תפריט סגור

איך מקבלים רישיון נוטריון?

מה שאתה צריך לדעת על רישיונות נוטריון

השגת רישיון נוטריון אינה קלה כפי שזה נראה. ישנן דרישות מסוימות שצריך לעמוד בהן והתהליך עשוי להימשך חודשים.

השלב הראשון הוא לברר האם אתם זכאים לרישיון נוטריון. אתה צריך להיות בן 18 ומעלה, תושב המדינה שבה אתה רוצה לקבל את הרישיון ומעולם לא הורשע בשום עבירה או פשע הכרוך בעוולה מוסרית.

לאחר מכן, עליך לברר איזה סוג של רישיון נוטריון אתה רוצה:

– נוטריון בכיר: יכול לשמש עד רשמי לכל סוג של מסמך בכל מדינה

– קצין מחוקק/שיפוט: משמש כעד רשמי למסמכים בתחום השיפוט שלהם (מדינה, מחוז)

– קצין ביצוע בוועדה מוגבלת: פועל כעד רשמי למסמכים רק במדינתם

זה יכול להיות קשה לדעת מה אתה צריך כדי לקבל את רישיון הנוטריון שלך. הדרישות לרישיון נוטריון משתנות ממדינה למדינה, אך הדרישה הנפוצה ביותר היא שאתה חייב להיות בן 18 ומעלה.

על מנת לקבל את רישיון הנוטריון שלך, תצטרך לעבור קורס הכשרה ולעבור בחינה. במדינות מסוימות, ייתכן שיהיה עליך להיות בעל כישורים מסוימים כגון תעודת בגרות או GED.

מבוא: מהו נוטריון?

נוטריון הוא אדם שיש לו סמכות משפטית להעיד ולהעיד על אמיתותם של מסמכים.

הציבור הנוטריוני חייב להיות מוזמן על ידי ממשלת מדינה והוא מורשה בדרך כלל לבצע אישורים נוטריוניים בכל או בחלק ממחוזות המדינה. תהליך ההזמנה משתנה ממדינה למדינה, אך בדרך כלל כרוך בהשבעת כהונה ובתשלום אגרת בקשה, כמו גם עמידה בבחינה בכתב. לאחר ההזמנה, רוב המדינות דורשות מנוטריון לפרסם הודעה פומבית במקום העסק שלהן למשך 30 יום לפני ביצוע פעולות רשמיות כלשהן.

נוטריון הוא עובד ציבור שיש לו סמכות לספק או לאשר מסמכים, לאמת חתימות על מסמכים משפטיים ולהישבע. הם יכולים להיקרא גם נוטריון ציבורי.

תפקידו של נוטריון הוא לוודא את זהותו והאותנטיות של אדם החותם על המסמך. הנוטריון גם יוודא כי כל הצדדים מודעים על מה הם חותמים וכי הם חתמו מרצונם.

דרישות וכישורים לנוטריונים

תהליך קבלת רישיון נוטריון אינו מסובך כפי שהוא עשוי להישמע. יש רק כמה דרישות וכישורים שאתה צריך לעמוד בהם.

דרישות:

1) עליך להיות בן 18 לפחות.

2) אתה חייב לגשת ועברת את מבחן המדינה עבור המדינה שלך.

3) עליך להיות תושב המדינה לפחות שנה לפני הגשת הבקשה לרישיון.

4) עליך להיות במצב בריאותי גופני ונפשי טוב.

5) לא ניתן להרשיע אותך בעבירה פלילית או בפשעים מסוימים אחרים, כגון הונאה, גניבה או עדות שקר בקשר עם בקשתך לרישיון או בזמן החזקת הרישיון.
למידע מורחב על איך מקבלים רישיון נוטריון? יש לבקר באתר notaryon-online.com

6) השם שלך לא יכול להופיע ברשימה כלשהי של אנשים שאינם כשירים להצביע בבחירות מדינתיות או פדרליות כלשהן בגלל הרשעה פלילית (אלא אם קיבלת חנינה).

כיצד לקבל תעודת אפוסטיל בארה"ב

אם אתה גר בארצות הברית, ישנן שתי דרכים לקבל רישיון נוטריון. הדרך הראשונה היא ללכת לבית ספר נוטריוני ולקיחת קורס ההכשרה שלהם. הדרך השנייה היא על ידי ביצוע מבחן וקבלת הסמכה.

תהליך קבלת תעודת אפוסטיל בארה"ב הוא די פשוט. אתה צריך לעבור את השלבים של קבלת אישור נוטריוני למסמך שלך ולאחר מכן לקבל אותו ללגליזציה עם אישור אפוסטיל.

אנשים רבים אינם יודעים מה זה אפוסטיל וכיצד הוא עוזר להם. אפוסטיל הוא תעודה המאשרת את מקוריות החתימה, החותם והחותמת של נוטריון. זהו סוג מסוים של הסמכה שאתה צריך כדי לקבל את המסמכים שלך ללגליזציה במדינות אחרות.

התהליך לקבלת אפוסטיל משתנה ממדינה למדינה. לדוגמה, בארצות הברית ניתן לקבל אפוסטיל על ידי פנייה לשר החוץ או למחלקת החוץ של המדינה.