תפריט סגור

עתירה מנהלית של עורך דין לענייני תעבורה

עורך דין מנוסה יעריך את הסעדים הקיימים במקרה שלך. זה כולל טעויות או אי דיוקים מצד קצין המעצר והגנות טכניות אחרות שעשויות להיות רלוונטיות. עורך הדין שלך יאסוף עובדות ומידע כדי שתוכל להעריך את כל היבטי עבירת התעבורה שלגביה הואשמת.

אם הואשמת בעבירת תעבורה שעונש מאסר על תנאי או עונש אפשרי אחר

יש לך את הזכות להיות מיוצג על ידי עורך דין. זה חכם להעסיק עורך דין אם העבירה דינה במאסר או במידת האפשר בשניהם. אם הואשמת בעבירה ואינך יכול להרשות לעצמך לשכור עורך דין, בית המשפט יכול למנות כזה.

המשמעות

היא שאין לך את הזכות לקבל עורך דין ששולם על ידי המדינה עבור כרטיסי תנועה קלים מסוימים. אם אדם מאמין שאינו יכול להרשות לעצמו עורך דין, הוא יכול לבקש שבית המשפט ימנה עורך דין באמצעות הפרקליטות. בגין עבירות תעבורה שעונשן קנס, יש לך את הזכות למנות עורך דין אם הוא לא מונה ואינך מצליח לעשות זאת.

המצוקה הכספית הנגרמת מהעסקת עורך דין אינה סיבה מספקת למינוי עורך דין

השופט רשאי לחייב את הנאשם בתשלום של עד 500 דולר בנוסף לקנסות ולהוצאות משפט בגין שירותיו של עורך דין שמונה לבית המשפט. עורכי דין שמונו על ידי בית המשפט מייצגים לעתים קרובות אנשים חסרי כל העונשים מאסר.

עם קבלת רישיון זמני, אדם רשאי לבקש שימוע מנהלי. ניתן להתמודד עם שלילת רישיון על ידי בקשת שימוע במשרד השימועים המינהליים. לפני שההשעיה המינהלית תיכנס לתוקף, על הנהג להגיש בקשה לשימוע.

לאחר שקיבל השעיה

לנהג יש זמן מוגבל (בין עשרה ל -14 יום) לבקש שימוע לערער על ההשעיה. הליך ערעור מאפשר לנהג לבחון את ממצאי הממונה המינהלי או פקיד השימוע על ידי שופט. שלילת רישיון לא תיחשב כעניין פלילי או כעניין שהנהג אינו זכאי לו לעורך דין שמונה לעורך דין במהלך ההליך.
בכדי לראות פרטים מורחבים אודות עתירה מנהלית של עורך דין לענייני תעבורה ועורך דין עתירה מנהלית מכון רפואי לבטיחות בדרכים יש לבדוק ב- tabura.co.il

אם אתה עומד בפני השעיה מנהלית, מומלץ לדבר עם עורך דין מנוסה, במיוחד אם ההשעיה קשורה למעצר DUI. קח את הזמן להיפגש עם עורך דין המתמחה בחוקים להפרת תעבורה. לפני שאתם נפגשים עם עורך הדין, הכינו סיכום המידע בעניינכם.

למעשה

יש הנחיות מחמירות מתי אתה זכאי לשימוע שיקום בעת בדיקת השעיית רישיון. עורך דין יחיד יופיע מטעמכם ותגיש טענה בפני השופט המינהלי בטענה כי על ה- MVA להשעות את הרישיון. עורך הדין יבקש מהשופט לתקן את ההשעיה ולתת לך הרשאה לקבל רישיון מוגבל.

אם יש לך שאלות כיצד כרטיס תנועה או תיק פלילי אחר יכול להשפיע על יכולת הנהיגה שלך בצפון קרוליינה, פנה לעורך דין. עורך דין ממשרד עורכי דין עתיר ביצועים ישמח לעזור לך להבין את ההשפעה של הפרת התעבורה שלך.

יכול להיווצר מצב בו לקוח אינו מבין את המגבלות שהוטלו עליו על ידי תיק פלילי קודם או הפרת תעבורה

נהג שמקבל מספר כרטיסים קטנים יותר בפרק זמן מסוים, כגון מהירות מהירה או הפרת תמרורים, יכול לצפות לבטל את רישיונו לאחר שרכש יותר מדי נקודות תקלות.

אם אינך מגיב תוך 30 יום

בית המשפט יודיע למינהל הרכב של מרילנד על ביטול רישיונך. במקרה של כרטיס תנועה, ה- MVA מעריך את הנקודות ברישיון הנהיגה שלך. ה- MVA יכול לקבוע נקודות כנגד הרישיון שלך אם אתה מודה באשמה או שבית המשפט ימצא אותך אשם בהפרה.

אי תשלום מלוא הקנס עלול לגרום לכך שהמקרה שלך יופנה לסוכנות גביית חובות חיצונית ודיווח בית הספר שלך על הפרת תעבורה לא יתקבל

במקרה של תעבורה, עליך להודות באשמה בהצהרה ולהופיע לדיון. הרשעות יכולות להסוות את יכולת הנהיגה שלך אם אינך לומד בבית הספר לעברייני תנועה יותר מ- 18 חודשים.

אם תקבל כרטיס בגין הפרת תעבורה לא פלילית בכל אחד מחמשת הרובעים של העיר ניו יורק

הוא יעבור על ידי משרד הפרות התעבורה (DMV) של משרד התחבורה של מדינת ניו יורק. אם אתה מודה באשמה באחת המחוזות, עניינך יידון על ידי שופט מנהלי של ה- DMV או שופט אחר. זה מאפשר לבתי המשפט המחוזיים להתמקד בעניינים פליליים, כולל עבירות נהיגה כמו נהיגה בשכרות, נהיגה על תנאי או פסילה ונהיגה בנסיבות מחמירות ללא רישיון.

שופט מנהלי של DMV (ALJ)

הוא עורך דין מנוסה בעל הכשרה מיוחדת בתחום רכב מנועי ודיני תעבורה. שופט של הלשכה להפרות תעבורה (TVB) של מחלקת כלי הרכב המונעיים של מדינת ניו יורק (DMV) הוא עורך דין מנוסה ובעל הכשרה מיוחדת בתחום דיני הרכב והתעבורה.

לשופט מנהלי של DMV (ALJ) יש סמכות לבטל או להשעות את רישיון הנהיגה או הרישום

בית המשפט לעניינים מנהליים לתעבורה הוא בית משפט בלתי פורמלי בו נפגשים שופטים ואזרחים מן השורה כדי לטפל בעבירות תעבורה קלות. בית המשפט מיועד למשפחות עובדות עם הפרות תנועה קלות, כך שיוכלו למזער את זמנן מחוץ לעבודה ולהיות עם משפחותיהם.

בשותפות עם מכללת Surry Community

Forsyth Tech מציעה בית ספר לנהיגה לנהגים. אדם רשאי למסור את רישיון הנהיגה שלו לפני מועד ההשעיה הנקוב בהודעת משיכת הרישיון. כאשר אדם מקבל הודעה על ביטול מה- MVA, הוא יכול לבחור למסור את הרישיונות שלהם באופן מקוון, להגיש אותם בדואר אלקטרוני או לקחת אותם ל- MVA הקרוב.

אדם יכול לבחור לערער על שלילת הרישיון שלו על ידי בקשת שימוע מנהלי ממשרד השימועים המינהליים

העיתוי חשוב כי יש לך 30 יום לאחר ההכרעה על ההשעיה להגיש בקשה לדיון מינהלי. דרך נוספת לערער על השעיית HTO היא לבקש שימוע מנהלי עם ה- DHSMV בפלורידה.

התקשר לבית המשפט יום לפני מועד המשפט

כדי לאשר שהתיק בהמתנה. אם לא תופיע במועד בית המשפט שלך, בית המשפט המחוזי יודיע למינהל הרכב להפעיל ביטול רישיונך. תקבל הודעה על הופעה כעד באירוע תעבורה, יחד עם התאריך, השעה ומקום השיפוט המופיעים בהודעה.