תפריט סגור

ממה צריך להיזהר במסחר קריפטו

כדי להיות ברור, האינטרנט מלא באסטרטגיות מסחר במטבעות קריפטוגרפיים, כך שתוכלו לסמוך על מה שקראתם ברשת על המסחר בקריפטו. קניית שמועות ומכירת חדשות ידועה – בתחום הקריפטו זו עצה, אך לרוע המזל סוחרים רבים זורקים עצה זו מהחלון ועובדים על רגשות בכל הנוגע למסחר בקריפטו. קנו שמועות, קנו שמועות ומוכר חדשות – קראו אותם באינטרנט, כי על מי אתם יכולים לסמוך כשאתם סוחרים בקריפטו?

חשוב לקחת בחשבון את המוניטין של פלטפורמת מסחר קריפטו לפני שתחליט להשקיע

לבסוף, עליכם גם לוודא שאתם מכירים את הפלטפורמה בה תוכלו לסחור בקריפטו לפני שתתחילו לקנות ולמכור. אם קראת מאמר על מסחר במטבעות קריפטוגרפיים, סביר להניח שתסמוך על הנאמר.

אם קראת מדריך זה עד כה

תהיה לך הבנה טובה יותר מהו מסחר במטבעות קריפטוגרפיים וממה להיזהר. אם אתה קורא את המאמר מההתחלה ועד הסוף, כדאי שיהיה לך מושג טוב לגבי מה זה מסחר בקריפטו וכמה מהדברים החשובים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שתתחיל.

הדבר הראשון שיש להבין

הוא שלא צריך להיכנס למסחר בקריפטו רק כדי להיות מעורב בקריפטו ולשכוח מזה. חילופי מטבעות קריפטוגרפיים הם המקום בו אתה קונה ומוכר מטבעות קריפטוגרפיים, אז בחר בבורסת קריפטוגרפים אמינה. אתה יכול להחזיק את המטבעות הקריפטוגרפיים שקנית בבורסה עצמה, וזה שימושי אם אתה רוצה להחליף אותם. ככל שהנוזל נוזלי יותר, כך מחיר הקריפטו שנרכש גבוה יותר.

אם אתה מחזיק בביטקוין וברצונך למכור אותו תמורת את'ריום, בורסה יכולה לעזור לך למצוא מוכר אתריום שיסחר בך. אם אתה מציע מבחר רב יותר של מטבעות קריפטוגרפיים סחירים, אתה יכול לפנות לבורסת מטבעות אחרת.

חילופי מטבעות קריפטו הם מקום בו אנשים יכולים לסחור במטבעות קריפטוגרפיים

אך לא ניתן להניח שהוא פועל באותה צורה כמו חילופי חילופי מטבעות. לא כל סוחר או משקיע רוצים או יכולים להתמודד עם חילופי מטבעות קריפטוגרפיים מסורתיים. CEXs מאפשרים למשתמשים להפקיד כסף ולהמיר אותם לקריפטו, בעוד שישנן חילופי מטבעות קריפטוגרפיים לביטקוין, Ethereum, Litecoin, Bitcoin Cash ושאר מטבעות קריפטוגרפיים.

אם אתה חדש בשוק

כדאי לך להשקיע במטבע ידוע יותר כמו ביטקוין, את'ריום, ליטקוין או ביטקוין מזומן. הנה דוגמה מבינאנס, פלטפורמת מסחר במטבעות קריפטוגרפיים, המציגה את החלקים החשובים עם הערות. חילופי מטבעות קריפטוגרפיים אינם מוגבלים למטבעות דיגיטליים, מכיוון שאתה יכול להחזיק מטבעות אלה ישירות או לעתים קרובות לקנות ולמכור אותם כמו אצל מתווך כללי. אם תחליט לסחור במטבע מסוים כמו ביטקוין או את'ריום או מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, עיין בתרשימים ההיסטוריים לפני המסחר.

אינך צריך בהכרח להיות בעלים של מטבע קריפטוגרפי

אבל אתה יכול להשתמש בתוכנית מסחר פשוטה של מטבעות קריפטוגרפיים בכדי ליהנות מתנודות בשוק או אפילו מסחר יומי. מסחר במטבעות קריפטוגרפיים פירושו שאתה לא באמת הבעלים של הקריפטוקוינים, אלא רק משער על תנועות המחירים. אתה יכול פשוט להמר נגד השוק אם אתה רוצה ולסחור בנגזרים.

לדוגמה

סחר בארביטראז 'בשוק הביטקוין יהיה אם ביטקוין אחד נקנה תמורת 10,000 אירו בבורסת מטבעות קריפטוגרפית אחת ויימכר לאחר. במילים אחרות, התחל לסחור ב- BTC וב- ETH בבורסות כמו Binance או Coinbase Pro במטבעות אחרים ואז, כשזה מוכן, נסה להחליף BTC או ETH עבור כל מטבע אחר. Coinbase היא בחירה טובה מכיוון שהיא משמשת כארנק ומחליפה להמרת דולרים בקריפטו לקריפטו ובקריפטו לקריפטו.

לרשותם יותר מ -100 מטבעות שונים והופכים את המסחר בקריפטו לקל ומאובטח

למרות שאתה זקוק לארנק קריפטו ארגוני לשם כך. קראקן היא אחת מפלטפורמות המסחר המקוריות לקריפטו ויש לה מגוון רחב של מטבעות ואסימונים שניתן לסחור ולהשקיע. בסך הכל, Etoro היא פלטפורמה נהדרת למסחר בביטקוין, Ethereum, Litecoin, Bitcoin Cash ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים. ישנן אפשרויות רבות לקנות ולמכור בצורה חלקה ובטוחה בפלטפורמת Coinmama, וישנן אפשרויות רבות לקנייה, מכירה, מסחר ומסחר במטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ואת'רום וכן מטבעות פיאט.

למרות שתכונות מסחר מתקדמות עשויות לפנות לסוחרים מנוסים העוסקים בחוזים עתידיים בהיקף גבוה וממנפים

רוב משתמשי הקריפטו פועלים בדרך קלה ומובנת לרכישה ומכירה של קריפטו. מה שאתה זוכר כאן סביר להניח שיהיה רלוונטי במקומות אחרים – ברוב הבורסות מטבעות קריפטוגרפיים יש ממשקי מסחר דומים.

אם אתה צריך למצוא את אחת מפלטפורמות המסחר הטובות ביותר בקריפטו

התשובה היא לא, אך ראשית עליך ליצור בורסה המאפשרת מסחר בקריפטו לקריפטו. BlockFi, בדומה לבורסות קריפטוגרפיות אחרות, מציע חשבון ריבית שניתן להשתמש בו בכדי להרוויח כסף על ידי החזקת מטבעות קריפטוגרפיים בפלטפורמה.