תפריט סגור

מכירה והשכרה של נכסי נדל"ן בליווי מקצועי

השנה האחרונה הייתה כר פורה להזדמנויות עבור משקיעי הנדל"ן, ונראה שמגמה זאת תמשיך גם לשנה הנוכחית. רבים רואים במכירה והשכרה של נכסים הזדמנות לייצור הכנסה נוספת עבור ביתם. אך כמו רוב האנשים אשר משקיעים בדירה שנייה או שלישית, הם אינם אנשי נדל"ן מנוסים, ואינם נושמים את התחום. מצב זה מוביל לכך שהם מפספסים את הפוטנציאל הגלום בעסקאות אותם הם מבצעים. בדיוק בשביל זה כדאי להיעזר בשירותיו של יועץ נדל"ן

מה ההבדל בין יועץ נדל"ן למתווך

קודם כל, נגדיר מהו יועץ נדלן-יועץ נדל"ן הוא אדם בעל ניסיון בתחום, שנמצא בשוק והוא יוכל לייעץ לקונים פוטנציאלים לגבי רכישות עתידיות עדיפות ותכנון מסלול ההשקעה. בניגוד למתווך אשר נמצא בקשר עם בעלי הדירות ובעל אינטרסט שהדירה תימכר, יועץ נדל"ן הוא צד שלישי, מה שמבטיח את רמת האובייקטיביות שלו בנוגע להצעות מסוג זה.

למה אני לא יכול לבד?

מכיוון שרב הקונים לא הגיעו מתחום כלכלי כלשהו הם טרף קל עבור עוקצים או רמאויות מסוג זה, ומכיוון שאינם גם מתחום הנדל"ן הם גם לא יודעים באמת מה ערך הנכס שהם רואים. ליועץ נדל"ן יש ניסיון וראייה מרחבית על הסיטואציה, כך שהוא יוכל לתת לכם תמונה מלאה לגבי הרכישה. התהליך עם יועץ הוא מהיר יותר, וגם דורש פחות זמן מכם בחיפוש ומיקוח.

יתרון נוסף הוא תמיכה בפן הבירוקטי של הקנייה, יועץ נדל"ן רכש השכלה מקיפה בתחום ולכן יוכל לייעץ לכם בכל הנוגע למיסוי הנכס בצורה שתטיב אתכם. בנוסף לכך יועץ הנדל"ן יעזור לכם לעבור את שאר משוחות הבירוקרטיה, כך אתם תדעו שגם כשאתם לא מתעסקים עם הקנייה, היא בידיים בטוחות ומיומנות.

התהליך עם יועץ הנדל"ן

התהליך עם יועץ הנדל"ן מתחלק לשני שלבים, שלב קבלת ההחלטות ושלב ביצוע. בשלב הראשון יושבים עם יועץ הנדל"ן וקובעים שני דברים. דבר ראשון האם כזאי לעשות החלטה זאת, בסופו של דבר משק הבית הוא זה שיצטרך להחזיר את המשכנתא, ועבור הרבה אנשים קניית נדל"ן היא לא הצעד האידיאלי. דבר שני הוא איזו דירה אנחנו רוצים? האם לקנות דירה במרכז, בבאר שבע או דווקא שווה להסתכל על דירות למכירה בקריות. האם שווה לקנות יד ראשונה או שעדיף שנייה ועוד פרמטרים רבים. שלב זה הינו קריטי להמשך הדרך, יכול להיות שאתם כבר חושבים במוחכם "אני יודע בדיוק מה אני רוצה" אך היתרון בסוכן נדל"ן הוא שהוא יוכל להסביר לכם מה המשמעות של כל החלטה, כך שתוכלו לשקול זאת בעין יותר מפוכחת. השלב השני הוא שלב הביצוע, בו לאחר גיבוש המטרה, מסתכלים בלוחות המודעות, פונים למתווכים ומחפשים דירות למכירה. יועץ נדל"ן יוכל לעזור לכם כאן ע"י מתן תמיכה בשטח, הצבעה על ליקויים, ניהול התהליך והערכת מחיר הנכס. 

בסוף ההחלטה היא שלכם

יועץ נדל"ן יוכל להוות לכם תמיכה, אך מי שיישא בתוצאות הכלכליות הוא אתם, לכן אנו ממליצים שלקול בכובד ראש האם אתם מעוניינים להתחיל במסע הזה, במידה והתשובה היא כן, עדיף שיהיה אתכם מורה דרך.