תפריט סגור

עסקים למכירה בצפון

שוק המכירות העסקי הגדול ביותר בבריטניה הוקם על ידי בעלי עסקים נלהבים שאוהבים לקנות ולמכור עסקים. קונים, מוכרים, מתווכים, מלווים, קונים ומוכרים בזכיינות קונים ומוכרים עסקים ב- Bizworldusa. מתווך ארגוני במחוז מונטגומרי, פנסילבניה, המסייע בקנייה, מכירה של ייצור, הפצה ועסקים אחרים באזור פילדלפיה.

סוכן נדל"ן מסחרי ומתווך שיכול לעזור לכם למצוא ולרכוש עסקים קיימים בקהילה בצפון מזרח ויסקונסין ובקהילות הסובבות אותה

תהיה לך גישה לשפע של הזדמנויות עסקיות ומשאבים באמצעות רשת של יותר מ -1,000 חברות מקומיות, אזוריות ולאומיות. קלממס עסק ברכישה ובמכירה באלפי חנויות ותמיד פעל באופן מקצועי על מנת להבטיח שהחברה, עובדיה, לקוחותיה, הספקים, העובדים והלקוחות יהיו בידיים טובות.

תוכלו גם לחפש באינטרנט ב- Craigslist.com ובהחלט יהיו מודעות לעסקים קטנים באזורכם

מרבית האתרים יספקו לך אזהרות כאשר עסק נמכר, אם אתה עומד בקריטריונים שיעזרו לך להתעדכן בעת חיפוש מכירות לעסקים קטנים. אם אינך בטוח איזה סוג עסק אתה קונה או היכן ברצונך להפעיל, תוכל להשתמש באתרים אלה כדי להשוות ולהשוות את המכירות הטובות ביותר לעסקים קטנים. לחברות בודדות, מתווכים ומתווכים יש לרוב רשימה של חברות קטנות יותר למכירה ויכולות לקשר אותך למספר אפשרויות.

אם החברה מציעה שירותים מקוונים, השאר את שעות הפתיחה הראשוניות פתוחות והציע שירותים באתר שבהם אתה פוגש את לקוחותיך באופן אישי.

אם אתה רוצה לדעת איך למצוא עסק למכירה

אתר המציג עסקים קטנים למכירה הוא מקום מצוין לחפש בו. אם אתה מחפש עיתונים מקומיים או פרסומי תעשייה המוציאים לאור אותם, ישנן דוגמאות רבות לאנשים שהצליחו כשגילו זאת. אולי BizBuySell הוא ההימור הטוב ביותר אם תחליט להקים אתר מבוסס למכירה. אם ברצונך לקנות או למכור את העסק שלך, התקשר ישירות אל לשכת המסחר המקומית שלך או למחוז השיפור העסקי בצפון קרוליינה (BID).

אם אתם מעוניינים למכור את העסק שלכם או רק מתחילים לקנות את העסק הראשון שלכם

ברוקרים עסקיים של קומון גראונד יכולים לעזור. מתווכים עסקיים הם דרך נהדרת למצוא חברות מבוססות למכירה, אך עליכם לוודא שאתם עובדים עם חברה טובה. כאשר אתה חושב למכור את חברת הסעות הרכב שלך, תוכל להשתמש באתר המחוזי לשיפור עסקים בצפון קרוליינה כדי לראות אם יש לך מתווך עסקי בקרבתך.
למידע נוסף בנושא של עסקים למכירה בצפון באפשרותך להעיף מבט ב- yni.co.il

כאחת החברות המובילות בתעשייה שלנו, אנו מצוידים היטב לעזור לך לעבוד עם קונים וחברות לאומיות. הצוות שלנו ידריך אתכם בתהליך וישמח לעזור לכל מי שמחפש עסק בניו מקסיקו.

עם מכירות של למעלה מ- 500 מיליון דולר מאז 2013

אנו במצב חסר תקדים לעזור ללקוחותינו לקנות ולמכור את אדמותיהם, חוות, בתי יוקרה וציד. אנו תומכים בלקוחותינו הגלובליים ברכישת הזדמנויות שונות להשקעה ונדל"ן בנמיביה, כולל פרויקטים של נדל"ן, פיתוח נדל"ן ופיתוח בדרום אפריקה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואפריקה.

אנו מציעים תוכנית שיווק מקיפה הכוללת רישום נכסים מסחריים בכדי להעניק להם חשיפה מלאה באמצעות סוכני המכירות שלנו בצפון מזרח ויסקונסין

אם אתם מחפשים עסק בצפון או נכס מסחרי אחר בקרבתכם, אנא התקשרו אלינו למספר (608) 762-5555. צרו קשר עם מדריך הרישומים לעזרה בקנייה או מכירה של העסק שלכם או צרו קשר לקבלת מידע נוסף.

אם אתה זקוק לעזרה במכירת העסק שלך או שאתה מחפש הזדמנות, אנא תן לנו "A" במדריך הרישומים. שוקל לקנות או למכור עסק בצפון מזרח ויסקונסין או נדל"ן מסחרי אחר באזור שלך?

אנו כבר בוחנים את הפרטים של העסקים הקטנים העומדים למכירה

אך נזכה במידע שלך בכתב לפני שנסכים לכל עסקה. עכשיו שאתה יודע מה אתה צריך להוציא כשאתה קונה עסק קטן באמצעות מכירה, אנחנו יכולים להבין איך להשיג הלוואה במזומן לרכישת העסק.

העסקים למכירה בוונקובר המפורטים בדף זה

כמו גם זיכיונות והזדמנויות עסקיות אחרות בקנדה המפורסמים באתרנו, הם ההצעות וההמלצות שלנו למכירות עסקיות בקנדה. חברות ונקובר למכירה והזדמנויות זיכיון בדף שבו הן רשומות, וכל הזכיינים וההזדמנויות העסקיות האחרות בקנדה שאנו מפרסמים באתרי האינטרנט שלנו, הם ההצעה וההמלצה שלנו למכירה עסקית קנדית.
למידע מורחב אודות דומיינים למכירה עליך לבדוק כאן: yni.co.il

לטקסס יש את הקרקעות המסחריות ביותר למכירה, חוות לחווה, בהתבסס על מספר הקרקעות המסחריות הרשומות "למכירה" או "קרקע". מכירת קרקע מסחרית יכולה לנוע בין קרקעות למגורים, מסחר, תעשייה, משרדים, קמעונאות וסוגים אחרים.