תפריט סגור

עורך דין לדיני עבודה ופיטורים

עורכי הדין לעבודה ותעסוקה שלנו מייצגים מעסיקים בתביעות ייצוגיות ופרטניות של FLSA, ואנו מייצגים מעסיקים ומנהלים בתביעות לפי חוקי השכר במדינה ואי תשלום שכר, בונוסים, פיצויים ודיני פיצויים. עורכי הדין של שפרד מולינס מייצגים גם מעסיקים בהתנהלותם מול עובדים המיוצגים על ידי איגודי עובדים. בנוסף לרקורד המוצלח שלנו בייצוג נפגעי עבודה ותעסוקה, עורכי הדין לעבודה שלנו מייצגים גם עובדים בגופים אדמיניסטרטיביים כגון הנציבות לשוויון הזדמנויות בעבודה (EEOC), משרד העבודה (DOL), תחום הגנת העבודה והבריאות . (OSHA) והמועצה הלאומית ליחסי עבודה (NLRB). עורכי הדין המנוסים שלנו מספקים ייעוץ יומיומי ומטפלים בתלונות דיני עבודה בבתי משפט ובסוכנויות מנהליות בארה"ב, בעוד שצוות WilmerHales Labor and Employment של עורכי דין מוסמכים שאינם עורכי דין מציע מגוון פתרונות עסקיים חסכוניים לעסקים קטנים. ועסקים בינוניים, לעתים קרובות במקביל לתמיכה המשפטית של עורכי הדין שלנו.

עורכי הדין של שפרד מולינס מייעצים למעסיקים על בסיס יומיומי במגוון נושאי משאבי אנוש כגון סיווג פטור/לא פטור

הטרדה מינית, אופציות למניות, חופשות וגיוס עובדים, משמעת עובדים וסיום עבודה. עורכי הדין לדיני עבודה שלנו מבלים פרק זמן משמעותי בסכסוכי עבודה ותעסוקה, הכוללים הגנה על אפליה בעבודה ומקרי סיום לא חוקיים בבתי משפט פדרליים ומדינתיים, ליטיגציה לבוררות, הגנה על תביעות חוזי עבודה אישיים והתדיינות בבתי משפט מדינתיים ופדרליים שונים. סוכנויות, כולל המועצה הלאומית ליחסי עבודה, משרדי העבודה של ארה"ב, ניו ג'רזי ופנסילבניה, ועדת שוויון הזדמנויות תעסוקה, חטיבת זכויות האזרח של ניו ג'רזי, ועדת יחסי האנוש של פנסילבניה ו-OSHA. עורכי הדין לעבודה ותעסוקה שלנו מגינים באופן קבוע על מעסיקים בבתי משפט ובגופים מנהליים בתביעות ייצוגיות ובוחרות מקרים של אפליה לכאורה או תגמול לפי חוקים כמו כותרת VII, ADEA, ADA, l'FMLA וחוקי סיום בלתי חוקיים של המדינה.

לעורכי הדין שלנו בדיני עבודה יש את המשאבים והניסיון לאתגר במרץ את שיטות הגיוס הבלתי חוקיות של חברה

אם אתה מחפש מידע על חוקי שיפוט שגוי, אל תבזבז זמן בחיפושים מקוונים בחוק וצור קשר עם עורכי הדין שלנו לדיני עבודה עוד היום לייעוץ משפטי חינם. ללא קשר למצבך, אם אתה מתמודד עם בקשת היתר פסולה או אם אתה רוצה להגיש אחת מהבקשות הללו, חשוב מאוד לשכור עורך דין לעבודה בוושינגטון שיעזור לך לעבור את התקופות הקשות הללו. עורכי הדין שלנו לדיני עבודה מתמקדים בסיוע לעובדים להתאושש מהתנהגות בלתי הולמת של המעסיק.

אם יחסי עובד מעביד שלך מתוחים בגלל מחלוקת בנוגע לשכר

ביטחון תעסוקתי, אפליה או סיום לא חוקי, כדאי לפנות לעורך דין לעבודה שיוכל להסביר את הזכויות והחובות של שני הצדדים. אם הבעיה היא שכר בזמן, שעות נוספות או סיווג נכון של שכר (מצב לא פטור או פטור), עורך הדין לעבודה של התובע יכול לעזור לעובד להבין את חוק הסטנדרטים הוגנים לעבודה (FLSA) כדי לקבוע אם סביר להניח שהזכויות הופרו ולסייע לעובד בשלבים הבאים. עורך דין של תובע תעסוקה, מסביר לויט, יכול לסייע לעובד לברר אם זכויותיו הופרו והאם פעולות נוספות יועילו.

לעובד הזכות לנקוט צעדים נגד מעסיקים ואיגודים מקצועיים המעורבים בהליכי העסקה בלתי הוגנים

פרקטיקות לא הוגנות ומפלות נגד עובדים יכולות ללבוש צורות רבות, כולל פיטורים שלא כדין, אפליה, הטרדה, מניעת התאמה סבירה, מניעת חופשה, פעולות נקמה של המעסיק והפרות של שכר ושעות.

עילות פיטורים שלא כדין כוללות פיטורים בניגוד לחוקי איסור אפליה

פיטורים כסוג של הטרדה מינית, פיטורים בניגוד לחוקי העבודה ופיטורים כנקמה על תלונת עובד נגד מעסיק. ניתן לפטר עובדים מרצון בכל עת מכל סיבה שהיא, כל עוד הפיטורים אינם בלתי חוקיים. מעסיקו של העובד רשאי, לפי שיקול דעתו, להתפטר מתפקידו בכל עת עם או בלי הודעה מוקדמת. הסכם פיטורין הקובע כי המעסיק רשאי לפטר את העובד מכל סיבה שהיא.

זה אומר שמעסיק יכול לפטר עובד מכל סיבה שהיא

כל עוד הסיבה אינה בלתי חוקית. מעסיקים אינם יכולים לפטר אדם על פי חוק בשל הפרת חוזה עבודה או בניגוד לחוק. אם בחוזה העבודה לא מצוין זהות העובד והעובד פוטר ללא סיבה, הם יכולים לטעון כי פיטוריו היו שלא כדין.

למרות שבהתחלה נראה שזה פוטר מעסיקים מכל אחריות לסיום שלא כדין

ישנן מספר סיבות משפטיות ומשפטיות שבגללן מעסיק עשוי להטיל אחריות על פיטורי עובד. עובדים שאינם אשמים בפיטורים עשויים להיות זכאים גם לדמי אבטלה או לאחוז מהרווחים הקודמים שלהם שסופקו על ידי קרנות פדרליות וממשלתיות לזמן מוגבל לעובדים מוסמכים המחפשים באופן פעיל עבודה חדשה. החוק הפדרלי מחייב מעסיקים לתת הודעה מוקדמת של 60 יום כאשר 100 עובדים או יותר מפוטרים או מפוטרים.

חוקי העבודה והעבודה משפיעים על כל היחסים המשפטיים בין מעסיקים ועובדים

מתהליך הגיוס הראשוני ועד לכל ההיבטים של התפעול השוטף, לרבות תיאורי תפקידים, שכר, קידום מכירות, ביקורות, פיטורים, הטבות, מיזוגים ו רכישות. , כמו גם פתרון נכון של מחלוקות הקשורות לנוהלי גיוס לא הוגנים ואפליה. דיני עבודה הם מערכת רחבה של חוקים, כללים ותקנות החלים במקום העבודה.

Sheppard Mullins מסייע גם במיזוגים

רכישות ומכירה על ידי ביצוע ביקורת עבודה ותעסוקה לפני מכירת עסקים קיימים וייעוץ וייעוץ לגבי התחייבויות משפטיות פוטנציאליות, תביעות והתחייבויות של עובדים פוטנציאליים או קיימים במסגרת הסכמים קיבוציים קיימים. נושאים הקשורים לסגירת מפעלים או פיטורים קולקטיביים. עורכי הדין של משרדנו מייעצים ומייצגים לקוחות בנושאים הנוגעים למעסיקים ושותפויות לשעבר, בהווה ופוטנציאלי. אם אתה מאמין שפוטרת ללא סיבה, עורכי הדין לעבודה והתעסוקה שלנו יכולים לעזור לך להחזיר שכר שלא שולם, שכר שלא שולם וצורות אחרות של פיצויים.
למידע נוסף על עורך דין לדיני עבודה ועורך דין לדיני עבודה ופיטורים באפשרותך לגלוש לאתר employment-law.co.il