תפריט סגור

איך מכינים ממתקים ממותגים

הארי תומאס וג'וש ביירס היו שני סטודנטים באוניברסיטת יורק לפני שנה כשהחלטנו לפתוח עסק משלנו. באותה תקופה היו לג'וש תוכניות גדולות להשיק מותג קונדיטוריה לממכר הסוכריות על קפאין הראשונים בבריטניה. תוך חצי שנה הוא עבר מרעיון גס לעסק מן המניין עם מוצרים שניתן לקנות ברשת. כיוון שלצרכנים היו מעט חלופות לקפה ולמשקאות אנרגיה בחיפוש אחר תמיסת קפאין, החלטנו לפתח מגוון מוצרים המכילים קפאין וקל לצריכה, ו- Caffeine Co נולד. מטרתנו הייתה לספק דרישה משמעותית למוצר שניתן לצרוך אותו במהירות ועמיד ביום, שהפך לתשוקה שלנו ואנו מסורים לספק את המוצרים האיכותיים הראויים לחברה. Caffeine Co שואף להכניס מהפכת קפאין על ידי מתן אפשרות לצרכנים שנראה כי לא קיימת בשוק.

אנו מציעים מגוון אפשרויות אריזה

כולל אריזה בהתאמה אישית, סלעים בהתאמה אישית, ממתקים, סוכריות על מקל, סוכריות ושעועית ג'לי. אנו יכולים גם לאגד קונדיטוריה עם מוצרי קידום מכירות אחרים כדי לספק חבילת מוצרים שלמה לקמפיינים השיווקיים שלך.

אוסף הממתקים שלנו מכיל מגוון רחב של ממתקים לקידום העסק או הארגון שלך. חלק מהמוצרים הפופולאריים ביותר הם סוכריות על מקל, שקיות פאדג 'רטרו או מסורתי, אטומי פרי, ג'לי ללא סוכר ופסטילים.

ממתקים

חטיפים ומשקאות ממותגים הם אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. ממתקים בהתאמה אישית מושלמים לירידים, השקת מוצרים, ארוחות צהריים ארגוניות וכנסים באוניברסיטאות. ממתקי קונדיטוריה וממתקים מעולים גם למתנות לקידום מכירות ויכולים לשמש לסוגים רבים של אירועים פרטיים ועסקיים, מתנות קידום מכירות ותזכורות לאירועים עבור המותג שלכם.
למידע מורחב בתחום של סוכריות ממותגות ואיך מכינים ממתקים ממותגים ניתן לגלוש לאתר sweetlogo.co.il

לממתקי המותג אין אורך חיים של תחתיות וכוסות

אך יש להם מושך מיידי ומתקבלים היטב. מכיוון ש -7 מתוך 10 מותגים רואים במוצרי קידום מכירות ערך עבור השגת יעדי שיווק (PPAI Research, 2017), ממתקים ומשקאות הם דרך בעלות נמוכה להגיע ללקוחותי בעלות של 5p. את העלות הנמוכה ניתן בקלות להעביר באמצעות דיוור, מיקומי מפגשים, אירועים וברחוב, וממתקים לקידום מכירות כמו שוקולד הם זוכי טעימות נהדרים.

ממתקי קידום מכירות מגיעים בצורות רבות

ממתקים ממותגים, ממתקי קידום מכירות, ממתקים ממותגים עם אריזות מתוקות בהתאמה אישית, סוכריות על מקל ממותגות, עוגיות הון מותאמות אישית, מטבעות שוקולד בהתאמה אישית, ממתקים בהתאמה אישית ועוד ועוד – עיינו במגוון שלנו לגלות מגוון ממתקים בהתאמה אישית בבריטניה. ממתקים בהתאמה אישית הם המתנה המותאמת אישית המושלמת, בין אם לאמך, כמתנה ארגונית ובין אם היא תמריץ לעסק חדש, האפשרויות הן אינסופיות. קמפיינים ארגוניים איכותיים חוגגים אבני דרך, חג האהבה, חג המולד והצלחה אישית עם ממתקים פרסומיים איכותיים, שתייה ושוקולד.

עם כל כך הרבה מותגי קונדיטוריה ומוצרים שונים בשוק, זה חיוני להפנות את תשומת הלב של הצרכן לאריזות. בדיוק כמו שמותגים בקבוקים יין מבעבע לבירות קידום מכירות, קופסת שוקולדים עם הלוגו שלכם מזמינה את הלקוחות שלכם לחגוג איתכם.

מותגים ממגוון תעשיות משתמשים בתבניות לוגו ממתקים כדי לקשט סוכריות על מקל עם לוגו ותמונות. בין אם מדובר בחנות קונדיטוריה גדולה או קטנה, חברה או חברה השואפת להצלחה, לוגו קונדיטוריה יכול לייצג אותם בצורה מושלמת.

עם יותר מאלף תבניות עיצוב לוגו מקוריות בחינם

קל למצוא את הסמלים הטובים ביותר לסוכרייה על מקל. תבניות לוגו לעיצוב בחינם תוכלו לעשות זאת בעצמכם ולעצב לוגו קונדיטוריה יצירתי ללא כישורים גרפיים מיוחדים. עיצוב לוגו בחינם מתאפשר באמצעות האפליקציה המקוונת האחרונה והמתקדמת ביותר ליצירת לוגואים. לא משנה מאיפה אתה מתחיל, אתה צריך לקנות לפחות כמה סוכריות. מדי חום ממתקים בגדלים וצורות שונות, תבניות, כלים מקצועיים, מגשי אפייה, סירים ותבניות וכן קערות ערבוב הם כלים שימושיים ליצרני ממתקים. בנוסף, תוכלו להשקיע בעטיפות ממתקים, עטיפות מיוחדות, שקיות נייר שעווה, סוכריות על מקל, בקבוקי ריסוק וכל מה שדרוש לכם בכדי להכין את העיצובים המיוחדים שלכם.

כדי לקבל מושג לגבי המחירים וההנחיות, קנו ספר זהב או מדריך קונה אצל סוחר קונדיטוריות או יצרן. ספרים אלה מספקים רשימה מלאה של המוצרים הזמינים והחברות המייצרות אותם.

העמוד של תעשיית הממתקים הוא משאב טוב להתעדכן במגמות השוק ובחדשות האחרונות בענף. אתה יכול להירשם כמנוי למגזין החינמי שלהם בפורמט מסורתי וגם בפורמט מודפס.

עכשיו שאתה יודע איזה מאכלים ומתכונים קשורים להכין ולהשתמש, משוך את האוהדים שלך. מרכיבים הם לרוב הדבר הראשון שצרכנים קוראים עליו כשהם מחזיקים את המוצר שלך בידיהם, ולכן חשוב לוודא שהצרכנים בטוחים עם החומרים בהם אתה משתמש.

זו גם אפשרות חסכונית להוסיף מעט נוצץ למותג שלך

כדי להפוך את הממתקים הקידומיים שלך למזמינים וטעים יותר. כפי שאתה יכול לראות, Mondelez שכנע את הצרכנים להשתמש בחומרי גלם טריים. תוכלו לראות דוגמה לכך בתמונה למטה, שם הם מספרים כיצד הם קונים 80% מגבינת השמנת פילדלפיה מחקלאים.

הדפסת דיו היא סוג של תהליך הדפסה פלקסוגרפי שבו משתמשים בלוחות הקלה בגומי. בעזרתו ניתן להדפיס את התוויות על מצעים שונים כגון קרטונים, שקיות נייר, מוצרי פלסטיק, אריזות מזון ואריזות ממתקים.

הדפסה דיגיטלית מתאימה לכל סוגי החומרים, כולל קנבס, צמר גפן, פלסטיק PET וקופסאות ושקיות נייר לא מצופות. טכניקות הדפסת לוגו מומלצות גם לקופסאות טקסטורה ולהחתמה, העלולות לרסק ולפגוע במוצר.

אם חסר לכם כסף מזומן ואתם רוצים לחפש תוויות מוצרים בהתאמה אישית

השימוש בשירותי הטבעה חמה הוא חלופה מצוינת. ניתן ליישם הטבעה חמה על מגוון רחב של מוצרי אריזה, כולל שקיות נייר, קופסאות, פלסטיק ועור. הוא משתמש בהטבעה של נייר כסף כדי לתת לעיצוב לוגו מודפס מראה מט או מתכתי. בואו נסתכל על כמה תמונות כדי ליידע אתכם כיצד יצרני ממתקים יוצאי דופן עושים דברים. קלט את דמיונם של האוהדים בצורה יצירתית עם פוסט בפייסבוק מהנה ומעניין למראה. וכמובן, ניתן לערוך אירוע מעניין עם אירוע ממתקים המכוון לשוק שאינו רק אדם אחד, אלא משפחה שלמה.