תפריט סגור

עורך דין קריפטו

ועדת האתיקה קיבלה לאחרונה חקירה על עורך דין שמקבל מטבעות קריפטוגרפיים (ביטקוין) כתשלום עבור הוצאות משפט או תשלומים ללקוחות או לצדדים שלישיים. בדרך כלל, תביעות מטבעות קריפטוגרפיות מכוונות לחברות, אך היו כמה מחלוקות הקשורות לאסימונים עצמם. ליטיגציה במטבעות קריפטו היא תחום משפט שצומח במהירות.

משרד עורכי הדין Patterson כאן

כדי לעזור לך עם תיק המטבעות הקריפטוגרפיים שלך. לצוות שלנו יש ניסיון משפטי של מאות שנים והוא עקב אחרי תנופת המטבעות הקריפטו ומחזור התביעות מאז תחילתו. עם השלמת בדיקת הנאותות המשפטית והחקירה העצמאית שלנו, אנו מפרסמים לעתים קרובות חוות דעת משפטיות ודוחות על חקירות משפטיות בלוקצ'יין, כך שללקוחותינו תהיה הבנה מלאה של הנושא. עורכי הדין שלנו הינם בעלי ידע וניסיון מעמיק בתחום זה והם מייעצים באופן שוטף ללקוחות בנושאים חדשים רבים שעולים בעת השקעה במטבעות קריפטוגרפיים ונכסים דיגיטליים אחרים.

עם צוות עולמי של למעלה מ-30 עורכי דין למטבעות קריפטוגרפיים ברחבי ארה"ב

אירופה ואסיה פסיפיק, הלקוחות שלנו נעים החל מבורסות גדולות של מטבעות קריפטוגרפיים, חברות המשיקות הצעות מטבעות ראשוניות (ICOs) או הצעות החלפה ראשוניות (IEOs). , חברות המחדשות בתחומים חדשים בבלוקצ'יין, משקיעים ותיקים המבקשים לבנות מבנה רצף ונכסים חזק יותר עבור העושר המצטבר שלהם, ומשקיעי מטבעות קריפטוגרפיים וסמלים חדשים. אנו משתמשים בניסיוננו המגוון כדי לייעץ ללקוחות בעניינים החל ממבנה אסימונים, הקמת קרנות, אסטרטגיות השקעה, רגולציה פיננסית וחשבונאות, תכנון ומבנה מס בינלאומיים, מטבעות יציבים ונכסים דיגיטליים מגובי נכסים, בעלות על אסימונים, יישומי תשתית, רישוי טכנולוגיה. ופיתוח, תאימות לניירות ערך, מסחר ומסחר במטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יין כשירות. שנות הניסיון שלנו עם בלוקצ'יין וטכנולוגיות מתפתחות אחרות מאפשר לנו לספק ייעוץ אפקטיבי ומעשי כאשר לקוחות מנצלים את ההזדמנויות הבלתי מנוצלות של טכנולוגיית הבלוקצ'יין, ממבני מימון חדשניים כגון אירועי יצירת אסימונים, אסימוני אבטחה ייעודיים ומבני מימון סיכונים מסורתיים המאגדים ההשפעה של אסימונים. על יישומים שחורגים ממטבעות קריפטוגרפיים. השוק של מטבעות קריפטוגרפיים ונכסים דיגיטליים אחרים מתפתח כל הזמן; הצוות שלנו מחויב לסייע ללקוחות על ידי מיצוי המרב מההזדמנויות שלהם בכל סביבה ולעזור בפיתוח חפצים התואמים את החוק.

עורכי הדין בבלוקצ'יין ומטבעות קריפטוגרפיים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הקניין הרוחני

דיני החברות והתאגידים וצוותי המס שלנו כדי לייעץ ללקוחות על המבנה העסקי המרוויח בצורה הטובה ביותר מנכסי ה-IP שלהם. קבוצת התרגול שלנו מתמקדת בעיקר בבלוקצ'יין, כרייה, חוזים חכמים ומטבעות קריפטוגרפיים. בואו נצלול כיצד עובד בלוקצ'יין וכיצד הוא יכול לשנות את מקצוע עריכת הדין. מנקודת מבט משפטית, סוגיות רבות בנושאי מס, רגולציה ומשפט הקשורים לטכנולוגיית בלוקצ'יין ומטבעות קריפטוגרפיים דורשים הבנה של הטכנולוגיה הבסיסית הזו.

למי שמחפש להציע או לקנות מטבעות קריפטוגרפיים

חשוב להבין את החוקים והתקנות המורכבים שעשויים לחול. מוצרי מטבעות קריפטו מוסדרים באותו אופן כמו מוצרי מניות, ועמידה בדרישות עשויה להיות קשה ותובענית. כללי רשות ניירות ערך (SEC) חלים על הצעות ומכירות של אסימוני מטבעות קריפטוגרפיים. היוצרים של מטבע קריפטוגרפי חדש בדרך כלל מציעים אותו לראשונה לציבור באמצעות הנפקת מטבעות ראשונית (ICO).

מטבע קריפטוגרפי

הוא מטבע דיגיטלי או וירטואלי המוגן על ידי קריפטוגרפיה, חתימות דיגיטליות ייחודיות ואלגוריתמים מתמטיים מורכבים המונעים את זיוף המטבע. כל העסקאות במטבעות קריפטוגרפיים נרשמות בקובץ מחשב הנקרא בלוקצ'יין, שהוא שם נרדף לפנקס החשבונות העוסק בכסף רגיל. הם נקראים גם מטבעות וירטואליים או מטבעות קריפטוגרפיים מכיוון שהקריפטוגרפיה משמשת לשלוט ביצירה והעברה של ביטקוין.

זה מאפשר להשתמש בהם להלבנת הון, העלמת מס ופעילויות בלתי חוקיות אחרות. בנוסף, ניתן לעקוב אחר מטבעות קריפטוגרפיים מסוימים, כגון ביטקוין, לפי דרישה כדי לזהות פושעים.

מכיוון שהמטבע הקריפטוגרפי עדיין בתחילת מחזור האימוץ, אזרחים חסרי פחד מספיק כדי לצאת לחלל חשופים לסיכונים שעלולים להוביל להפסדים גדולים בעת מסחר בהנפקות ראשוניות (ICOs ו-IEOs) ומסחר ב- שוק משני.

כמובן

חלק מהמטבעות הווירטואליים מוגנים טוב יותר מאחרים, אבל אתה עדיין יכול לחשוב הרבה זמן על קבלת ביטקוין או מטבעות קריפטוגרפיים אחרים עורך דין קריפטו. Bull Blockchain Law הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הבודדים המתמקדים במלואם במגזר זה. צוות Blockchain ו-cryptocurrency ב-Steptoes מציע שילוב שאין שני לו של ניסיון משפטי ורגולטורי על פני עשרות שיטות תעשייה ומומחיות כדי לייעץ ללקוחות בניווט בסביבה המשפטית והרגולטורית המורכבת הקשורה למטבעות קריפטוגרפיים ומטבעות קריפטוגרפיים בארצות הברית ומחוצה לה.

כחלק מקבוצת עיסוק בקניין רוחני תאגידי

למאיירס רומן היסטוריה ארוכה של מתן שירותים פיננסיים וצרכניים מטעם חברות בתחום הבלוקצ'יין והמטבעות הקריפטוגרפיים, לרבות פיתוח יישומים ותוכנה, נכסי משחקים סמליים, e- חברות מסחר, כרייה ואירוח. ספקי שירותי כרייה, חומרה ותוכנה לכרייה ושירותי תשלום בשוק. המומחיות שלהם נעה ממיזוגים ורכישות ועד למימון הון סיכון ומימון פרטי. שחקני תעשייה ביקשו מחברות פינטק, משרדי עורכי דין ובעלי הון סיכון למנות את עורכי הדין הטובים ביותר שיעזרו לחברות לגייס הון ולסגור עסקאות.

לקוחות מערכת אקולוגית בלוקצ'יין מסתמכים על העצות האסטרטגיות של Fenwick & West כשהם מנווטים בסביבה עסקית ורגולטורית לא ודאית

בנוסף, דכרט בולטת בין משרדי עורך דין קריפטו המובילים בענף כאשר היא משלבת רגולציה של שירותים פיננסיים וטכנולוגיות פיננסיות חדשות כדי לספק פתרונות ללקוחותינו.

מטבעות קריפטו הפכו לאחרונה לצורה נפוצה של השקעה במטבעות דיגיטליים ונכסים

לא רק שהחידוש הטכנולוגי הזה אפשר לאינספור חברות להמציא את עצמן מחדש, היא גם הפכה לבסיס לאלפי מטבעות ואסימונים של מטבעות קריפטוגרפיים בשווי טריליון דולר. בעוד שהדוגמה שלנו למעלה מתמקדת בביטקוין, חשוב לציין שה- blockchain משמש לכמה חידושים ראויים לציון.

למרות השימוש הגובר בו

הבלוקצ'יין נותר תחום שקשה להבין מנקודת מבט משפטית וטכנולוגית כאחד. טכנולוגיית הבלוקצ'יין יכולה להפוך לאוטומטיות רבות מהפונקציות האדמיניסטרטיביות שתופסות את רוב עבודתו של עורך דין, בסופו של דבר לייעל עלויות ולהעביר את החיסכון ללקוח הסופי. Blockchain משמש להחליף את כל המודלים העסקיים המבוססים על גביית עמלות עסקה קטנות.

למרות שהוא ידוע בעיקר בשימוש שלו במטבעות קריפטוגרפיים דיגיטליים או כביטקוין

שם הוא מאבטח ומתעד עסקאות פיננסיות, חובבים, מפתחים ויזמים בוחנים שימושים חדשים באופן פעיל. ברית הבלוקצ'יין מורכבת מיותר מ-55 חברות בלוקצ'יין מובילות ומעל 55 סוכנויות ממשלתיות, אכיפת חוק ורגולציה מקומיות, מדינתיות, פדרליות ובינלאומיות.