תפריט סגור

פרופיל תאורה בעיצוב אישי

פרופילים מותאמים אישית בע"מ הינה ספקית מובילה בתעשייה של מוצרי פלסטיק מוחלצים המשמשים בתעשיות שונות, כולל ענף התאורה. המהנדסים המתאמנים שלנו מפתחים ומספקים חומרים וחלקים לתעשיית התאורה ועוזרים בפיתוח פרופילי שחול מפלסטיק בהתאמה אישית, המועילים לחברות תאורה.

אם אתה זקוק לחומר שחול פלסטי שתוכנן במיוחד לתעשיית התאורה

פרופילים מותאמים אישית בע"מ יעזור. אנו נעבוד עם החברה שלך בכדי לספק לך חומרי פלסטיק שחוליים המשדרים תאורה מושלמת, מבטלים צללים ומייעלים עלויות. אם אתה מבקש פרופיל אישי לחומר התאורה או לגוף התאורה שלך, אותו צירפנו היום, החומרים והגופי תאורה מהמדף לא יושפעו. למידע נוסף על פעילויותינו או להזמנת תאורה וחומרים תעשייתיים בהתאמה אישית, אנא התקשרו אלינו למספר 229 – 423 – 2929.

אמנם קשה להשיג מאווררי תקרה אמיתיים

אך ישנם מאפיינים רבים של מאוורר תקרה שיכולים להשיג להיות מותאם אישית לצרכים שלך. כדי לעזור לכם למצוא ערכת להבים הניתנת להתאמה אישית או ערכת תאורה שתואמת את מאווררי התקרה שלכם, אנו מציעים טופס מלאי למאוורר הניתן להתאמה אישית, אותו תוכלו למצוא בהמשך. למרות שאינך יכול לבנות מאוורר תקרה מאפס והוא לעולם לא ניתן להתאמה אישית מלאה, ישנם מספר תכונות שנוכל להתאים אישית כדי לענות על צרכי הביטוי האישי שלך.
כדי לקרוא עוד בנושא של פרופיל תאורה בעיצוב אישי מומלץ לבדוק כאן: oroledilit.com
כדי לקרוא עוד בנושא של פרופיל תאורה בעיצוב אישי ואורולד כדאי לגשת לאתר oroledilit.com

ביצוע מערכת תאורה המתוארת כאן יכול למקסם את יכולתו של אדם בעל מאפיין פלט אור אחד או יותר העונים על צרכי התאורה של המשתמש

ניתן להפנות גופי תאורה מסוימים בכדי לספק תפוקת אור ספציפית המופנית ספציפית למיקום. לדוגמא, גוף התאורה 110, המופנה למיקום ספציפי, יכול לכוון את תפוקות האור שלו דווקא לאותו מיקום, ובלבד שהתאורה תיענה לצרכי המשתמש הראשון. בדוגמאות מסוימות, אחד מכמה גופי התאורה יכול גם להיות מוסט מכנית ולספק תאורה המגיבה לכמה מהמשתמשים הראשונים שלה. השיטות והמכשירים השונים שנחשפו בזאת ניתנים בהתאם לתנאי ההסכם שלנו עם כל משתמש בודד והדרישות של כל משתמש.

לדוגמא, בחלק מהעיצובים ניתן לספק מספר גופי תאורה של ה -110, שלכל אחד מהם יש בקר משולב השולט בתקשורת שלהם עם גופי תאורה אחרים. כל אחד משני אלה יכול לתקשר זה עם זה, ולכל אחד מהם יכול להיות מאפייני תפוקת האור הספציפיים שלו.

בעיצובים מסוימים

ניתן לכוון את הבקר 120 אל גוף תאורה 110 הנראה מהאזור הראשון של החדר ונראה מהאזור השני. לדוגמא, בחדר עם מספר רב של גופי תאורה, אחד מהם עשוי לארגן תאורה הנראית במרחק של 1000 מטר מקיר או תקרה. בתכנונים מסוימים, בקר ב- The 110 יכול להיות מופנה גם לגוף תאורה 110 באזור רב-תאורה, המספק תאורה, גלויה או לא, לאזור ראשון או שני או אפילו אזור שלישי או רביעי.

בעיצובים מסוימים

בקר ב- 120 יכול לשלוט באחד מגופי התאורה ב- 110 כדי לספק תאורה העונה על צרכי התאורה של המשתמשים הראשונים. לדוגמה, זה יכול לעמעם את תפוקת האור לרמה נמוכה יותר אם הזמן הוא אחרי שעת השינה הרגילה של המשתמש הראשון. בהתגלמות אחרת, שבה מכשיר תאורה המספק תאורה למשתמש הראשון – ניתן לכוון את המשתמשים על ידי שליטה על 120 עד 110, התאורה העונה על צרכי התאורה של המשתמש השני, כגון אספקת אור בלילה או ברמה נמוכה ב לפנות בוקר. לדוגמא, הגדרות תאורת נוער יכולות לכלול אורות בהירים ומגניבים להפחתת אינרציית שינה בבוקר ולתמיכה בתהליך הערות.

הקריאה האופטימלית של התאורה לכל אחד יכול גם לקחת בחשבון את רמת תפוקת האור שנקבעה

למשל. הגדרות התאורה האופטימליות לאספקת האור האופטימלית של כל משתמש עשויות להיות תלויות במאפיינים הפיזיים של האדם, כמו גיל, מין, פעילות גופנית וגורמים אחרים.

התאורה הראשונה יכולה להיות תאורה טיפולית בהירה לפרק זמן מסוים

המספקת תפוקת אור של עד 10,000 לומן לשנייה למשתמש הראשון, או שהיא יכולה להיות תאורה טיפולית עמומה באותה תקופה. כדי להבטיח תאורה שתענה לצרכים של משתמשים ראשונים, ניתן לבחור במקורות תאורה ספציפיים, למשל על ידי אספקת יציאות תאורה הממוקדות ספציפית לכל מקום. סוג אחר של תאורה, כמו תאורה שנייה או מקור אור שלישי, יכול לספק את אספקת האור האופטימלית לצרכיו הספציפיים של כל משתמש באותו מיקום ושעה ביום ספציפיים. במהלך ההטמעה, ניתן להגדיר את התאורה השנייה שתינתן בזמן ובמיקום ספציפיים, ולהגדיר אותה להגדרות תאורה שונות שיתאימו לצרכיו האישיים של המשתמש. התאורה הראשונה מסופקת בצורה של שני סוגים שונים של גופי תאורה: בהירים ועמומים.