בית מקפיץ סאות'לייק, מקבץ אלדו השכרת בתים וקסמי מסיבות מתנפחים הם רק חלק מהשירותים הזמינים באזור. התכונות והאטרקציות העיקריות שלנו כגון השכרת חדרי בריחה ניידים שלנו, השכרת קירות סלעים, השכרת יורו באנג'י, השכרת VR, השכרת רכבות ללא טרייל, משחקי ענק, משחקי קרנבל, השכרת מיני גולף מובייל משלימים את צי השכרת המסיבות שלנו.

אנו מתמחים במסיבות בחצר האחורית

מסיבות בתי ספר, מסיבות כנסיות, מסיבות חסימות, אירועי חברה, פיקניקים ואירועים אחרים בהם הכיף מגיע קודם. ממסיבות בחצר האחורית ועד אירועי חברה גדולים, אנחנו שם לכל פגישה. עם למעלה מ -10,000 אירועי מסיבות, למדנו להקשיב לצרכים של אמהות, אבות, דודות, דודים וסבים, ללא קשר לתקציב או לקבוצת הגיל שלהם. אנו יכולים אפילו לשכור דוכני צילום נכונים, לשכור טנקים, לשכור מתנפחים, לשכור מגלשות מים ולהציע מתנפחים ליום המיוחד של ילדיהם.

כאן תוכלו למצוא הצעות נהדרות לטירות קופצניות

שילובי מגלשות קופצניות, מגלשות מים, מסלולי מכשולים ועוד. יש לנו חבילות מסיבות מוכנות בלחיצה אחת ונוכל להרכיב חבילות בהזמנה אישית לאוהלים להשכרה, שולחנות ובידור. אם אתם מתכננים אירוע של בית ספר או כנסייה, יום כיף או אירוע התרמה, אתם רוצים לעבוד עם חברה שמצליחה ומרוצה באופן מוכיח.

אנו גאים בשירות שלנו ומתייחסים ללקוחותינו כפי שאנו מצפים

בנוסף, אנו מוכנים להשתמש בחוויה שלנו כדי להפוך את המסיבה שלכם לבלתי נשכחת. כפי שאתה יכול לגלות על ידי עבודה איתנו, שירות הלקוחות והאיכות שלנו בשכירות הנופש שלנו בלוס אנג'לס הם שאין שני להם.

אנו חברה של למעלה מ -2,000 חברות ותיקות ומשפחתיות

המבחר הרחב שלנו של בתי הקפצה בג'ונסטון, ארצות הברית והשכרת מסיבות ב- RI משרתים את מרבית לקוחותינו שבאים לתכנן את האירועים הרצויים להם. אנו שוכרים גם מגלשות מים ברי, ויש לנו מבחר רחב של טירות קופצניות להשכרה בג'ונסטון.

אם תחליט לבצע הזמנה בעצמך

עליך לעשות קודם כמה דברים. הודות לאופציית המשלוח החינמית שלנו, אתה יכול לקבל משלוח בית מקפיץ מבלי לשלם עליו. המחירים מפורטים על פי ההתקנה החיצונית (אנו מניחים את הדשא), כולל משלוח, הגדרה ואיסוף באזור ספרינגפילד.

לחץ על כפתור התחל והזן את התאריך והשעה של האירוע

ביום האירוע שלך תקבל טקסט אוטומטי ממערכת ההזמנות שלנו עם חלון המסירה. צרו איתנו קשר עוד היום כדי לקבל תמיכה מאחד ממומחי האירועים שלנו כדי להדריך אתכם בכל האטרקציות, המשאבים והרעיונות המרתקים כדי להפוך את המסיבה שלכם עם השכרת המסיבות שלנו בבוסטון.

כשאתה מחפש השכרת ציוד לאירועים

חפש חברות מורשות ומבוטחות להשכרת ציוד לאירועים. אזור השירותים שלנו להשכרת מסיבות בבוסטון משתרע מקצה העיר ועד לפאתי העיר, ורוב השכרות המסיבות של בוסטון אינן מספקות. עם זאת, אנו תמיד מקפידים על השכרת מסיבות נקיות ואיכותיות כדי שתוכלו לסמוך על האירוע שלכם בבוסטון ובאזור שמסביב לאזור השירות שלנו.

סירות הגומי שלנו מאפשרות למספר אורחים ליהנות מהכיף בו זמנית

חלקם רוצים כמה משחקים ופרסים, בעוד שאחרים רוצים מגלשות מים עליונות, בלונים, טיולי קרנבל ועוד. חלק מסירות הגומי שלנו גדולות ודורשות מקום רב, ולכן אנו ממליצים על מיקום טוב להשכרה.