תפריט סגור

עורך דין לדיני עבודה

עורכי דין דיני עבודה ב-Shouse Law Group שואפים לסייע לעובדים ללמוד את זכויות הפרטיות שלהם מול מעסיקיהם, ובמידת הצורך, לאכוף זכויות אלו באמצעות בתי המשפט. עורכי דין לתעסוקה בקליפורניה בקבוצת Shouse Law Group עוזרת לעובדים להגן על זכויותיהם בבית המשפט. עורכי הדין של Shouse Law Group יכולים לעזור לך לנווט בתהליך התלונה על אפליה של DFEH, ואם כן, להגיש תביעת אפליה נגד המעסיק שלך.

אם המעסיק שלך הפר את תקנות השכר והזמן שלך

עורכי דין השכר והזמן שלנו בקליפורניה יכולים לעזור לך להגיש תביעה עבור הפיצויים שאתה זכאי לו. אם אתה צריך לדעת האם ובאילו נסיבות הוראות כאלה בחוזה העבודה שלך עשויות לחול, עורכי דין לחוזי העבודה של Shouse Law Group בקליפורניה יכולים לעזור לך. המסר שעורכי הדין לעבודה בקליפורניה שלנו מנסים להעביר ללקוחותינו הוא שהמהגרי עבודה נהנים מאותן זכויות כמו עובדים אחרים בקליפורניה.

מנקודת המבט של KDV

תפקידנו הוא לפעול כיועץ המשפטי והשותף העסקי של כל לקוח. עורכי הדין שלנו מכינים חברות לביקורות, מייעצים ללקוחות במהלך חקירות ומייצגים לקוחות בליטיגציה שלאחר מכן במידת הצורך. בין אם KDV מייעצת לחברות במהלך ארגון אירועים של איגודי עובדים, משא ומתן על חוזי איגוד, או ליטיגציה של נוהלי עבודה לא הוגנים, הלקוחות שלנו סומכים על עורכי הדין לעבודה של KDV שיטפלו בעניין.

עורכי הדין שלנו מנוסים בטיפול בכל ההיבטים של יחסי עבודה מסורתיים מטעם ההנהלה

כאשר מתעוררות סוגיות של דיני עבודה ודיני עבודה, חברות בארצות הברית מסתמכות על עורכי הדין לעבודה ועבודה של KDV שיספקו את ההנחיות האסטרטגיות הדרושות כדי להגן או לפתור את הבעיה בצורה יעילה ויעילה. משרד עורכי הדין שלנו לתעסוקה ותעסוקה כאן כדי לעזור לך אם עובד, עמית, מעסיק או מנהל מפר חוקים פדרליים או מקומיים. ממשא ומתן על העסקה ופתרון מחלוקות חלופיות ועד חקירות שכר וזמנים וטענות לפיטורין שלא כדין, עורכי הדין לעבודה שלנו מומחים בטיפול בבעיות המורכבות של מקום העבודה איתם מתמודדים מעסיקים מדי יום.

אם אתה מרגיש שנשללת זכויות או יחס לא הוגן

עורכי הדין המנוסים והרחמנים של משרד עורכי הדין שלנו מוכנים לייצג אותך בתוצאה משפטית חיובית עבור המקרה שלך.​​עורכי הדין לעבודה שלנו מבינים כיצד זה משפיע על אנשים, זו הסיבה שאנו מספקים סיוע משפטי חמלה ומותאם אישית כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו פתרון הוגן. כאשר מוגשות תביעות ותביעות אפליה, עורכי הדין לעבודה שלנו מנוסים בהגנה על תביעות אלו, ומטפלים באלפי תיקים בפני שופטים, מושבעים, בוררים וסוכנויות ממשלתיות, כולל רבים המרחיבים את היקף זכויות המעסיקים. בנוסף לרקורד מוכח של ייצוג נפגעי עבודה ותעסוקה, עורכי הדין לעבודה שלנו מייצגים גם עובדים של סוכנויות מנהליות כגון הנציבות לשוויון הזדמנויות תעסוקה (EEOC), משרד העבודה (DOL), הנציבות להגנת העבודה והבריאות ( OSHA) ומועצת יחסי העבודה של המדינה (NLRB).

עורכי הדין של שפרד מולינס מייצגים גם מעסיקים בהתנהלותם מול עובדים המיוצגים על ידי איגודי עובדים

עורכי הדין שלנו מייעצים למעסיקים על בסיס יומיומי במגוון נושאי משאבי אנוש כגון סיווג פטור/לא פטור, הטרדה מינית, אופציות למניות, חופשות וגיוס עובדים, משמעת עובדים ופיטורי עובדים. עורכי הדין שלנו מספקים למעסיקים ייעוץ אסטרטגי בכל תחומי העבודה והתעסוקה, לרבות גיוס עובדים, פיטורים, צעדים משמעתיים, חופשות, קידום, נוהלי פיצויים, חקירות תלונות עובדים, חינוך להטרדה וגיוון, תוכניות אפליה מתקנת, וניסוח ובחינה של מדיניות מעסיק. עורכי דין ב- Hodgson Russs Labor & Employment Practice עורכי דין ב- Hodgson Russs Labor & Employment Practice הם בעלי ניסיון רב בייעוץ ללקוחות ציבוריים, פרטיים ושאינם איגודים במגוון רחב של נושאים בדיני עבודה.

העיסוק של הודג'סון ראס בדיני עבודה ובדיני עבודה התרחב במשך יותר מ-70 שנה

כולל בנושאים הקשורים לחוק יחסי העבודה הלאומי, חוק העסקה הוגנת לעובדי ציבור, ותקנות מדינתיות ופדרליות בנושא שכר ו שעה (ות. כישורים רחבים. וחוקי זכויות אזרח רבים, כולל חוק חופשת המשפחה והמחלה, חוק האמריקנים עם מוגבלויות, כותרת VII, חוק זכויות האדם של מדינת ניו יורק וחוקים אחרים המסדירים את יחסי עובד מעביד. חוקי העבודה והעבודה משפיעים על כל היחסים המשפטיים בין מעסיקים לעובדים, החל מתהליך הגיוס הראשוני ועד לכל ההיבטים של התפעול השוטף, לרבות תיאורי תפקידים, שכר, קידום, ביקורות, פיטורים, הטבות, מיזוגים ורכישות. , ופתרון הולם של מחלוקות הקשורות לנוהלי גיוס לא הוגנים ואפליה. חוקי העבודה הם מערכת רחבה של חוקים, כללים ותקנות החלים על מקום העבודה.

איגוד מקצועי

הוא קבוצה של עובדים הנהנים מהגנה נוספת, המתקשרים בהסכמים קיבוציים עם מעסיקים ויש להם זכות לנהל משא ומתן על חוזי עבודה. לעובד הזכות לנקוט בצעדים נגד מעסיקים ואיגודים מקצועיים המעורבים בהליכי העסקה בלתי הוגנים. לדוגמה, אם עובד לא מאוגד מתלונן בפני המעסיק שלו על שכר לא הוגן, הם יהיו מוגנים על ידי ה-NLRA.

פרקטיקות לא הוגנות ומפלות נגד עובדים יכולות ללבוש צורות רבות

כולל פיטורים שלא כדין, אפליה, הטרדה, מניעת התאמה סבירה, מניעת חופשה, פעולות נקמה של המעסיק והפרות של שכר ושעות. קבוצת דיני העבודה של KDV מגנה על לקוחות במגוון תלונות הקשורות לעבודה, לרבות הטרדה מינית, אפליה במקום העבודה, סיום בלתי חוקי ונקמה. הצוות המשפטי של KDV מציע לחברות ניסיון רב בעריכת כל סוגי פוליסות העבודה, הנחיות וחוזי עבודה.

אם יש לך חששות בדיני עבודה הקשורים לאפליה

סיום לא חוקי או הטרדה, אנא התקשר למשרדנו באורלנדו בטלפון (407) 578-1334 או מלא את שאלון דיני העבודה המקוון (עובדים ומעסיקים). עורך דין לדיני עבודה יכול לעזור לאדם בכל בעיה תעסוקתית שיש לו ולייעץ לו באילו חוקי עבודה חלים במדינתו.